quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet je dat dat nog waar is ook, erg he
Ja, zo af en toe was ik er.quote:
Ja en ja, maar wel liefquote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet je dat dat nog waar is ook, erg he
Hij heeft gezondigd tegen zijn eigen Holy Vow om nooit meer te roken?quote:
Watskeburt?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik had een superweekend.. tot vanavond
miste gewoon ook de mogelijkheid tot contact zoeken als ik er behoefte aan had......quote:
Als ik daar verdrietig om zou zijn dan zou ik nu al zonder tranen zittenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft gezondigd tegen zijn eigen Holy Vow om nooit meer te roken?
Coolquote:Op zondag 20 maart 2011 23:22 schreef pgrferrari het volgende:
Maar ik ga morgen wel een nieuwe vleesetende plant kopen
Wat dan??quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Je date bleek een man te zijn in vrouwenkleren?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
zow.....quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Had vanavond 2 dates, dacht goed gepland te hebben. Maar de eerste wou alleen scharrelen met iemand die dan verder niets ernaast heeft dus die viel af, maar was al zo uitgelopen dat ik te laat was op de tweede, die was al weg. Nu ben ik alleen
wie het onderste uit de kan wil ..........quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Had vanavond 2 dates, dacht goed gepland te hebben. Maar de eerste wou alleen scharrelen met iemand die dan verder niets ernaast heeft dus die viel af, maar was al zo uitgelopen dat ik te laat was op de tweede, die was al weg. Nu ben ik alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |