Dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wil gewoon chicas op zijn hyves, dus het is allemaal een list om jouw toe te voegen denk ik!
Ja hoor. Vanochtend lekker gewandeld en foto's gemaakt, vanmiddag huizen gezocht op Funda.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi schatjes... hoe is het hier? Fijne dag gehad?
Ga je een huis kopen?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. Vanochtend lekker gewandeld en foto's gemaakt, vanmiddag huizen gezocht op Funda.
Oh dearquote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
Hier wat minder3/4de van de dag ziek op de bank doorgemaakt..
quote:
Heb je diaree?quote:
Ja, ik wil wel wat kopen... heb mijn zoekopdracht wat uitgebreid (van Zandvoort en Haarlem naar een derde van Nederlandquote:Op zondag 20 maart 2011 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je een huis kopen?
Of ben je net als mij zo af en toe aan het kijken wat er in de buurt aangeboden wordt? Ik vind dat altijd zo leuk
En ooit gaan we ook wel kopen denk ik .... stiekem wil ik hier alleen nog niet weg
naar een derde van nederland????? Waar?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel wat kopen... heb mijn zoekopdracht wat uitgebreid (van Zandvoort en Haarlem naar een derde van Nederland) en nu even alle resultaten bekeken.
eeeeh ok ... klinkt apartquote:
o okquote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
maxi wok een bloedneus, en een flinke ook
hij wil niet naar brabantquote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
naar een derde van nederland????? Waar?
oh tof he?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
maxi wok een bloedneus, en een flinke ook
ik wil ze ookquote:
heerlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh tof he?Ik had vandaag een witte bloedneus en het was een beetje warm in de auto.. Ik nies en voila... bloedneus... met geen zakdoekjes bij de hand
Dan houd je wel 1/3e over denk ik!quote:
zo das een heftige bloeding zegquote:Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heerlijkna een halvedoos tissues maar een tampon gepakt
na 10 minuten tampon was het over
alleen koud waterquote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
vloer moeten dweilen, t-shirt in de week...
je wilt gewoon niet onder de rivieren, is dan idd 1/3quote:
doe maar een bod op mijn huisquote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zoek nu in 4 provincies, dat is een derde ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |