Lees resolutie 1973 nog even naquote:Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het is schandelijk dat men tanks en ander legermaterieel bombardeert! Dit heeft niets met een no-fly zone te maken. Als men zo graag de boel wapenvrij wil houden, dan bombarderen ze ook de opstandelingen die met machinegeweren en ander zwaar geschut rondlopen. Dan zou men in ieder geval geen partij kiezen. (wat men ook niet zou mgen doen) Nu wordt de ene partij op een gigantische manier benadeelt, terwijl de andere partij niet wordt getroffen! Het is een flagrante schande!
Bron is de titel.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Bron: http://online.wsj.com/art(...)212742401472186.html
Maar dan ga je er van uit dat iedereen hier met de beste bedoelingen zit.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar het is zo moeilijk nu om 100% zeker te zijn van de waarheid.Ik ga zelf voor een groot deel uit van wat ik op Al Jazeera zie. Maar is zou genant zijn om er later achter te komen dat ik me voor de gek heb laten houden. Maar ik zou wel willen zien dat de mensen die beweren dat "wij" ongelijk hebben met wat meer beelden als onderbouwing konden komen.
Grappig.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het is schandelijk dat men tanks en ander legermaterieel bombardeert! Dit heeft niets met een no-fly zone te maken. Als men zo graag de boel wapenvrij wil houden, dan bombarderen ze ook de opstandelingen die met machinegeweren en ander zwaar geschut rondlopen. Dan zou men in ieder geval geen partij kiezen. (wat men ook niet zou mgen doen) Nu wordt de ene partij op een gigantische manier benadeelt, terwijl de andere partij niet wordt getroffen! Het is een flagrante schande!
Dit klopt niet, heb van dezelfde vrouw bewegende beelden gezien waarbij haar man hielp bij 'vreugde vuur'.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:48 schreef MangoTree het volgende:
SylviaHobbs: Wow! Photo of Courageous #Libyan female shoots at Libyan army air attack on #Benghazi stronghold http://tinyurl.com/4epekkb (expand) via @ParisMatch
about 1 hour ago
[ afbeelding ]
Luchtaanval, de rest zit te chillen, die vrouw regelt het.
Wil je een ijsje?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Op Fok propaganda bedrijven is wel heel triest. Als je heel veel mazzel heb haal je 2 mensen over van de 40 die je post lezen. Woehoe. Dan kun je beter flyers uitdelen op straat. Dan bereik je in ieder geval meer mensen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar dan ga je er van uit dat iedereen hier met de beste bedoelingen zit.
Naast trollen komen er mensen op Fok propaganda bedrijven. Vanuit overtuiging, of omdat ze denken daar belang bij te hebben. Dat is sinds Egypte en het ontstaan van het MO-subforum in een hogere versnelling gegaan. En daar biedt ik tegenwicht aan.
Als hij 'em niet wil houd ik me aanbevolen.quote:
Waarom zijn sommige landen donkerder grijs dan andere? Het zijn niet degene die mee doen want Duitsland is ook donkerder, die is nog minder enthousiast over meedoen dan Nederland. Ik geloof dat België zelfs en toestellen toegezegd had.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef remlof het volgende:
En weer een handig kaartje:
[ afbeelding ]
Bron: http://news.bbcimg.co.uk/(...)irstrikes_624map.gif
ja maar jammer genoeg nog steeds hetzelfde als vanmiddag ..quote:Op zondag 20 maart 2011 21:00 schreef remlof het volgende:
En weer een handig kaartje:
[ afbeelding ]
Bron: http://news.bbcimg.co.uk/(...)irstrikes_624map.gif
Omdat de VS hun acties coördineert vanuit Duitsland.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom zijn sommige landen donkerder grijs dan andere? Het zijn niet degene die mee doen want Duitsland is ook donkerder, die is nog minder enthousiast over meedoen dan Nederland. Ik geloof dat België zelfs en toestellen toegezegd had.
Omdat vanaf een basis in Duitsland (Ramstein) de campagne in Libië gecoördineerd wordt.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom zijn sommige landen donkerder grijs dan andere? Het zijn niet degene die mee doen want Duitsland is ook donkerder, die is nog minder enthousiast over meedoen dan Nederland. Ik geloof dat België zelfs en toestellen toegezegd had.
Die donkere landen leveren op enige manier support, zo zijn de AWACS toestellen die worden gebruikt gestationeerd in Duitsland.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ah yep, beter.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:02 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja maar jammer genoeg nog steeds hetzelfde als vanmiddag ..
p.s beter deze link als bron ; http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-12800377
(anders zie je nog geen updates , mochten die komen )
Blijkbaar zijn er mensen die daar anders over denken. Maar dan moet je je even inlezen op "persona" en "puppet" software. Anonops #6: Anonymous en de MO-revolutiesquote:Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Op Fok propaganda bedrijven is wel heel triest. Als je heel veel mazzel heb haal je 2 mensen over van de 40 die je post lezen. Woehoe. Dan kun je beter flyers uitdelen op straat. Dan bereik je in ieder geval meer mensen.
En trollen zitten hier inderdaad, maar er zitten hier minder trollen dan dat er mensen zitten die voor troll uitgemaakt worden.
Ik zit hier om het nieuws te volgen en het te bespreken.
Aaah ok.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:02 schreef Bolter het volgende:
[..]
Omdat de VS hun acties coördineert vanuit Duitsland.
Maar waarom is België dan licht?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die donkere landen leveren op enige manier support, zo zijn de AWACS toestellen die worden gebruikt gestationeerd in Duitsland.
Check : http://tweakers.net/nieuw(...)ciale-netwerken.htmlquote:Op zondag 20 maart 2011 21:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er mensen die daar anders over denken. Maar dan moet je je even inlezen op "persona" en "puppet" software. Anonops #6: Anonymous en de MO-revoluties
Dit is de info-war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |