Ik wou net zeggen dat er een nieuw staakt het vuren afgekondigd is...quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er is trouwens een nieuwe staak tot vuren afgekondigd.
Mag best gezegd worden, dat constante "Jij bent een troll" tegen mensen met een andere mening of een ander beeld verpest de discussie een beetje, en maakt het voor de mods alleen maar moeilijker om de echte trolls er tussenuit te vissen.quote:
Inderdaad. Even alles erdoorheen jassen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef horned_reaper het volgende:
Ze kunnen nog een uurtje knallen dus
De wat?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat er een nieuw staakt het vuren afgekondigd is....
En waarschijnlijk denken ze hetzelfde over jou.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
eriksd is duidelijk slecht geïnformeerd merkte ik in het vorige topic, maar Halcon loop naar mijn mening erg vaak gewoon te trollen.
Neenee, hij heeft het over een staak tot vuren. Das een soort ritueel; een lange stok met bovenin een vlam. Oud gebruik.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat er een nieuw staakt het vuren afgekondigd is....
Spokesman van wie/wat/waar?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:00 schreef yavanna het volgende:
Blake Hounshell
Now getting a report from an informal spokesman outside Libya. Says "No civilian casualties from U.N. strikes. Precision targeting."
Aha, dat is een detail dat mij ontgaan is idd...quote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neenee, hij heeft het over een staak tot vuren. Das een soort ritueel; een lange stok met bovenin een vlam. Oud gebruik.
Kwam eerder al voorbij ja, maar vertegenwoordigers van AL lidstaten hadden al medegedeeld nog achter de actie te staan. (Daar hebben een aantal van hen ook in Parijs over meegepraat, dus is ook logisch)quote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Er wordt gezegd dat Amr Moussa van de Arabische Liga nu ineens tegen het ingrijpen is omdat hij president van Egypte wil worden. En een nieuwe Amerika-kontenlikker a la Moebarak wordt daar niet gewaardeerd door het volk.
Huh wat?!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef yavanna het volgende:
BBC
1901: The ceasefire was being ordered after taking into account the civilian deaths, and the destruction of civilian and military buildings, the Libyan government spokesman told reporters. He said all citizens were urged to participate in a peaceful march from Tripoli to Benghazi.
Het ritueel waar jij groot mee gebracht bent, niet waar knul. Het moet je vast bekend in de oren klinken.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neenee, hij heeft het over een staak tot vuren. Das een soort ritueel; een lange stok met bovenin een vlam. Oud gebruik.
Bedoel je "nietwaar" in plaats van "niet waar"? Nu snap ik de zin niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het ritueel waar jij groot mee gebracht bent, niet waar knul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |