ja, zou wat interactiever zijn als het publiek OOK wat te zeggen zou hebben daaroverquote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef delfse het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de stem bepaalt wanneer een geheim eruit mag.
Dat gebeurde tijdens een SL vannacht. Geen idee hoe laat.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef Coos het volgende:
Ik heb het vanmiddag al gevraagd maar toen kreeg ik geen antwoord.![]()
Maar hoelaat mochten de boeien af en hoe ging dat/kwam dat zo??
Vanmorgen, tijdens een streamlockquote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef Coos het volgende:
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2quote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef Coos het volgende:
was tewgen 12 uurquote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gebeurde tijdens een SL vannacht. Geen idee hoe laat.
niet vannacht maar vanmorgen ergens, maar idd tijdens een streamlockquote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb de hele nacht gekeken BQ maar toen gingen alleen die van Jo en Geer af.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Half uur na de wekker, meen om 11 uur, was er een sl iederen op de rode bank, daarna iedereen los en geer genomineerd. Verder niet duidelijk hoe of wat, dus of t sowieso de edoeling was..quote:Op zondag 20 maart 2011 20:29 schreef Coos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |