quote:
Ben jij al op pad geweest met die bloedhond van jou?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Politiehelikopter, vanmiddag stond er op twittert dat er een suïcidaal meisje werd gezocht in mijn wijk, denk dat het daar voor is om der te zoeken..
Uiteraard.. niets gevonden, alleen een verdwaalde negertquote:Op maandag 21 maart 2011 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben jij al op pad geweest met die bloedhond van jou?
Dat zijn ze allemaal.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Uiteraard.. niets gevonden, alleen een verdwaalde negert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Lariekoek?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Uiteraard.. niets gevonden, alleen een verdwaalde negert
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee is echt zohij was de weg kwijt. Lariekoek is er voor de bescherming
Ah okquote:Op maandag 21 maart 2011 21:12 schreef Thaboel het volgende:
@mk spelletjes onder het mom van 'leuk om de tijd te doden' maar gewoon om te kijken hoe je sociaal bent aan gelegd. Beetje balletje rond spelen. Tik spelletje. Beetje kleuterachtig maar wel lachen
Grrrr!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat vraagt hij toch niet? Type willen we weten!
Pssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
PssstOke, met groen en rood licht aan de onderkant..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, met groen en rood licht aan de onderkant..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, met groen en rood licht aan de onderkant..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Als iemand teleurgesteld is in je.. is dat erger dan boos zijn heur.. dat je het ff weet!quote:
Blablabla, leuk verhaal, maar waarom komen ze niet af met de werkelijke reden?quote:Op maandag 21 maart 2011 22:09 schreef EllaN het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)-kon-niet-anders.xml
Sorry... Ik kruip weer in mijn schulp.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als iemand teleurgesteld is in je.. is dat erger dan boos zijn heur.. dat je het ff weet!
Goed, zit nu nog met een tijdelijke spalk, morgen krijgt hij loopgips. Is wel lachen hoe zijn kleine broertje met hem door de straat aan het crossen is in die stoel.quote:Hoest trouwens met je zoon en zijn gebroken poot?
Goedzo!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sorry... Ik kruip weer in mijn schulp.
Aaah.. broederliefdequote:Goed, zit nu nog met een tijdelijke spalk, morgen krijgt hij loopgips. Is wel lachen hoe zijn kleine broertje met hem door de straat aan het crossen is in die stoel.
Hij doet gewoon een poging die stoel tegen een paal te rammen maar kan nog niet goed genoeg sturen.quote:
Zo is het bijna wel, hij weet 's ochtends niet hoe hard hij zijn bed uit moet komen om in die stoel te gaan zitten. Volgens mij hoopt hij stiekem ook op gebroken botten, de hele buurt en school leeft mee en de jongste wordt een beetje vergeten.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij doet gewoon een poging die stoel tegen een paal te rammen maar kan nog niet goed genoeg sturen.
The Dark Knight ownt echt de pan uit !quote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef EllaN het volgende:
Ik kijk The Dark Knight. Was vergeten hoe ontzettend sterk Heath Ledger in die film is.
Ik heb die brief ook ff gelezen, maar er staat werkelijk waar niets concreets in. Een hoop afleiding en blabla.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
http://media.rtl.nl/media(...)tsburgeruitSirte.pdf
Het Kabinet neemt de verantwoordelijkheid!?![]()
Ik ga even een borrel pakken om dat te verwerken......
BMW oude 7 serie!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef Bouke-p het volgende:
Zo, vandaag een nieuwe oude auto gekochtEen bmw 728i uit 1985
2,8L V6 1500kg
en geen wegenbelasting
Slaap lekker.quote:
Eens! Zitten wij ook te kijken.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
The Dark Knight ownt echt de pan uit !
Minder leuk dan een gesprek over een nood tracheotomie.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Minder leuk dan een gesprek over een nood tracheotomie.
AKQ SC.quote:
Hehe, ik twijfelde eerst nog of een 728 wel snel genoeg zou zijn en een 735 leuker zou zijn. Een 728 is dus echt snel genoeg, als je 185 trappelende paardjes ff de sporen geeft komt dat hok nog heel behoorlijk vooruit!quote:
veel gelul inderdaad..quote:Op maandag 21 maart 2011 22:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb die brief ook ff gelezen, maar er staat werkelijk waar niets concreets in. Een hoop afleiding en blabla.
Houd er wel rekening mee dat je in berggebied niets aan gas hebt, met gas heb je totaal geen power en moet je toch weer overschakelen op benzine.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Hehe, ik twijfelde eerst nog of een 728 wel snel genoeg zou zijn en een 735 leuker zou zijn. Een 728 is dus echt snel genoeg, als je 185 trappelende paardjes ff de sporen geeft komt dat hok nog heel behoorlijk vooruit!
Alleen wel asap gas in bouwen want na 100,- zat de tank nog niet vol en meer dan 1:10 is een sprookje
ik had me zooi al aan maar je kan daar omkleden. En gewoon een beetje sociaal doen met je groepje en samen lopen komt wel goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:15 schreef m.k het volgende:
@ Thaboel: moet je je op het cios omkleden? of moet je je sport tenue al aan hebben? en hoe kom je van het ene gebouw bij het andere, voor de intake test?
Thanksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik had me zooi al aan maar je kan daar omkleden. En gewoon een beetje sociaal doen met je groepje en samen lopen komt wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |