abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2011 @ 15:30:19 #276
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94421897
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waar heb je het nu specifiek over? Ik ben er absoluut niet trots op dat ik vreemdgegaan ben, integendeel. Maar ik realiseer me nu wel meer dan toen dat de aanleiding daartoe niet alleen vanuit mezelf kwam. Dat mensen voor de makkelijkste weg gaan is menselijke natuur. Jij doet precies hetzelfde. Kasta en ik zijn vreemdgegaan in plaats van dat we onze relatie afgekapt hebben. Jij legt je erbij neer dat je voor klootzakken gaat in plaats van dat probleem te onderkennen en er hard aan te werken. Dan kies je net zo goed voor de makkelijke uitweg.
Wie zegt dat daar niet aan gewerkt wordt? Het is een langzaam proces. Evengoed gaat dit niet over mij en mijn handelen. Dit gaat over mensen van wie je houdt doelbewust kwetsen. Dat doen jullie wel en vervolgens doen jullie alsof jullie alle rationaliteit in pacht hebben (terwijl vreemdgaan toch echt een buitenproportionele emotionele reactie is op problemen in de relatie). Vervolgens zijn jullie verbaasd hoe emotioneel een vrouw kan reageren op je eigen emotionele misstap?

:') . En nogmaals, misselijkmakend hoe jullie nu over je exen durven te spreken. Met name kasta. Maar jij ook.
Resistance is futile.
pi_94421954
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Maar, als jou 1 keer verteld wordt wat de reden is, waarom ga je er dan dag in dag uit opnieuw naar vragen? Ik snap gewoon niet waar het voor nodig is om alles tot in den treure uit te kauwen.

Ik denk dat de vrouw in kwestie op dat moment veeeeel te geschokt en flabbergasterd is om dat in zich op te nemen. Herhaling is the key ;) Zoiets praat je niet in een uurtje uit als je persoon op wie je blind vertrouwde er ineens een verborgen agenda op na blijkt te houden. Dus ja, kan me goed voorstellen dat ze het daar dag in dag uit over wilde hebben. Ze moet vertrouwen in jou terugkrijgen. Als je er dan niet eens een aantal weken over wilt praten... tja, dat komt lomp over :)

quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, niet eens zozeer onbegrip in mijn geval; eerder mijn van nature aanwezige aversie jegens hypocrisie.

Wat vrijwel altijd naar voren komt in zo'n gesprek is namelijk dat je totaal geen rekening hield met haar. Maar in ook vrijwel alle gevallen is het probleem juist ontstaan door het feit dat zij ook geen rekening hield met jou.
Maar in plaats van beide tekortkomingen uit te praten en tot een oplossing te komen, wil de vrouwelijke partij dat je uitsluitend als verbale boksbal dient.
Zodra je een "Okay, echter speelde natuurlijk ook wel mee..." laat ontsnappen heb je je recht tot spreken verspeeld, want de rol die ze je heeft toebedeeld bestaat uitsluitend uit het aantrekken van het boetekleed.
Ik snap wat je bedoelt, maar dat jullie samen het probleem creëerden, staat natuurlijk niet in verhouding tot buiten de deur neuken ;) Als zij geen rekening met jou houdt, moet je het uitpraten en als dat niet werkt, maak er dan een einde aan of vertel haar van te voren dat zij dan niet moet verwachten dat jij haar lichamelijke trouw blijft (dan maakt zij er wel een einde aan :P)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:32:14 #278
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94421970
Zullen we over daten praten in het volgende topic? :P
  maandag 21 maart 2011 @ 15:32:42 #279
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94421989
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je mag je autistische neigingen dan onder controle hebben, je ziet dingen nog steeds erg zwart-wit :)

Niemand ontkent dat vreemdgaan niet mag. Het hoort niet. Je doet iemand anders er pijn mee. Klaar. Maar toch gebeurt het om een of andere reden echt reteveel. Hoe komt dat dan, als we er allemaal zo over eens zijn dat het niet mag?
Mijn leven is één groot grijs gebied. Wat ik niet snap is dat jullie iemand zo enorm kunnen kwetsen en vervolgens lekker luchtig hier tot in detail gaan beschrijven hoe belachelijk emotioneel ze zich gedroeg.

quote:
3s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het eenmalige vreemd gaan was zoals verwacht wel degelijk de oplossing, dus het was inderdaad het schuldgevoel.
Het was makkelijker geweest om haar gewoon een sms te sturen met de melding dat je je spullen op zou komen halen, denk ik. Voor haar dan.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:33:34 #280
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94422029
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:30 schreef Seven. het volgende:
Wie zegt dat daar niet aan gewerkt wordt? Het is een langzaam proces. Evengoed gaat dit niet over mij en mijn handelen. Dit gaat over mensen van wie je houdt doelbewust kwetsen. Dat doen jullie wel en vervolgens doen jullie alsof jullie alle rationaliteit in pacht hebben (terwijl vreemdgaan toch echt een buitenproportionele emotionele reactie is op problemen in de relatie). Vervolgens zijn jullie verbaasd hoe emotioneel een vrouw kan reageren op je eigen emotionele misstap?
Ik ben niet verbaasd hoe ze reageert. Ik heb ook genoeg ervaring met vrouwen (ben 'al' 31) dat ik weet dat ze nu eenmaal zo reageren. Ik snap het waarom alleen nog steeds niet. Waarom willen vrouwen er gewoon keer op keer opnieuw over praten?

quote:
:') . En nogmaals, misselijkmakend hoe jullie nu over je exen durven te spreken. Met name kasta. Maar jij ook.
Wat is er volgens jou precies respectloos dan? Ik snap niet wat hier nu precies "misselijkmakend" aan is.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 21 maart 2011 @ 15:33:52 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94422043
En kasta, als er een achterliggende reden is om vreemd te gaan, dan had je allang je conclusies moeten trekken.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:35:31 #282
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94422114
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat de vrouw in kwestie op dat moment veeeeel te geschokt en flabbergasterd is om dat in zich op te nemen. Herhaling is the key ;) Zoiets praat je niet in een uurtje uit als je persoon op wie je blind vertrouwde er ineens een verborgen agenda op na blijkt te houden. Dus ja, kan me goed voorstellen dat ze het daar dag in dag uit over wilde hebben. Ze moet vertrouwen in jou terugkrijgen. Als je er dan niet eens een aantal weken over wilt praten... tja, dat komt lomp over :)
Ik heb het spelletje ook meegespeeld hoor, ik wou er ook voor gaan. Heb echt alles voor d'r gedaan in die tijd. Misschien wel teveel; toen het eenmaal echt uit was werd ze opeens een stuk aanhankelijker.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 21 maart 2011 @ 15:36:12 #283
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94422146
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef Seven. het volgende:
En kasta, als er een achterliggende reden is om vreemd te gaan, dan had je allang je conclusies moeten trekken.
Tja, maar als je een goeie relatie en kinderen hebt, en er alleen geen sprake meer is van seks, wat is dan volgens jou de oplossing?
  maandag 21 maart 2011 @ 15:36:35 #284
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94422157
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ben niet verbaasd hoe ze reageert. Ik heb ook genoeg ervaring met vrouwen (ben 'al' 31) dat ik weet dat ze nu eenmaal zo reageren. Ik snap het waarom alleen nog steeds niet. Waarom willen vrouwen er gewoon keer op keer opnieuw over praten?

[..]

Wat is er volgens jou precies respectloos dan? Ik snap niet wat hier nu precies "misselijkmakend" aan is.
Voor vrouwen is er keer op keer opnieuw over praten het middel om het emotioneel te verwerken, om te zien hoe ze hier mee om moeten gaan en hoe ze dit moeten kaderen. Dat ze daarvoor 100 keer bevestiging nodig hebben, is omdat vrouwen nu eenmaal bevestiging nodig hebben.

Trouwens, toen mijn ex vreemdging was het voor mij behoorlijk simpel. Ben zelf ook een nachtje weggebleven. Toen vond ik het wel fijn en gebeurde dat nog eens en toen heb ik de stekker eruit getrokken. Niks vragen. Alleen maar vragen in welke context en waarom. Zijn reden stond me niet aan en dus heb ik hem met gelijke munt terugbetaald.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:37:16 #285
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94422182
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, maar als je een goeie relatie en kinderen hebt, en er alleen geen sprake meer is van seks, wat is dan volgens jou de oplossing?
Lekker verder zoeken naar iemand die wél bij je past en geen spelletjes meer spelen.
Resistance is futile.
pi_94422188
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:30 schreef Seven. het volgende:
Ik dacht dat jij zo rationeel was buiten relaties om?

Deze reactie heeft namelijk weer helemaal niets met feitelijkheden te maken, maar is weer puur opgebouwd uit het "tussen de regels doorlezen" zonder dat er sprake is van een dubbele betekenis en het zien toonzettingen zien die er niet zijn.
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 21 maart 2011 @ 15:37:47 #287
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94422202
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef Seven. het volgende:
Zijn reden stond me niet aan en dus heb ik hem met gelijke munt terugbetaald.
Dat is na je verhaal net wel een beetje hypochriet vind je niet? :)

quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef kastanova het volgende:
Ik dacht dat jij zo rationeel was buiten relaties om?

Deze reactie heeft namelijk weer helemaal niets met feitelijkheden te maken, maar is weer puur opgebouwd uit het "tussen de regels doorlezen" zonder dat er sprake is van een dubbele betekenis en het zien toonzettingen zien die er niet zijn.
Precies. Ze leest in dat "rennen met je kadaver" ook veel meer dan er aan de hand is. Als je mij dat vanuit de dugout hoort roepen twijfel je echt niet aan mijn intenties wat betreft die boodschap.
pi_94422241
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar dat jullie samen het probleem creëerden, staat natuurlijk niet in verhouding tot buiten de deur neuken ;) Als zij geen rekening met jou houdt, moet je het uitpraten en als dat niet werkt, maak er dan een einde aan of vertel haar van te voren dat zij dan niet moet verwachten dat jij haar lichamelijke trouw blijft (dan maakt zij er wel een einde aan :P)
Er over praten was in haar ogen geen optie, het werd me na 2 tevergeefse pogingen zelfs verboden.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:40:09 #289
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94422304
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef Seven. het volgende:
Lekker verder zoeken naar iemand die wél bij je past en geen spelletjes meer spelen.
Dus je moet maar gaan scheiden, ondanks dat je samen kinderen hebt?

quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:38 schreef kastanova het volgende:
Er over praten was in haar ogen geen optie, het werd me zelfs verboden.
Waar ging het specifiek om?
  maandag 21 maart 2011 @ 15:41:09 #290
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94422343
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat is na je verhaal net wel een beetje hypochriet vind je niet? :)

Dacht ik niet. Nadat hij het mij vertelde, heb ik hem ook gezegd dat ik mijn vrijheid terugwilde. Hij bleef echter maar terugkomen. En ik had zin in een ander. De relatie was voorbij. Toen hij erover flipte heb ik hem gezegd dat hij terug kon komen als hij weer normaal kon doen.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:41:58 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94422375
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef Catbert het volgende:

Als de relatie niet werkt? jah! waarom niet?
Tuurlijk moet je er aan werken als dat nog kan.. maar vreemdgaan is geen optie natuurlijk om de boel te redden. :N
Hoogstens om je lust (tijdelijk) kwijt te raken. Maar daar schiet je niets mee op.
pi_94422376
quote:
Een trio.

Bij een eerdere poging met 2 andere dames was ik in slaap gevallen (lang verhaal), maar het bleef een fantasie die ik nog een keer uit wilde voeren.
Vandaar dus ook dat ik van tevoren al wel kon stellen dat het een eenmalig iets was.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:42:46 #293
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94422402
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef Seven. het volgende:
Dacht ik niet. Nadat hij het mij vertelde, heb ik hem ook gezegd dat ik mijn vrijheid terugwilde. Hij bleef echter maar terugkomen. En ik had zin in een ander. De relatie was voorbij. Toen hij erover flipte heb ik hem gezegd dat hij terug kon komen als hij weer normaal kon doen.
Je zegt dat je hem teruggepakt hebt, dus opzettelijk pijn gedaan hebt, iets waar je ons ook van beticht. Of is het anders omdat wij mannen zijn en jullie vrouwen?
pi_94422442
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb het spelletje ook meegespeeld hoor, ik wou er ook voor gaan. Heb echt alles voor d'r gedaan in die tijd. Misschien wel teveel; toen het eenmaal echt uit was werd ze opeens een stuk aanhankelijker.
Waarom zeur je er nu dan over dat je honderd keer hetzelfde moest vertellen? Dan snap je dat toch ook wel? :P

quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

Er over praten was in haar ogen geen optie, het werd me na 2 tevergeefse pogingen zelfs verboden.
Tja ok, dan moet je afwegen wat voor jou belangrijker is. Als dat soort seks voor jou belangrijker is dan je relatie, is dat jouw keuze en weet je dus eigenlijk al dat de relatie toch nergens heen gaat. Waarom dan niet gewoon uitmaken en doen waar je zin in hebt zonder gezeik?
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:44:40 #295
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94422488
quote:

[..]

[..]

Als je kinderen hebt moet je al helemaal niet vreemdgaan. Wat voor een voorbeeld wil je toch in vredesnaam geven aan je kinderen?

Geloof het of niet, ik ben echt niet de moeilijkste in vreemdgaan. Ik kan één misstapje, misschien 2 wel vergeven als ik de aanleiding redelijk vind. Maar mijn ex ging vreemd omdat ik een maand in Mexico zat. Ik heb hem iedere dag uren gemaild, filmpjes gemaakt voor hem, foto's voor hem, en me perfect gedragen. Toen ik terugkwam vertelde hij me dat hij zich door 2 wijven had laten pijpen omdat ik toch wel vreemd zou gaan (en nooit aanleiding gegeven om hem dat idee te geven). Geen probleem, maar ik heb dan wel direct gezegd dat het voorbij was.
Resistance is futile.
pi_94422497
quote:
3s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Een trio.

Bij een eerdere poging met 2 andere dames was ik in slaap gevallen (lang verhaal), maar het bleef een fantasie die ik nog een keer uit wilde voeren.
Vandaar dus ook dat ik van tevoren al wel kon stellen dat het een eenmalig iets was.
Ik zou je er ook uitgeschopt hebben ^O^
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:44:55 #297
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94422498
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:

Als de relatie niet werkt? jah! waarom niet?
Tuurlijk moet je er aan werken als dat nog kan.. maar vreemdgaan is geen optie natuurlijk om de boel te redden. :N
Hoogstens om je lust (tijdelijk) kwijt te raken. Maar daar schiet je niets mee op.
Ik zei niet dat de relatie niet werkt, die werkt nog prima, alleen wil ze (om wat voor'n reden dan ook) geen seks meer. Verder zijn ze gek op mekaar.

quote:
Een trio.

Ik denk dat de meeste kerels dat wel zouden doen.
pi_94422539
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef Spirit82 het volgende:
Tja ok, dan moet je afwegen wat voor jou belangrijker is. Als dat soort seks voor jou belangrijker is dan je relatie, is dat jouw keuze en weet je dus eigenlijk al dat de relatie toch nergens heen gaat. Waarom dan niet gewoon uitmaken en doen waar je zin in hebt zonder gezeik?
Omdat ik (en dit gaat me gezeik opleveren) dat ook niet de juiste manier vond.
Het uitmaken om met anderen te kunnen neuken en daarna moet ze je dan maar weer terugnemen; dan had ik haar daarna nooit meer serieus kunnen nemen.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:45:54 #299
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94422549
quote:

[..]

Een trio.

:')

Narcist.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:46:10 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94422557
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:44 schreef Catbert het volgende:
Ik zei niet dat de relatie niet werkt, die werkt nog prima, alleen wil ze (om wat voor'n reden dan ook) geen seks meer. Verder zijn ze gek op mekaar.
Dan moet je het bespreekbaar maken om buiten de deur te neuken. Niet stiekem.. want moet dat gebeuren dan werkt de relatie niet prima.

En anders op een andere manier proberen om meer seks te krijgen. En anders werkt de relatie gewoon niet prima. Want seks is onderdeel van een relatie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')