Goed voor de statistieken jwzquote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef Oceanview het volgende:
geen TT kunnen verzinnen maar wel lapo willen hebben.
Goeie UI, minecraftquote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe heet de dance versie van het numme hier voor?
Expres geen lapo pakken omdat je geen inspiraasie hep?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef Oceanview het volgende:
geen TT kunnen verzinnen maar wel lapo willen hebben.
slet jij wil met iedereen datenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
slet jij wil met iedereen datenDaar gaat het toch om op fok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
slet jij wil met iedereen datenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hardop lachen!
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ok leuk gr grquote:
Pseudosnuf.... jammer.quote:
Ga eten.quote:
quote:
die gaf je gister al aan mij, maar ik was even vergeten om er iets mee te doenquote:
HOI DOCKXquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die gaf je gister al aan mij, maar ik was even vergeten om er iets mee te doen
Ik wil meer fokkers op msn
quote:
toonsperzieboon@hotmail.comquote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die gaf je gister al aan mij, maar ik was even vergeten om er iets mee te doen
Ik wil meer fokkers op msn
cool ik heb je geaddquote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
toonsperzieboon@hotmail.com
Iedereen mag me toevoegen als ze willen
QFTquote:
ik moest echt lachenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke, genoeg weer.
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
hetisjeboysnufenhijkomtmoeilijkhard@hotmail.com
Deze mail gebruik ik wel eens voor school en dan die leraren zo lol wut
Nee aapie, goudvis_@hotmail.com natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ben jij geilegijsbert_86@live.nl?
Wie is dan geilgijsbert_86@live.nl?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee aapie, goudvis_@hotmail.com natuurlijk
geil welquote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb iets van 15 fokkers op MSN of 20 ofzo
Van de 25 totale vriendenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb iets van 15 fokkers op MSN of 20 ofzo
Mee eens met bovenstaande.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef Ragboer het volgende:
Ik wil roken.
Ik wil een biertje.
Ik wil een appel.
Ik wil lekker weer.
Ik wil strand.
Ik wil zwemmen.
Ik wil losgaan op hardstyle.
Ik wil gaan varen met mijn vrienden
Ik wil dat FC Utrecht Europees voetbal speelt.
Ik wil rust.
Ik wil dus zoveel...
Ik i.i.g. niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wie is dan geilgijsbert_86@live.nl?
Geen appel willen...quote:
Oh wacht dat was mn email voor datingsitequote:Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wie is dan geilgijsbert_86@live.nl?
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:27 schreef Oceanview het volgende:
ik heb niet eens 10 fokkers, maar die in mijn lijst staan betekenen ook iets voor mij.
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh wacht dat was mn email voor datingsite
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
Ik heb teveel fokkers op msn. Ik ga jullie verwijderen.
Ik hoor bij de elite 10 van Oceanviewquote:
Zullen we eerst nog even snel cammen?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
Ik heb teveel fokkers op msn. Ik ga jullie verwijderen.
Sta ik ook ergens bij jou?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik hoor bij de elite 10 van OceanviewIk voel mij vereerd.
Ok danquote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef Driepink het volgende:
zo, lekker gegeten + opgenomen show van najib gekeken
wat zeg je nou?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we eerst nog even snel cammen?
hooooiquote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef Driepink het volgende:
zo, lekker gegeten + opgenomen show van najib gekeken
Zal ik een pic posten?quote:
Tuurlijk, denk jij dat iedereen mijn MSN heeft? Daggutnie. Jij bent mijn mattie JWZ.quote:
Nee van mijn etenquote:
Heb je nou al iets te neuken gefixt?quote:
wejoow nu voel ik mij ook vereerd door ragboer, matties allez jeeweezet.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tuurlijk, denk jij dat iedereen mijn MSN heeft? Daggutnie. Jij bent mijn mattie JWZ.
Waar denk je waar die mee bezig is?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je nou al iets te neuken gefixt?
nee manquote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je nou al iets te neuken gefixt?
In een spoiler voor mensen met een zwakke maag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
In een spoiler voor mensen met een zwakke maag.dat is echt nasty gek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
In een spoiler voor mensen met een zwakke maag.Gadverdammewatishet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |