Ik moet ook nog is een kaartlezer regelen denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee heb een fototas erbij gekregen en een kaartlezer.
Ahw. Dat is liefquote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee heb een fototas erbij gekregen en een kaartlezer.
nah geen zin, ben kapot. Doe morgen wel ofzo.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moet ook nog is een kaartlezer regelen denk ik.
Laat is zien dan, wat je nu hebt?
Maar het is je geld dus dubbel en dwars waard?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nah geen zin, ben kapot. Doe morgen wel ofzo.
Waren verdomme een stuk of 3* motorlessenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar het is je geld dus dubbel en dwars waard?
5?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waren verdomme een stuk of 3* motorlessen.
*Gokje.
Yep. Moet alleen wel heeeeeeeeeeeeeel erg erg megaerg wennen aan alles dus da's beetje jammer hehe.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar het is je geld dus dubbel en dwars waard?
dslr werkt echt zoooooooo lekker.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep. Moet alleen wel heeeeeeeeeeeeeel erg erg megaerg wennen aan alles dus da's beetje jammer hehe.
Wat gek joh!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep. Moet alleen wel heeeeeeeeeeeeeel erg erg megaerg wennen aan alles
Ja maar van mijn camera weet ik álles hoe het moet. En heb geen tijd het uit te vinden voor Berlijn dus er zullen wel wat kutte foto's tussen zitten als ik terugkom hehe.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dslr werkt echt zoooooooo lekker.
Zoiets gokte ik idd.. betaalde destijds 40 per uur, vroeger was alles beter </opa>.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je motorles 50 euro noemt althans.
Nieuwe lens kopen!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je motorles 50 euro noemt althans.
Jongens ik ben gewoon uitgekomen met geld deze maand, vraag me niet hoe want heb er totaaaal niet op gelet, maar ik heb gewoon geld over.
Tja, oefenenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar van mijn camera weet ik álles hoe het moet. En heb geen tijd het uit te vinden voor Berlijn dus er zullen wel wat kutte foto's tussen zitten als ik terugkom hehe.
Voor 35 euro?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nieuwe lens kopen!
[..]
Tja, oefenen
Statief heb je niet nodig joh. Of wil je zoveel aan nachtfotografie gaan doen?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voor 35 euro?![]()
Nah mijn komende geld gaat allemaal naar m'n motorrijbewijs. Zorg wel dat ik een lens en het statief van mijn ouders kan lenen.
Ja, en ze hebben er toch eentje hehe.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Statief heb je niet nodig joh. Of wil je zoveel aan nachtfotografie gaan doen?
Jamaar da's 7/10 rijlessssquote:Op zondag 20 maart 2011 22:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Genoeg leuk (oud) spul voor 35 euro te vinden.
Vliegt 't dan over je kleren? Wat heeft dat met tanken te maken?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Reminder to self: geen wheelies als je net getankt hebt.
Heel 't huis stinkt nog steeds naar benzine nu![]()
.
Door jouw verhalen wil ik nog meer motorrijden muuuuuquote:Op zondag 20 maart 2011 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Reminder to self: geen wheelies als je net getankt hebt.
Heel 't huis stinkt nog steeds naar benzine nu![]()
.
Nou, als je tank vol zit dan stroomt 't ook wat makkelijker door de tankdop weer naar buiten als je je "niet geheel horizontaalquote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vliegt 't dan over je kleren? Wat heeft dat met tanken te maken?
Vol in je kop.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, als je tank vol zit dan stroomt 't ook wat makkelijker door de tankdop weer naar buiten als je je "niet geheel horizontaal" verplaatst.
En dan 3 keer raden waar 't dan naartoe waait.
Rijlessen is ook motorrijden. Kan toch gewoon deze zomer beginnen?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Door jouw verhalen wil ik nog meer motorrijden muuuuu
Beetje jammer dat ik nu nog een zomer zonder moet.
Oh das best slim! Als ik zeker weet dat ik werk heb voor de zomer kan dat best wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Rijlessen is ook motorrijden. Kan toch gewoon deze zomer beginnen?
Weet nog dat na iedere rijles de week niet meer stuk kon.
Nouja, 't komt volgens mij meer terecht op m'n bovenbenen / onderbuik, maar goedquote:
Omdat de tankdop dan niet meer 't hoogste punt van de tank isquote:Waarom stroomt het door de tankdop?
Hoort ie niet af te sluiten?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouja, 't komt volgens mij meer terecht op m'n bovenbenen / onderbuik, maar goed.
[..]
Omdat de tankdop dan niet meer 't hoogste punt van de tank is.
Sowieso is 't beter dan in de winter / herfst lessen zoals ik deedquote:Op zondag 20 maart 2011 23:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh das best slim! Als ik zeker weet dat ik werk heb voor de zomer kan dat best wel.
Dan leer je wel gelijk met alles rijden, dat scheelt wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sowieso is 't beter dan in de winter / herfst lessen zoals ik deed.
Jawel, maar er zit ook ontluchting en 't is niet 100% dicht natuurlijk. Op de R6 had ik er iig niet echt last van maar nu dus welquote:
Ik rijd toch alleen als 't mooi weer is. 't Is voor het plezier dus het moet wel leuk blijven. Sowieso met deze banden in de regen is levensgevaarlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan leer je wel gelijk met alles rijden, dat scheelt wel.
Keertje proberen toch wel? En wat hebben ze? Dan weet ik hoe erg 't isquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
t Is wel kut dat ik nog niet mag rijden op de motoren van mijn ouders hehe. En dat ze me ook no fucking way erop laten rijden zolang ik nog geen zware mag.
Hahaha ja ik ging een tijd terug met mijn ouders een tourtje maken, achterop. Thermokleding aan blablabla, kouddddddddd niet normaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik rijd toch alleen als 't mooi weer is. 't Is voor het plezier dus het moet wel leuk blijven. Sowieso met deze banden in de regen is levensgevaarlijk. En als 't koud is (10<) kan je 't nog zo hard proberen maar worden die banden ook niet warm = glijden all over the place
.
Nee, mag echt niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Keertje proberen toch wel? En wat hebben ze? Dan weet ik hoe erg 't is.
Als je je rijbewijs eenmaal hebt wil je niet meer achterop. En hoezo val je in slaapquote:Op zondag 20 maart 2011 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ging een tijd terug met mijn ouders een tourtje maken, achterop. Thermokleding aan blablabla, kouddddddddd niet normaal.
Presteerde het wel om in slaap te vallen achterop. "tok!"
Lenen om je noordkaap-plan mee te doenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, mag echt niet.Daar zijn ze echt heel strikt in.
Paps BMW R1200GS en mams een BMW F800GS.
Nee I know, daarom wil ik mijn rijbewijs ook. Kan ik met ze meetouren.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je je rijbewijs eenmaal hebt wil je niet meer achterop. En hoezo val je in slaap![]()
.
[..]
Lenen om je noordkaap-plan mee te doen.
Zondequote:Op zondag 20 maart 2011 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gewoon kopen en aan de straat zetten.
Ieder z'n hobbyquote:*gaat nagels vijlen want geen zin om te slapen*
True.quote:
Google: motomover.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
True.Als ik een motor koop heb ik wel plek, maar kan ik hem niet op die plek krijgen (ministeegje
).
Geen ervaring mee, ik haak afquote:Ja zezijn heel lelijkDraag tre vaak nagellak. Dus moet ze even mooi maken voordat z e allemaal afbreken.
Ga dan slapen doosquote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
damn je kan wel zien dat ik moe ben .
Motormover heb ik niets aan als m'n motor te breed is voor het steegje denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Google: motomover.
[..]
Geen ervaring mee, ik haak af [ afbeelding ].
ja jongeh mijn nagellsssssquote:
Wat voor eng steegje is dat danquote:Op zondag 20 maart 2011 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Motormover heb ik niets aan als m'n motor te breed is voor het steegje denk ik.
Ja, die zijn morgen vast weg ehh.quote:[..]
ja jongeh mijn nagellsssss
Succes! Ben benieuwd! Denk "Passat"quote:Op maandag 21 maart 2011 05:50 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Tijd om naar m'n werk te gaan! Beloofd een spannende dag te worden!
Mijn motor wel. Mijn motor wordt die-hard.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:55 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso vinden ze in weer en wind buiten staan niet leuk.
Ook gelijk lekkere soundtrack eronder op je hoofd?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik miste net de bus dus moest naar een andere halte lopen, cammie in mijn hand en ik was helemaal gelukkig.
Ik had Paul Kalkbrenner opstaan als je dat bedoelt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef freud het volgende:
[..]
Ook gelijk lekkere soundtrack eronder op je hoofd?
Ik heb het altijd gratis gedaan, aangezien partyfotografen 13 in een dozijn zijn. Zou gewoon vragen wat de beste man in gedachten had.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef Doodkapje het volgende:
Pssst... wat zouden jullie vragen voor party-fotografie? Mag waarschijnlijk foto's maken op een salsaparty en de eigenaar vraagt hoeveel ik ervoor vraag
Ik zou zelf afspreken om naderhand met een bedrag te komen omdat ik zoiets nog nooit gedaan heb, en dus ook niet weet wat er van terechtkomt.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef Doodkapje het volgende:
Pssst... wat zouden jullie vragen voor party-fotografie? Mag waarschijnlijk foto's maken op een salsaparty en de eigenaar vraagt hoeveel ik ervoor vraag
Jouw motor wordt een bonk roest.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn motor wel. Mijn motor wordt die-hard.
Gevaarlijke hobby dat tandenpoetsen!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:42 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat een verschrikkelijke dag, alles zat tegen.
Het begon al vanmorgen tijdens het tandenpoetsen door een spier in mijn zij te verrekken. Daarna is het veel te druk op de zaak. Dan heb ik een avond maaltijd in mijn hoofd die is uitverkocht in de supermarkt, daarna wil ik een foto maken op weg naar huis maar precies vandaag is het onderwerp niet aanwezig. En het was maandag.
Ook lekker handig is dat zeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gevaarlijke hobby dat tandenpoetsen!
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik de rits van mijn broek geeneens kon dichtritsen omdat ik last heb van min duim. Daarna de hele dag bezig geweest met typen. Nu is het nog erger
Misschien zat het er al aan te komen en heb je je net verkeerd gedraaid.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ook lekker handig is dat zeg.
Ik snap ook niet hoe dat in godsnaam kan tijdens het tanden poetsen. En morgen ochtend zal ik wel opstaan als een opa waarschijnlijk.
Heb ik ook last vanquote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
ikkkk ben verlieeeeeeeeeeeeeefd ooop mijn caaameraaaaa
Wel jammer, wil meteen een grip en 20 lenzen kopen.
Ik vind een grip juist relaxt. Hendig om hem op de zijkant te houden.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb volgens mij als enige nog nooit aan een grip gedacht. Niet bij mijn 350D en niet bij mijn 7D. Vind ze groot zat. Wel aan 60 lenzen.
Dat vond ik inderdaad ook irritant bij de 450D van mijn broertje. Zonder grip dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik doe nu mijn pink fucking moeilijk ofzo als ik hem vasthoud.Wil hem ermee tegenhouden ofzo, maar ding is niet groot genoeg (nouja kan wel, maar toch) en dan doe ik hem eronder. wuutttt
Je waagt 't niet hè.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had de hele tijd dat m'n pink eronder zat als ik hem normaal vasthield. 5d ook, dus ook maar weer grip gekocht. Nu is met grip sowieso fijner met verticale sluiter en is 't ook meer in balans met zwaardere lenzen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik doe nu mijn pink fucking moeilijk ofzo als ik hem vasthoud.Wil hem ermee tegenhouden ofzo, maar ding is niet groot genoeg (nouja kan wel, maar toch) en dan doe ik hem eronder. wuutttt
I KNOW RIGHTquote:
Eerst motorrijbewijs. Dan grip. Prioriteiten stellenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I KNOW RIGHT
Fuck. Kuthobby's.
Ik wil er wel echt een.blablablablabla
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I KNOW RIGHT
Fuck. Kuthobby's.
Ik wil er wel echt een.Eerst maar eens regelen dat ik fulltime bij m'n vaders bedrijf kan werken in de zomervakantie (bij mijn ouders wonen dan = geen kosten), dan ga ik dingen kopen.
Niet naar Noorwegen?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I KNOW RIGHT
Fuck. Kuthobby's.
Ik wil er wel echt een.Eerst maar eens regelen dat ik fulltime bij m'n vaders bedrijf kan werken in de zomervakantie (bij mijn ouders wonen dan = geen kosten), dan ga ik dingen kopen.
Jamaar gozer dan moet ik nog heel lang wachten op die grip en kan ik niet lekker fotograferen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eerst motorrijbewijs. Dan grip. Prioriteiten stellen.
Hoe vet dan ook, dat ga ik dus niet doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]Toen ik nog bij mijn ouders woonde en full time werkte kocht ik ook alles wat los en vast zat. Ik reed zelfs in een Impreza GTT
Ik heb het anders.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar gozer dan moet ik nog heel lang wachten op die grip en kan ik niet lekker fotograferen.
Hebben jullie trouwens ook dat als je iets nieuws koopt en je loopt met je camera, dat je dan in álles een foto ziet?
Ga mijn oude camera wel verkopen trouwens. Alleen al het geluid van die 20D als die een foto maakt.![]()
![]()
Kan geen compactcamera tegenop.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar gozer dan moet ik nog heel lang wachten op die grip en kan ik niet lekker fotograferen.
Nee.quote:Hebben jullie trouwens ook dat als je iets nieuws koopt en je loopt met je camera, dat je dan in álles een foto ziet?
Hoe ga je dan in de stromende regen in de storm strandfoto's makenquote:Ga mijn oude camera wel verkopen trouwens. Alleen al het geluid van die 20D als die een foto maakt.![]()
![]()
Kan geen compactcamera tegenop.
Dat werkt sowieso niet met die oude camera van mij.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe ga je dan in de stromend regen in de storm strandfoto's maken?
Oh, ja da's weer 2 rijlessen natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat werkt sowieso niet met die oude camera van mij.Dan liever 100 euro.
Exaaactly!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ja da's weer 2 rijlessen natuurlijk.
http://www.degoedkoopsterijschool.nl/quote:Op maandag 21 maart 2011 18:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat kost een rijles tegenwoordig eigenlijk voor de auto?
Een uurtje.
Dat aantal examens, lolquote:Op maandag 21 maart 2011 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
http://www.degoedkoopsterijschool.nl/
Klik er eens op.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat aantal examens, lol
Daarmee bedoelen ze toch niet tot hoe vaak je mag proberen af te rijden
Zie ze regelmatig rijdenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Naam rijschool Plaats Lesprijs (Uurtarief)² Aantal examens Slagingspercentage
Auto/Motorschool M Verbaandert Veldhoven ¤ 38.00 (38.00p/u) tot 43 91-95
Whut dat is niet duur
Had ik ook geen last van, maar nu met de 80-200 f/2.8 zit ik toch ook aan een grip te denkenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb volgens mij als enige nog nooit aan een grip gedacht. Niet bij mijn 350D en niet bij mijn 7D. Vind ze groot zat. Wel aan 60 lenzen.
Niet alleen met nieuwe dingen of als ik met mn camera loop, ik zie in alles foto'squote:Op maandag 21 maart 2011 18:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens ook dat als je iets nieuws koopt en je loopt met je camera, dat je dan in álles een foto ziet?
Dan kan ik het denk ik nog wel begrijpen omdat dat ding echt loodzwaar is. Ik heb de 70-200 is f/2.8 eens op mijn camera gehad en dat was ook al loodzwaar. Ik heb zelf niet echt zware lenzen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Had ik ook geen last van, maar nu met de 80-200 f/2.8 zit ik toch ook aan een grip te denken..
Whehe, die gaat dan op een gegeven moment op de oude motor van m'n vader lijken. Die is er ooit mee door de zee gereden.quote:
Ah, zie ik hier een LBA in wording?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil je model wel zijn. Wil ik wel een deel van de kudo's uiteraard.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik had een leuk idee wat ik nog beter uit ga werken. Nu zit er precies een paal in zijn gezicht maar ik wil graag dat iemand mij vol in de lens kijkt in een volle metro op deze manier. De enige die mij zag was iemand helemaal achterin zoals je kunt zien.
[ afbeelding ]
Zonde inderdaad. Deze foto doet me niet zoveel, maar ik snap 't idee, kan inderdaad wel een toffe foto worden als de omstandigheden juist zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik had een leuk idee wat ik nog beter uit ga werken. Nu zit er precies een paal in zijn gezicht maar ik wil graag dat iemand mij vol in de lens kijkt in een volle metro op deze manier. De enige die mij zag was iemand helemaal achterin zoals je kunt zien.
[ afbeelding ]
Zou kunnen als je zo zou kijken alsof je niet weet dat ik je ken. Dan kan dat zeker, goed idee trouwens!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil je model wel zijn. Wil ik wel een deel van de kudo's uiteraard.
Dat komt wel goedquote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zonde inderdaad. Deze foto doet me niet zoveel, maar ik snap 't idee, kan inderdaad wel een toffe foto worden als de omstandigheden juist zijn.
Misschien was 'ie interessanter geworden als je 1 seconde hiervoor even "hé ouwe" had geroepen.
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
LBA, ik ben er nu zo'n beetje vanaf. Heb alles wat ik wil.
Behalve een 85F1.2 en een 135 F2.0 en een TS lens en, .. oh wacht.
Kan wel, moet je alleen ff opnieuw synchroniseren.. afhankelijk van 't aantal foto's kan dat wel even durenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je moet geen mapnamen veranderen als je in lightroom werkt geloof ik.
En dat alles zonder grip. Wat doe je nou moeilijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ohhhhhhhhh wat zijn mijn foto's ruisloos en scherp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Showen, showen!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed beestig.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu krijg ik meteen nog meer ideeen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Ja je brult van daken, hup laten zien.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja zo bijzonder zijn ze niet hoor.
Kom nou, ze waren toch zeker 14quote:Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja zo bijzonder zijn ze niet hoor.
Heb je ze geteld?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef Omniej het volgende:
[..]
Kom nou, ze waren toch zeker 14's waard.
Ik weet waar die laatste is.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zoek mij
[ afbeelding ]
Oja en deze
[ afbeelding ]
Nou dat was het weer voor vandaag
Ik moest op de heuvel van de parkeergarage een tijdelijk kinderdagverblijf ontwerpen, heeft die locatie voor eeuwig voor me verpest.quote:
Wat houdt dat in?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef Omniej het volgende:
Leuke plaat inderdaad. Nu nog een beetje bewolking en een 10 stops ND.(dan zou het al bijna een jsprhrmsn-foto worden
)
Wat wil je met een ND-filter zonder wolkenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef Omniej het volgende:
Leuke plaat inderdaad. Nu nog een beetje bewolking en een 10 stops ND.(dan zou het al bijna een jsprhrmsn-foto worden
)
Daarom zeg ik toch ook "nu nog een beetje bewolking"quote:Op maandag 21 maart 2011 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat wil je met een ND-filter zonder wolken. Wachten tot 't gebouw aan de wandel gaat
?
Die gozer is daar echt goed in. Jammer dat zijn computer kapot is.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef Omniej het volgende:
)
Ik las 't ook gisteren ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die gozer is daar echt goed in. Jammer dat zijn computer kapot is.
Het was zijn Imac waarvan hij zei dat hij overleden was. Neem dan ook aan dat er niets meer aan te doen is.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:56 schreef freud het volgende:
Kapotte PC mag je niet langer dan een half uur tegenhouden hoor. Iets met backup en gelijk onderdeel vervangen
.
ok, misschien werkt dat alleen met nerds...
Ga ook voor de 17-40quote:
Op full frame is dat helemaalquote:Op maandag 21 maart 2011 20:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ga ook voor de 17-40Heb ik als eerste lens aangeschaft naast de kit lens. Erg fijne lens. Omniej heeft hem nu ook en ik ben benieuwd wat hij er mee gaat bakken.
?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr waarom?
Dat heb ik dan nietquote:
Op haar body zou ik voor een 10mm gaan, liefst de 10-22 en anders de Sigma 10-20. Da's bloedjegeil op crop.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ga ook voor de 17-40Heb ik als eerste lens aangeschaft naast de kit lens. Erg fijne lens. Omniej heeft hem nu ook en ik ben benieuwd wat hij er mee gaat bakken.
Ja ik zat ook te denken aan die 10-20 hehe.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Op haar body zou ik voor een 10mm gaan, liefst de 10-22 en anders de Sigma 10-20. Da's bloedjegeil op crop.
De 17-40 is op een 20D niet echt een 'grootgroothoek'.
Over jouw foto: de compositie vind ik ook niet zo. Vind het harde contrast wel fijn, houd daar zelf ook van. Heb je de foto nog verscherpt en iets aan ruisreductie gedaan ofzo? Dat lijk ik een beetje te zien...
Foonkwaliteit.quote:
Das toevallig *kijkt nogmaals in de fototas*quote:Op maandag 21 maart 2011 20:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Op haar body zou ik voor een 10mm gaan, liefst de 10-22 en anders de Sigma 10-20. Da's bloedjegeil op crop.
Over jouw foto: de compositie vind ik ook niet zo. Vind het harde contrast wel fijn, houd daar zelf ook van. Heb je de foto nog verscherpt en iets aan ruisreductie gedaan ofzo? Dat lijk ik een beetje te zien...
ik heb zelf de 10-22 een keer geprobeerd en het vervelend daaraan vind ik dat je achteraf te veel moet corrigeren omdat veel rechte lijnen krom lopen. Dat vond ik vervelend. Dat heb je bij de 17-40 nauwelijks, die ik trouwens het meeste gebruikt heb op de 350Dquote:Op maandag 21 maart 2011 20:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik zat ook te denken aan die 10-20 hehe.
Dat meen je niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das toevallig *kijkt nogmaals in de fototas*
Die heb ik!
Hmm, nou ja, je moet een beetje van UWA houden natuurlijk. Ik ben er wel een fan van.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
ik heb zelf de 10-22 een keer geprobeerd en het vervelend daaraan vind ik dat je achteraf te veel moet corrigeren omdat veel rechte lijnen krom lopen. Dat vond ik vervelend. Dat heb je bij de 17-40 nauwelijks, die ik trouwens het meeste gebruikt heb op de 350D
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar misschien een hele domme vraag, maar die ene mm, maakt dat zo enorm veel verschil?
Ja.quote:Of gaat het jullie verder om de kwaliteit die bij de kitlens minder is ofzo?
Ja nee oké, dan snap ik het.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja.
Kleuren.. contrast.. bouw..
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar misschien een hele domme vraag, maar die ene mm, maakt dat zo enorm veel verschil? Of gaat het jullie verder om de kwaliteit die bij de kitlens minder is ofzo?
En wat is UWA?Google helpt niet.
Wilde het net postenquote:
Full-frame kopen. Of zo'n tokina 11-16quote:Op maandag 21 maart 2011 20:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nee oké, dan snap ik het.Maar ik wil groothoeker dan die 18mm.
Oh ja, Mac... Zit je dan met je mooie dooie fruitquote:Op maandag 21 maart 2011 20:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het was zijn Imac waarvan hij zei dat hij overleden was. Neem dan ook aan dat er niets meer aan te doen is.
Hmm, vond de 17-40 nou niet echt spannend om eerlijk te zijn. Ik ga dan eerder voor de 17-55 of de 16-35. Kwaliteit en scherpte iets uit het centrum was niet alles, en je koopt geen groothoek voor alleen scherp in het centrumquote:Op maandag 21 maart 2011 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
Die 17-40 is de beste aanschaf die ik ooit gedaan heb qua fotospul. Zat 90% op de 20D, 90% op de 40D, 90% op de 5D en waarschijnlijk ook 90% op de 5D2.
MOOOOTOOOORRRRR.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Full-frame kopen. Of zo'n tokina 11-16. Maat van me heeft die op z'n nikon, leuke lens hoor
.
Je zou toch zeggen dat als ik mijn 10-20 op 17 mm zet, hij evenveel krom zou trekken als die 17-40 op 17 mm?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
ik heb zelf de 10-22 een keer geprobeerd en het vervelend daaraan vind ik dat je achteraf te veel moet corrigeren omdat veel rechte lijnen krom lopen. Dat vond ik vervelend. Dat heb je bij de 17-40 nauwelijks, die ik trouwens het meeste gebruikt heb op de 350D
Tja, da's leuk, maar de 17-55 is EF-S en voor de prijs van een 16-35 heb je twee 17-40's.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef freud het volgende:
Hmm, vond de 17-40 nou niet echt spannend om eerlijk te zijn. Ik ga dan eerder voor de 17-55 of de 16-35. Kwaliteit en scherpte iets uit het centrum was niet alles, en je koopt geen groothoek voor alleen scherp in het centrum. Wellicht maandagochtendexemplaar (wat niet mag imo bij L).
Dan is een 10-20 beterquote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Full-frame kopen. Of zo'n tokina 11-16. Maat van me heeft die op z'n nikon, leuke lens hoor
.
17-55 op een 5D wordt lastigquote:Op maandag 21 maart 2011 20:36 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, vond de 17-40 nou niet echt spannend om eerlijk te zijn. Ik ga dan eerder voor de 17-55 of de 16-35. Kwaliteit en scherpte iets uit het centrum was niet alles, en je koopt geen groothoek voor alleen scherp in het centrum. Wellicht maandagochtendexemplaar (wat niet mag imo bij L).
I likey gewoon. Bij architectuur is dat wel handig merkte ik vandaag. EN het is gewoon vet.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan is een 10-20 beter
Maar waar heb je UWA voor nodig? Met je18 mm red je toch al een hoop?
Soms val ik even uit m'n rol. Sorry.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jij mag me geen lenzen aanraden, jij moet me gemotiveerd houden voor dat rijbewijs.
Fotograaf je zo vaak buiten, of schroef je je iso zo hoog?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
17-55 op een 5D wordt lastig. En een 16-35 is alleen de moeite waard als je de F2.8 nodig hebt, verder doet hij qua prestaties niks onder voor een 17-40. Volgens mij was de hoekscherpte bij een 17-40 zelfs beter
. Kan zijn dat ik 't me fout herinner hoor.
Iig valt hij hier ook in de uiterste hoeken ook niet tegen. Sowieso niet als je 'm een beetje afstopt. En 't merendeel van m'n foto's is toch met een diafragma kleiner dan F7.1.
Als je binnenhuis foto's maakt is het wel ziek hoe groot je kamer lijkt ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
I likey gewoon. Bij architectuur is dat wel handig merkte ik vandaag. EN het is gewoon vet.
Wijdopen is de 17-40 volgens mij minder scherp in de hoeken dan de 16-35, maar voor mij was dat niet zo boeiend. Met landschappen zit ik toch al op f/11 of f/16 en dan zijn ze denk ik redelijk gelijkwaardig. Vol open zou ik 'm alleen binnenshuis o.i.d. gebruiken en dan vind ik de hoekscherpte niet zo boeiend als met landschappen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
17-55 op een 5D wordt lastig. En een 16-35 is alleen de moeite waard als je de F2.8 nodig hebt, verder doet hij qua prestaties niks onder voor een 17-40. Volgens mij was de hoekscherpte bij een 17-40 zelfs beter
. Kan zijn dat ik 't me fout herinner hoor.
Iig valt hij hier ook in de uiterste hoeken ook niet tegen. Sowieso niet als je 'm een beetje afstopt. En 't merendeel van m'n foto's is toch met een diafragma kleiner dan F7.1.
Buiten.. weet je hoe eng manquote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fotograaf je zo vaak buiten, of schroef je je iso zo hoog?
Jammer dat hij niet scherp is op de vrouw met de paarse hoofddoek. Maar ik vind 'm zo wel mooier.quote:
Wil je nog een kekke foto van ruis van een 400D?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Buiten.. weet je hoe eng man.
En ja, eigenlijk alleen maar buiten.. vooral landschapjes hè. Overigens echt bizar die iso-prestaties van de MK2. Iso 3200 bij goed belichte foto's, amper ruis
.
Dat komt door mijn schijterigheid, oh snel snel, anders zien ze mequote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet scherp is op de vrouw met de paarse hoofddoek. Maar ik vind 'm zo wel mooier.
Ik heb een tijdje een 450D als leencamera gehad en ik krijg er nog nachtmerries vanquote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil je nog een kekke foto van ruis van een 400D?
Ja, verstandig want ze had je vast helemaal aan gort geslagen met die krukken!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat komt door mijn schijterigheid, oh snel snel, anders zien ze me
Kan ik me voorstellen ja!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat komt door mijn schijterigheid, oh snel snel, anders zien ze me
Het irritante is dat ik hem evengoed constant op iso 1600 zet de laatste tijd omdat ik alleen maar bij donkere dingen foto's maakquote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een 450D als leencamera gehad en ik krijg er nog nachtmerries van.
Ja vet tochhhhquote:Op maandag 21 maart 2011 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je binnenhuis foto's maakt is het wel ziek hoe groot je kamer lijkt ja!
't Is ook zo bizar hoe snel het went.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een 450D als leencamera gehad en ik krijg er nog nachtmerries van.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, verstandig want ze had je vast helemaal aan gort geslagen met die krukken!
HELD!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
![]()
Er zaten nog wat matties tegenover.
Ja doe maar alsof het vanzelfsprekend is dat je geen ruis hebtquote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
't Is ook zo bizar hoe snel het went.Ik blader nog regelmatig door oude foto's heen en omdat ik m'n 5D2 nog niet zo lang heb is het merendeel dus nog met m'n 450D geschoten. Elke keer als ik me stoor aan de ruis in foto, blijkt 'ie gewoon op ISO800 of zo te zijn geschoten.
Hier went het nog steeds niet. Ik blijf me verbazenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
't Is ook zo bizar hoe snel het went.Ik blader nog regelmatig door oude foto's heen en omdat ik m'n 5D2 nog niet zo lang heb is het merendeel dus nog met m'n 450D geschoten. Elke keer als ik me stoor aan de ruis in foto, blijkt 'ie gewoon op ISO800 of zo te zijn geschoten.
Schiet jij meer dan 1 seconde uit de hand?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:50 schreef freud het volgende:
@Omniej & Isdatzo; is inderdaad EF-S, maar op de 7D geen probleem. Voor de FF hebben we hier de 24-70
. Ik ga de 17-55 meenemen naar Londen. De IS en 2.8 is ideaal voor low light metrowerk. Sluitertijden van >1s zijn normaal bij mij dan.
Doe ik ook wel 's hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schiet jij meer dan 1 seconde uit de hand?
aaaahquote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
Random foto, iso 3200, 100% crop, niks aan gedaan: [ afbeelding ]
Zullen we trouwen? Dan kan ik je motor en je camera/lenzen lenen.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, da's trouwens met de 17-40 op F6.3, bijna helemaal in de hoek van de foto. Freud.
We kunnen ook gewoon samenwonen hoor. Tietfoto's krijg je als we samenwonen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil niet trouwen en al helemaal niet voordat tietfoto's [ afbeelding ].
Zolang er geen nieuwe foto's overheen geschreven zijn: ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Trouwens, dat kan ik hier ook wel vragen. Er bestaat een programma waarmee je gewiste foto's van je geheugenkaart terug kan halen
Ja (gewoon kaartje weer volschieten of vullen met random data na wissen), en ja.quote:of helemaaaal kan wissen zodat niemand er ooit nog bij kan, weet iemand wat ik bedoel?
Euh, wil je nu een foto terugvinden of gewoon ervoor zorgen dat niemand ooit die foto vind?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Trouwens, dat kan ik hier ook wel vragen. Er bestaat een programma waarmee je gewiste foto's van je geheugenkaart terug kan halen of helemaaaal kan wissen zodat niemand er ooit nog bij kan, weet iemand wat ik bedoel?
Nu ik de vraag nog een keer lees, is dat mij ook onduidelijk ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, wil je nu een foto verwijderen of gewoon ervoor zorgen dat niemand ooit die foto vind?
Allebei. Als ik mijn camera verkoop met geheugenkaart wil ik niet dat mensen die foto's ooit vinden, maar had ook nog een paar foto's die ik wel terugwil.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, wil je nu een foto verwijderen of gewoon ervoor zorgen dat niemand ooit die foto vind?
Het zijn 2 vragen in éénquote:Op maandag 21 maart 2011 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, wil je nu een foto terugvinden of gewoon ervoor zorgen dat niemand ooit die foto vind?
Euh, gewoon een paar keer volschieten, wissen, volschieten etc. Of date erop zetten en eraf halen als het om een kaartje gaat.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Allebei. Als ik mijn camera verkoop met geheugenkaart wil ik niet dat mensen die foto's ooit vinden.
Overschrijven met random data is afdoende blij flashgeheugen.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:05 schreef Omniej het volgende:
Daar moet je diskwipe voor hebben geloof ik.
Ik ben een man he. Zo'n echte. Die geen vrouwendingen doet.quote:
Merciiii.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:05 schreef Omniej het volgende:
Daar moet je diskwipe voor hebben geloof ik.
Ja, maar die heeft ze weer gewist en gaat ze voor mij terughalen om hem daarna weer te wissen zodat niemand hem nog een keer terugvindt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, gewoon een paar keer volschieten, wissen, volschieten etc. Of date erop zetten en eraf halen als het om een kaartje gaat.
Maar post je tieten dan? Of heb je daar net geen foto van gemaakt?
Ik heb van van alles foto's gemaakt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, gewoon een paar keer volschieten, wissen, volschieten etc. Of date erop zetten en eraf halen als het om een kaartje gaat.
Maar post je tieten dan? Of heb je daar net geen foto van gemaakt?
Dan is het weer duidelijk. Bedankt!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft ze weer gewist en gaat ze voor mij terughalen om hem daarna weer te wissen zodat niemand hem nog een keer terugvindt.
PM?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb van van alles foto's gemaakt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gaat iemand me twitteren dat ik bij een concert twee weken terug in de weg stond..
DUSCH
Toen was je heul nog niet een mexicaantje.quote:
Moet je met mensen praten weet je hoe engquote:Op maandag 21 maart 2011 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Had me toen even aangesproken of ik een stapje naar rechts of links wilde doen, was effectiever geweest
Weet ook welk concert, maar ze had me daar best wel even aan mogen spreken. Luie donder.quote:
Gezien haar foto, dat snap ik best.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je met mensen praten weet je hoe eng.
"Maar gelukkig hebben we de foto's nog"quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Weet ook welk concert, maar ze had me daar best wel even aan mogen spreken. Luie donder.
Linkje.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gezien haar foto, dat snap ik best.
Dat is waar! Wel kut dat Jimbo z'n motorrijbewijs eerder heeft dan ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Toen was je heul nog niet een mexicaantje.
Niets van meegekregen?quote:
quote:
IK WEL JA!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:09 schreef Omniej het volgende:
[..]
"Maar gelukkig hebben we de foto's nog"
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
IK WEL JA!
Ha zei niet, kleine donder.
Ghehe, Wat ben jij een donderstraal, dat je vooraan "tons" met ruimtes in beslag neemt terwijl je een zoomlens hebt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
IK WEL JA!
Ha zei niet, kleine donder.
Ik at gister koeienlammetjesquote:Op maandag 21 maart 2011 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik zag gister koeienlammetjes.
Ja BLOEDIE ANNOIINGquote:Op maandag 21 maart 2011 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ghehe, Wat ben jij een donderstraal, dat je vooraan "tons" met ruimtes in beslag neemt terwijl je een zoomlens hebt.
Rekel!
Ouwe trekkers.. Brrr, doe mij maar een lekker jonge trekker.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, mocht er ooit nog eens iemand zijn die in een echte oude boerderij foto's wilt maken (nu nog met orginele hooi zolder), mijn oom heeft er toevallig zo 1![]()
Met lammetjes, paarden en een ouwe trekker
bahquote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, mocht er ooit nog eens iemand zijn die in een echte oude boerderij foto's wilt maken (nu nog met orginele hooi zolder), mijn oom heeft er toevallig zo 1![]()
Met lammetjes, paarden en een ouwe trekker
JUST NEUK OF BIATSJ!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:FOT SC #208 FOT-klus-urbex-whatever-meet
[..]
Ja BLOEDIE ANNOIING
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ouwe trekkers.. Brrr, doe mij maar een lekker jonge trekker.
HAHA GARP.
quote:
Zijn jullie tractor volk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |