Niet alleen jij, ik ga Karim steeds leuker vinden......lekkere bek......alleen die kippenborst met kleurplaatje is niks.......quote:
Come again?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:13 schreef rico80 het volgende:
Wat een trut hè gaat ze de aandacht erop leggen dat dr kornellen weg zijn.. En waarom alleen van jou doos? Zal niemand zich dat afvragen?
En nou knopjes van Join die pus oren van je kruisbestuif lekker verder
Oh, die heb ik gemist. Toen was ik nog niet geïnteresseerdquote:
ben maar blij dan, was een vies dingquote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, die heb ik gemist. Toen was ik nog niet geïnteresseerd
In het kort, vies haar, te lui om der reet te krabben, jank ogen en zonnebril.Je hebt niks gemist.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, die heb ik gemist. Toen was ik nog niet geïnteresseerd
niets is wat het lijkt......quote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef knagsje het volgende:
is dat jurkje van die zuigtrol nou roze? dat draagt ze toch nooit?
Volgens Joanne zal het wel geen rose zijn........pink, fuchsia, pale......poeder.......name it maar geen rose.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:17 schreef knagsje het volgende:
is dat jurkje van die zuigtrol nou roze? dat draagt ze toch nooit?
nietusquote:Op zondag 20 maart 2011 20:19 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Volgens Joanne zal het wel geen rose zijn........pink, fuchsia, pale......poeder.......name it maar geen rose.
Tis rose.
Ah, oke. Nu is het me duidelijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:18 schreef rico80 het volgende:
Eh haha klote iPhone autocomplete... Kornellen = oorbellen
Die hij stug als suggestie geeft ook als ik t goed tik kut appel
quote:
Welk briefje?quote:
Waar je uit op zou kunnen maken dat geer dondersgoed weet wat haar so called geheim is en dat dat bolletje slik whatever verhaal niets anders dan een rookgordijn is. Want waar slaat ze actie anders op?quote:Die oorbellen van Aafke heeft Gerard toch?
Dat zal tijd worden als er een cleu van die slaapnicht naar binnen komt. Doe maar bingoballen en een kroontje erbij dit rare geheim raden ze anders nooit. Net als met Philip ook zo een raar geheim wat ze nooit zullen raden.quote:
shitquote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
En ik cap hem en er gaat wat mis, weg cap godver
Gerard speelt het spel goed hij weet het geheim volgens mij ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Waar je uit op zou kunnen maken dat geer dondersgoed weet wat haar so called geheim is en dat dat bolletje slik whatever verhaal niets anders dan een rookgordijn is. Want waar slaat ze actie anders op?
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef delfse het volgende:
[..]
Gerard speelt het spel goed hij weet het geheim volgens mij ook.
Ja, hij wordt wel heel erg gespaard terwijl Laura en Guido voor de leeuwen geworpen werden, bijnaquote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat zal tijd worden als er een cleu van die slaapnicht naar binnen komt. Doe maar bingoballen en een kroontje erbij dit rare geheim raden ze anders nooit. Net als met Philip ook zo een raar geheim wat ze nooit zullen raden.
Tekst stond ondersteboven, zag iets van Team staan. Maar het papiertje ligt gewoon op tafel, servio had het in zijn handen en het staat nu rechtop (in een naad van de tafel)quote:
Bolletje slikker Aafkequote:
Alleen jammer dat de stem bepaalt wanneer een geheim eruit mag.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, hij wordt wel heel erg gespaard terwijl Laura en Guido voor de leeuwen geworpen werden, bijna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |