Nee! Er wordt niet meer geneuktquote:
quote:
quote:
is dat, gurt wuldurz?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geert wilders van vroeger had zo in deze band gekunt
[ afbeelding ]
Nu, lul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik em zowaar koel vinden, mijn perioxide pipoquote:Op zondag 20 maart 2011 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als hij die krullen zo laat zou het echt awesome staan
leukquote:
quote:
quote:
Onze schatjes gaan gelijk reageren.quote:
Ik geloof ook niet dat blond jou zal staanquote:Op zondag 20 maart 2011 19:17 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg gisteren te horen dat blond mij goed zou staan. Wat ik niet geloof. En dat ik een pony moet knippen, terwijl ik net mijn pony aan het groeien was.
Ik heb het blond en bruin gehad, ben van nature bruin en bruin is veeul beterquote:Op zondag 20 maart 2011 19:17 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg gisteren te horen dat blond mij goed zou staan. Wat ik niet geloof. En dat ik een pony moet knippen, terwijl ik net mijn pony aan het groeien was.
hoi jij bent leuk heb je ping whatsapp dm pm msn hyves feesboek foto cam?quote:
Bietsj jochie, jij bent onverbeterlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
hoi jij bent leuk heb je ping whatsapp dm pm msn hyves foto cam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |