Dat zou idd prettig zijn met het oog op o.a. de arab liga.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ik hoop dat ook Qatar snel begint met de bombarderen.
Jammer dat Rutte nog steeds op de NAVO wacht om gevraagd te worden, terwijl ik het idee heb dat de NAVO zich nauwelijks met de organisatie bemoeid, maar meer de individuele landen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Apaches zijn het effectiefst. Alhoewel heli's in urban area zeer kwetsbaar zijn.
Ik vind het prima.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef Nibb-it het volgende:
Jonges is het goed als ik de volgende OP pak, kan ik even op mijn gemakje de lijstjes en zo bijwerken?
Licht het nou aan mij of probeert Rutte zich een beetje er tussenuit te piepelen?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer dat Rutte nog steeds op de NAVO wacht om gevraagd te worden, terwijl ik het idee heb dat de NAVO zich nauwelijks met de organisatie bemoeid, maar meer de individuele landen.
Voor zover ik weet is het nog steeds geen NAVO-operatie. Maar een operatie van een aantal losse VN-landen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer dat Rutte nog steeds op de NAVO wacht om gevraagd te worden, terwijl ik het idee heb dat de NAVO zich nauwelijks met de organisatie bemoeid, maar meer de individuele landen.
Uhhh, eerlijk gezegd, Papierversniperaar is een van de meest rustige types die ik op dit forum ken.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En waarschijnlijk denken ze hetzelfde over jou.Ik denk dat zowel jij als Halcon gewoon af en toe even adem moeten halen voordat jullie posten.
Nja we hebben er 29 staan, waarvan er 25 (als ik het goed heb) op dit moment geen taken hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En we zijn ook meteen van dat anti-Amerikaanse gezeik afquote:Op zondag 20 maart 2011 20:27 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat zou idd prettig zijn met het oog op o.a. de arab liga.
Nou.....quote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Uhhh, eerlijk gezegd, Papierversniperaar is een van de meest rustige types die ik op dit forum ken.
Dat idee heb ik ook. Of onze strijdkrachten zijn gewoon uitgeput na Afghanistan.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Licht het nou aan mij of probeert Rutte zich een beetje er tussenuit te piepelen?
Ok, kan zijn dat ik een scheef beeld heb gekregen. Ik zie hem genoeg goede posts maken, maar ik zie zo nu en dan ook een persoonlijke aanval van hem langs komen. (Ad hominem word dat toch genoemd?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Uhhh, eerlijk gezegd, Papierversniperaar is een van de meest rustige types die ik op dit forum ken.
Die zitten toch vol met Afghaans zand?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nja we hebben er 29 staan, waarvan er 25 (als ik het goed heb) op dit moment geen taken hebben.
Een paar topics geleden zeiden een paar mensen dat er 24 operationeel zijn waarvan er een aantal her en der voor opleidingstaken al gebruikt worden. (o.a. ruim 10 in de VS)quote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nja we hebben er 29 staan, waarvan er 25 (als ik het goed heb) op dit moment geen taken hebben.
En wat voor user ben jij trouwens?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ok, kan zijn dat ik een scheef beeld heb gekregen. Ik zie hem genoeg goede posts maken, maar ik zie zo nu en dan ook een persoonlijke aanval van hem langs komen. (Ad hominem word dat toch genoemd?)
Mwa, lijkt me dat inmiddels het onderhoud van na die missie al wel afgerond isquote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zitten toch vol met Afghaans zand?
Waren dat niet de F-16's?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een paar topics geleden zeiden een paar mensen dat er 24 operationeel zijn waarvan er een aantal her en der voor opleidingstaken al gebruikt worden. (o.a. ruim 10 in de VS)
Eeeh, wat voor soorten kan ik uit kiezen?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef vergezocht het volgende:
[..]
En wat voor user ben jij trouwens?
Vlak voor de jaarwisseling was er volgens mij een persbericht dat we een hele lange tijd geen vredesmissies meer kunnen doen. Was ook op de FP. Als iemand hier zich dat nog exacter herinnert scheelt mij dat archiefduiken.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Of onze strijdkrachten zijn gewoon uitgeput na Afghanistan.
Ja, ging het om iets anders dan?quote:
dát zei ik toch ook niet ?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef Bolter het volgende:
[..]
Al liet een grote roos midden in Tripoli aanleggen en zette ie daar z'n tent op dan zouden ze hem nog echt niet bombarderen.
Ghaddafi kan uit zijn bunker komen met zijn handjes in de lucht. Dan stopt het geweld vanzelf.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:22 schreef Ugjerke het volgende:
Als het zonder geweld kan is dat toch op de moeite waard om over na te denken.
Dank uquote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |