abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94620460
:Y dat kan heel goed! Hij zal steeds krachtiger kunnen drinken en heeft dus sneller je borst leeg (en drinkt daarbij meer :))

Leia is altijd wel een vlotte drinkster geweest, zo'n 15 minuten per borst maar tegenwoordig is het 5, max. 10 minuten per borst (soms 's nachts langer, maar dan tankt ze gewoon extra bij :))

En speentje is prima! Hier deed ik ook bij niet drinken maar alleen sabbelen, afkoppelen en speentje :) zolang je zijn hongersignalen maar in de gaten houdt, maar volgens mij lukt dat prima!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 maart 2011 @ 22:36:25 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94620649
hij lag daarstraks ingebakerd, maar hij weet z'n handje(s) toch wel los te wringen, en zodra ik 'm wakker hoor worden sta ik er al naast. Overigens baker ik 'm alleen in als hij last van krampjes heeft of al ruim een uur aan het "etteren" is met in slaap vallen aan de borst (en dan niet twee, maar gerust zes keer) en dan laat ik 'm ook niet langer liggen dan max 3 uur.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_94621166
groene poep kan wijzen op te veel voormelk, te weinig melk, verkoudheid, tandjes... heel veel dus. zonder andere symptomen kun je geen conclusie aan groene poep verbinden.
over het algemeen stabiliseert je productie zo rond 6 weken. ik heb even niet voor ogen hoe oud je zoon nu is. met de normale ontwikkeling hoort ook effectiever kunnen drinken = minder lang over een voeding doen.
wellicht ten overvloede, maar spenen en inbakeren kunnen er beide (en al helemaal in combinatie) voor zorgen dat je hongersignalen mist, omdat baby die niet kan geven. gebruik deze middelen weloverwogen, zeker als je bang bent voor onderproductie of daar risico op loopt.
ben je al aan je spruw-offensief begonnen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 25 maart 2011 @ 22:55:49 #179
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94621642
Ja, heb er inmiddels één dosis GV opzitten. Overigens baker ik dus alleen omdat hij zichzelf wakker maait. Anders heb ik 'm echt om 't half uur aan de borst. (terwijl hij zelf loslaat / aan de borst in slaap valt, maar als ik 'm dan neerleg, issie binnen vijf mintuen weer wakker)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 maart 2011 @ 08:55:53 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94630470
oh toevoeging op 't inbakeren, in de draagdoek knopen werkt ook wel, maar dat gaat helaas niet met Jan om me heen die ook graag getild en geknuffeld wil worden.

Ik heb normaal als ik opsta volle/gespannen borsten, maar ze voelen nu flink leeg aan, (beide borsten gedronken vanmorgen) nou was het de bedoeling dat m'n productie IETS zou kelderen, omdat ik gewoon te veel had, maar het is ook niet de bedoeling dat ik straks te weinig heb. Of zou hij dan gaan regelen om het weer op peil te brengen?

zaterdag 26 maart 2011 @ 09:27:08 #181
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94630895
Als het echt te weinig zou zijn, gaat Geert wel weer flink regelen. Maar het kan ook zijn dat je produktie zich heeft aangepast. Mijn borsten voelen bijna nooit meer supervol, alleen nu wel.
Eline slaapt uit vandaag. Ze heeft vannacht/vanochtend om kwart over vijf gedronken en ligt nu nog lekker te slapen. Helaas was mijn andere stuiterbal om 7 uur wakker, dus ik kon er alsnog uit :O

Edit: mevrouwtje is om 10 uur wakker geworden met megahonger. En helaas ook met een mega doorgelekte luier -O-

[ Bericht 18% gewijzigd door Sugarsnap op 26-03-2011 10:19:36 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 maart 2011 @ 15:01:22 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94639969
deze moest ik gewoon even delen met jullie :@ O+

kijk die handjes dan O+

zaterdag 26 maart 2011 @ 15:06:51 #183
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_94640143
O+ O+ O+ O+ O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_94640445
Die handjes, hoe lief! O+
pi_94640952
Handjes? Dat zijn joekels! :D Lief he, dat vastpakken? O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:44:19 #186
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_94641207
Die handjes! Wat schattig!
pi_94641466
Ik heb nu al 2 dagen steeds last van TSR's op de meest vreemde momenten (tv kijken, tanden poetsen, koken, etc). Ik had bedacht dat het misschien komt doordat ik ook ongesteld ben, maar heb het niet eerder meegemaakt. Herkent iemand het?
pi_94641643
Ik krijg ze standaard tijdens de kerkdienst.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94641706
Enorme handen inderdaad. Kun je die borst tenminste goed vasthouden :)

Mijn TSR komt ook op rare momenten, maar wel meestal pas als het eigenlijk een beetje tijd wordt voor een voeding.

Dottir besloot vandaag toch weer maar 1 borst per keer te willen. Voel ik net opeens stekende pijn in mijn linkerborst (die 5 uur geleden aan de beurt was). Hele dikke harde pijnlijke plek aan de onderkant. Schrik.
Kolf erop, binnen het kwartier ruim 150cc eruit en de pijn is weer weg. Was wel even onverwacht, maar fijn dat het met het kolven weg lijkt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94641709
Maar kreeg je dat al vanaf het begin of is dat ook iets nieuws? Ik heb het namelijk 15 maanden niet gehad en nu ineens wel :?
pi_94641739
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 16:00 schreef WupWup het volgende:
Maar kreeg je dat al vanaf het begin of is dat ook iets nieuws? Ik heb het namelijk 15 maanden niet gehad en nu ineens wel :?
Oh nee, ik heb dat altijd.
pi_94641767
Mwah, beetje overdreven trouwens. Ik kreeg ze in het begin natuurlijk wel te pas en te onpas. Maar ben het nu niet meer gewend. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 maart 2011 @ 22:28:15 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94656349
hij heeft net als Jan grote handen idd, hebben ze van hun vader/opa (jan paste op één hand bij hun allebei, ze waren in het begin bang dat Jan en Geert zouden breken wanneer ze ze vasthielden O+ )

kom ik weer met een stomme vraag ook trouwens .. Geert heeft van 2 tot 9 haast elk uur wel aan de borst gehangen, van 5 tot 9 haast elk half uur (ik heb 't niet echt bijgehouden :X ) hij was flink aan 't clusteren dus. Maar: hoe laat zou ik 'm dan nu wakker moeten maken voor 'n voeding? of als ik zelf ga slapen (nog geen idee hoe laat :') ) gewoon verschonen en meenemen naar bed en kijken of hij dan wil drinken? op verzoek voeden vind ik op dit moment best wel lastig als ik eerlijk ben.. nou is op tijd voeden ook niets voor mij, ben veel te bang dat ik hem dan tekort doe qua voedingsstoffen..

pi_94656721
Ik zou dan gewoon weer na 3uur aanbieden.
Zeker omdat hij nog zo jong is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 26 maart 2011 @ 22:41:09 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_94656893
ja, maar dan gerekend vanaf de laatste keer aanleggen of vanaf het moment van afkoppelen? (21 vs 21:30)

zaterdag 26 maart 2011 @ 22:49:43 #196
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94657171
ik reken altijd vanaf het moment van aanleggen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 23:18:22 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94658280
Ik ook, rekenen vanaf het aanleggen :Y

Ow en hier voel ik de tsr eigenlijk bijna nooit meer, terwijl die de eerste maanden echt pijnlijk was...
Wup ik herken het dus niet :N
pi_94658449
Vanaf aanleggen :Y
pi_94659375
Misschien een beetje plotseling, maar de bv is hier afgelopen. Een paar weken geleden ben ik gestopt met kolven op m'n werk en heb ik besloten het gewoon op z'n beloop te laten. M'n productie kelderde de laatste dagen ineens - was natuurlijk te verwachten - maar ik heb daar bewust niks aan gedaan. 't Is gewoon mooi geweest.

We hebben er na wat opstartproblemen (ik wil het woord kloven nooooit meer horen) beiden enorm van genoten en m'n kleine dame is er super op gegroeid, dus hoera voor de bv! Ik ben blij en trots dat het 7 maanden zo goed is gegaan en ga haar nu met een goed gevoel volstoppen met allerlei andere lekkere dingen. :Y)

Bedankt voor alle tips die ik uit dit topic heb kunnen halen. :)
pi_94660013
Leuk dat je er gewoon goed op terug kijkt zo, misschien wel jammer dat het plotseling over was, maar ze is er heerlijk op gegroeid. Succes met het volstoppen, wij zijn ook heerlijk bezig. Vandaag voor het eerst een boterham gesmeerd, ze worden opeens zo groot dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')