Goed voor de statistieken jwzquote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef Oceanview het volgende:
geen TT kunnen verzinnen maar wel lapo willen hebben.
Goeie UI, minecraftquote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe heet de dance versie van het numme hier voor?
Expres geen lapo pakken omdat je geen inspiraasie hep?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef Oceanview het volgende:
geen TT kunnen verzinnen maar wel lapo willen hebben.
slet jij wil met iedereen datenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
slet jij wil met iedereen datenDaar gaat het toch om op fok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
slet jij wil met iedereen datenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hardop lachen!
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ok leuk gr grquote:
Pseudosnuf.... jammer.quote:
Ga eten.quote:
quote:
die gaf je gister al aan mij, maar ik was even vergeten om er iets mee te doenquote:
HOI DOCKXquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die gaf je gister al aan mij, maar ik was even vergeten om er iets mee te doen
Ik wil meer fokkers op msn
quote:
toonsperzieboon@hotmail.comquote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
cool ik heb je geaddquote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
toonsperzieboon@hotmail.com
Iedereen mag me toevoegen als ze willen
QFTquote:
ik moest echt lachenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke, genoeg weer.
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
hetisjeboysnufenhijkomtmoeilijkhard@hotmail.com
Deze mail gebruik ik wel eens voor school en dan die leraren zo lol wut
Nee aapie, goudvis_@hotmail.com natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben jij geilegijsbert_86@live.nl?
Wie is dan geilgijsbert_86@live.nl?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee aapie, goudvis_@hotmail.com natuurlijk
geil welquote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb iets van 15 fokkers op MSN of 20 ofzo
Van de 25 totale vriendenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb iets van 15 fokkers op MSN of 20 ofzo
Mee eens met bovenstaande.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef Ragboer het volgende:
Ik wil roken.
Ik wil een biertje.
Ik wil een appel.
Ik wil lekker weer.
Ik wil strand.
Ik wil zwemmen.
Ik wil losgaan op hardstyle.
Ik wil gaan varen met mijn vrienden
Ik wil dat FC Utrecht Europees voetbal speelt.
Ik wil rust.
Ik wil dus zoveel...
Ik i.i.g. niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wie is dan geilgijsbert_86@live.nl?
Geen appel willen...quote:
Oh wacht dat was mn email voor datingsitequote:Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wie is dan geilgijsbert_86@live.nl?
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:27 schreef Oceanview het volgende:
ik heb niet eens 10 fokkers, maar die in mijn lijst staan betekenen ook iets voor mij.
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh wacht dat was mn email voor datingsite
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
Ik heb teveel fokkers op msn. Ik ga jullie verwijderen.
Ik hoor bij de elite 10 van Oceanviewquote:
Zullen we eerst nog even snel cammen?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
Ik heb teveel fokkers op msn. Ik ga jullie verwijderen.
Sta ik ook ergens bij jou?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hoor bij de elite 10 van OceanviewIk voel mij vereerd.
Ok danquote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef Driepink het volgende:
zo, lekker gegeten + opgenomen show van najib gekeken
wat zeg je nou?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we eerst nog even snel cammen?
hooooiquote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef Driepink het volgende:
zo, lekker gegeten + opgenomen show van najib gekeken
Zal ik een pic posten?quote:
Tuurlijk, denk jij dat iedereen mijn MSN heeft? Daggutnie. Jij bent mijn mattie JWZ.quote:
Nee van mijn etenquote:
Heb je nou al iets te neuken gefixt?quote:
wejoow nu voel ik mij ook vereerd door ragboer, matties allez jeeweezet.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tuurlijk, denk jij dat iedereen mijn MSN heeft? Daggutnie. Jij bent mijn mattie JWZ.
Waar denk je waar die mee bezig is?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je nou al iets te neuken gefixt?
nee manquote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je nou al iets te neuken gefixt?
In een spoiler voor mensen met een zwakke maag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
In een spoiler voor mensen met een zwakke maag.dat is echt nasty gek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
In een spoiler voor mensen met een zwakke maag.Gadverdammewatishet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prei met aardappels, worst en kaasquote:
Deze 2 ga ik nu even verwezelijken.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef Ragboer het volgende:
Ik wil roken.
Ik wil een biertje.
Ik wil een appel.
Ik wil lekker weer.
Ik wil strand.
Ik wil zwemmen.
Ik wil losgaan op hardstyle.
Ik wil gaan varen met mijn vrienden
Ik wil dat FC Utrecht Europees voetbal speelt.
Ik wil rust.
Ik wil dus zoveel...
[..]
In een spoiler voor mensen met een zwakke maag.Dat zou ik mijn moeder zelfs niet te eten geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:
DM maarquote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hahah ik zou je nu een doodverwensing willen doen maar ik doe het niet.
ik achterlijk, en zelf dan jou postenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, achterlijke
Ik heb 3 CD's, 5 singles, 4 EP's, een shirt, een Editors tas en ik heb ze 3 keer live gezien. In totaal 100 nummersquote:Op zondag 20 maart 2011 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik heb 1 cd en ik heb ze live gezien, jij?
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:36 schreef quaas het volgende:
Ik zal mij nog even verwelkomen, sinds jullie dat niet toen
HOI!
ok danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
msnsletquote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Krijg nou eens de terminale olifantengriep met je stervende hoeren plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Yo dawg, we herd u lieked toon and sperzieboon, so we made you a sperzieboontoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou toch wat zijn zegquote:Op zondag 20 maart 2011 20:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Krijg nou eens de terminale olifantengriep met je stervende hoeren plaatjes
woot, hij werd voor mn ogen ge-edit, klopt dat?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb 3 CD's, 5 singles, 4 EP's, een shirt, een Editors tas en ik heb ze 3 keer live gezien. In totaal 100 nummers
NU JIJ WEER
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Krijg nou eens de terminale olifantengriep met je stervende hoeren plaatjes
Top! Waar was het? Waar heb je ze gezien? Ik 2 keer op pinkpop en 1 keer in Oosterpoortquote:Op zondag 20 maart 2011 20:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
woot, hij werd voor mn ogen ge-edit, klopt dat?
maar ik sta paf.
Speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
zelfgemaakt
Datdus..quote:Op zondag 20 maart 2011 20:40 schreef Ragboer het volgende:
Echt, denken jullie dan niet na met het geven van msn zo openbaar?
als voorprogramma van muse, ik stond vooraanquote:Op zondag 20 maart 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Top! Waar was het? Waar heb je ze gezien? Ik 2 keer op pinkpop en 1 keer in Oosterpoort
sommige mensen zijn wereldvreemd.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:40 schreef Ragboer het volgende:
Ooh kut.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:40 schreef Ragboer het volgende:
geilegijsbert_86@hotmail.comquote:Op zondag 20 maart 2011 20:40 schreef Ragboer het volgende:
musequote:Op zondag 20 maart 2011 20:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als voorprogramma van muse, ik stond vooraan
je kunt ook mensen blocken hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 20:40 schreef Ragboer het volgende:
mijn msn is toch al zo moeilijk te radenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
spambot anyone? of vervelende kutfokkers van HSG Bomber ofzo
ik gebruik geen hotmail voor mailquote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja of ze posten je op 4chan en gaan je inbox spammen
Je weet het zelf!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef quaas het volgende:
[..]
Mensen waarvan hun inbox niet volgespamt worddtdttquote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef quaas het volgende:
[..]
SOMMIGE MENSEN WEL OKE?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
mijn msn is toch al zo moeilijk te raden
[..]
ik gebruik geen hotmail voor mail
Mensen die niet weten of het met dt of alleen een d is en daarom maar allebei heelveel doen?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen waarvan hun inbox niet volgespamt worddtdtt___
Hobbit?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
I break the hobbit vind ik persoonlijk leuker
Rebel dat je bentquote:Op zondag 20 maart 2011 20:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
I break the hobbit vind ik persoonlijk leuker
baasquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:44 schreef quaas het volgende:
[..]
Jij bent een van die mensen die hun zin niet
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doe dan de give-a-shit-o-meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vul hem eerst eens half met water!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil weten of er een muntje op de bodem ligt!
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Oepsiefloepsiequote:
Ik zal je volgend jaar niet pestenquote:
Als je wil praten, je weet het he.. Geilegijsbert_86quote:
Is dat serieus van jou?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:46 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Als je wil praten, je weet het he.. Geilegijsbert_86
add mequote:
Anders douw ik een microscoop bij je op een plaats waar de zon niet schijntquote:Op zondag 20 maart 2011 20:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zal je volgend jaar niet pesten!
Ik ga je toevoegenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:46 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Als je wil praten, je weet het he.. Geilegijsbert_86
Ik FOK!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Anders douw ik een microscoop bij je op een plaats waar de zon niet schijnt
Doeiquote:Op zondag 20 maart 2011 20:50 schreef quaas het volgende:
ik ben weer weg, ik ga even een heel serieus gesprek houden met mijn ' beste vriend '
succes.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:50 schreef quaas het volgende:
ik ben weer weg, ik ga even een heel serieus gesprek houden met mijn ' beste vriend '
fixedquote:
Doen wel, zijn niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alsof we hier ooit grappig doen
Ik denk dat ie je niet wilquote:Op zondag 20 maart 2011 20:50 schreef quaas het volgende:
Doe een raampje open.quote:
Ja Ik kann me niet echt conecentrerennnquote:Op zondag 20 maart 2011 20:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je hebt wel veel loze berichten he?
@hotmail.com? anders voeg ik em toe, eens kijken welke pedo er nu weer achter zitquote:
Waarop moet je concentreren dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja Ik kann me niet echt conecentrerennn
Take carequote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ff op bed liggen, ik begin me weer kut te voelen, steken bij mijn hart enzo.
Kusje opquote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ff op bed liggen, ik begin me weer kut te voelen, steken bij mijn hart enzo.
Dit lezenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarop moet je concentreren dan?
Danzalikgeenmoeilijkelangeberichtentypenzodathetmakkelijkenoverzichtelijkisenvoorjoudussnellertelezen.quote:
Dat ging een stuk makkelijkerquote:Op zondag 20 maart 2011 20:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Danzalikgeenmoeilijkelangeberichtentypenzodathetmakkelijkenoverzichtelijkisenvoorjoudussnellertelezen.
ja kloptquote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
@hotmail.com? anders voeg ik em toe, eens kijken welke pedo er nu weer achter zit
Gaafquote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef Neroje het volgende:
Ow, dames en heren...
Ik ga nog een uurtje door
Halfquote:
Supertoll!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef Neroje het volgende:
Ik ga wel andere muziek draaien zo, iets meer mainstraim, iets meer dance achtig
Ik kan wel een hoop geluk gebruikenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:02 schreef mc-Piel het volgende:
Goudvisjen, wist je dat het gisteren perzisch Oud&Nieuw was?
Kennelijk is het dan traditie om 2 goudvissen te kopen!
Als ze die een jaar in leven weten te houden zou dat geluk moeten brengen ofzo.
Dan hoef je slechts 1 goudvis te kopen en zorgen dat jullie beiden een jaar blijven leven!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik kan wel een hoop geluk gebruiken
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik kan wel een hoop geluk gebruiken
oke ga ik doenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan hoef je slechts 1 goudvis te kopen en zorgen dat jullie beiden een jaar blijven leven!
Verveling?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me vandaag aangetrokken door de radio, wat is dit!
Een goed topic, dat is ditquote:Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben je ook ingetuned?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gorillazquote:
Het was Alternative, soort van...quote:
Dat is geen genre, dat is een artiest/bandquote:
een genre an sichquote:Op zondag 20 maart 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geen genre, dat is een artiest/band
Hun stijl is gewoon briljant! Haast genre op zichquote:Op zondag 20 maart 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geen genre, dat is een artiest/band
Als je daar al van onder de indruk bent moet je je wellicht even laten nakijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef quaas het volgende:
en weer begroet niemand mij, ik ga maar depressief in een hoekje zitten denk ik
ok wel het licht en de verwarming uit dat is goed voor het milieuquote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef quaas het volgende:
HOI QUAAS!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef quaas het volgende:
hoiquote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef quaas het volgende:
Nu is het al te laat.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
HOI QUAAS!HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
HOI QUAAS!
ok danquote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef quaas het volgende:
Ik vind dit zulke saaie muziek hequote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef mc-Piel het volgende:
''hmmm hmmm hmmmmmmmmmmmm hmm hmmmmmmmmmmm hmmm''
Goede tekst
Ja, de lente begint weer ongeveer.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Japieman is ook weer uit zijn hunebed gekropen
Ja maar, ik hou van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Ow, deze vast ook dan...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind dit zulke saaie muziek he
Ik blijf niet aan het begroeten hè?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:07 schreef quaas het volgende:
No offence enzo hoor, maar ik luister de hele tijd al eigen muziekquote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow, deze vast ook dan...
Meer tempo komt er zo aan
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja maar, ik hou van je
* quaas denkt, oh wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* quaas ziet spoiler
* quaas cries deeply
Wut!quote:Op zondag 20 maart 2011 21:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
No offence enzo hoor, maar ik luister de hele tijd al eigen muziek![]()
* quaas vergeet de spatie achter z'n naamquote:Op zondag 20 maart 2011 21:11 schreef quaas het volgende:
[..]
* quaasdenkt, oh wat lief
* quaasziet spoiler
* quaascries deeply
Dat moeten ze eens fixenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
* quaas vergeet de spatie achter z'n naam
Jack Johnson hater ben je danquote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind dit zulke saaie muziek he
de spoiler was om het luchtig te houden.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:11 schreef quaas het volgende:
[..]
* quaas denkt, oh wat lief
* quaas ziet spoiler
* quaas cries deeply
Your musical compatibility with MisterSnuf is LOWquote:
Your musical compatibility with JYoshii is VERY LOWquote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Your musical compatibility with MisterSnuf is LOW
Music you have in common includes Tiësto, Steve Miller Band, Dire Straits, Red Hot Chili Peppers and Daft Punk
Ik heb met bijna iedereen <lowquote:Op zondag 20 maart 2011 21:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Your musical compatibility with JYoshii is VERY LOW
Music you have in common includes Skrillex, Alex Gaudino, Tiësto, Don Diablo ft. Dragonette and Sean Paul
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
de spoiler was om het luchtig te houden.
Ik vind je heel heel liev
ok danquote:Op zondag 20 maart 2011 21:14 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Twee goudvisjes voor iedereen omdat het morgen Perzisch nieuwjaar is!
Over 13 dagen moeten we buiten picknicken! Doen we dat niet, dan brengt dat ongeluk!
Ik stel voor een FOK! picknick over 13 dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |