SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Begrijp ik het dan goed dat alle "niet aartslelijke vrouwen" overspoeld worden met berichten na aanmelding?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef SophieL het volgende:
Vanmiddag weer eens voor een maand Relatieplanet full membership betaald.Het is alweer een poosje geleden dat ik op dating websites keek. Wat me gelijk opvalt is dat de reacties die ik van mannen krijg bijna allemaal zo kort zijn! Alleen 'hoi' of 'hoe is het'.
Daar hoef je niet eens een foto voor te plaatsen als vrouw zijnde.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef edraket31 het volgende:
Even een quote uit het vorige topic:
[..]
Begrijp ik het dan goed dat alle "niet aartslelijke vrouwen" overspoeld worden met berichten na aanmelding?
Jaquote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Begrijp ik het dan goed dat alle "niet aartslelijke vrouwen" overspoeld worden met berichten na aanmelding?
Foto is overbodig inderdaad ja, als vrouw zijnde.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha heb een berichtje op knuz..
Die jonge heeft meteen maar even uitgezocht hoeveel reistijd er zou zijn tussen ons.. Wel 40 min! Nou 40 min, heb ik voor deze jongeman niet over..
en dat heb je hem ook laten weten ?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha heb een berichtje op knuz..
Die jonge heeft meteen maar even uitgezocht hoeveel reistijd er zou zijn tussen ons.. Wel 40 min! Nou 40 min, heb ik voor deze jongeman niet over..
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
en dat heb je hem ook laten weten ?
Overigens, "Beste Paiq match" zie je na het foto beoordelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef SophieL het volgende:
Nou, maar eens even kijken wat een battle date is.
De match wordt beoordeeld op eigenschappen niet op afstand.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef VacaLoca het volgende:
Ah zo te zien correleert de paiq-index met aantal credits dat je moet betalen om contact op te nemen. Iemand met 97% kost me 4 credits en iemand met index van 39 kost me 33 credits.
Alleen nu dus meid die en hoge indexcijfer heeft en leuk uitziet maar die woont dan 150km weg hemelsbreed terwijl ik had aangegeven dat dat een obstakel is
Waarom vragen ze dan in dezelfde joekel van een vragenlijst waar ook naar eigenschappen gevraagd wordt of meer dan 100km een obstakel is en je kan aangeven; ja heel erg?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De match wordt beoordeeld op eigenschappen niet op afstand.
Omdat dat waarschijnlijk iets zegt over je instelling ten opzichte van wat je voor een date over hebt?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Waarom vragen ze dan in dezelfde joekel van een vragenlijst waar ook naar eigenschappen gevraagd wordt of meer dan 100km een obstakel is en je kan aangeven; ja heel erg?
bij mij 54 keer, en dat is dan in ongeveer 2 maanden tijd..quote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef VacaLoca het volgende:
Worden fotos trouwens veel beoordeeld in een maand? Als jullie kijken bij menu>foto's en dan muis over vraagteken achter je cijfer hoeveel keer staat er dan dat ie beoordeeld is en hoelang staat je foto er ongeveer?
Hoef nl ook weer niet dat mn foto heel paiq afgaat
Ok, valt mee te levenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:51 schreef TwztId het volgende:
[..]
bij mij 54 keer, en dat is dan in ongeveer 2 maanden tijd..
Nog niemand van Fok! gespot wel iemand anders die ik kenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Waarom vragen ze dan in dezelfde joekel van een vragenlijst waar ook naar eigenschappen gevraagd wordt of meer dan 100km een obstakel is en je kan aangeven; ja heel erg?
Skaai van Fok gespot trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |