Ik hoor het hahaquote:
Dat is de automatische verzoekjescomputermachinequote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef BigBif het volgende:
[..]
Ik hoor het haha![]()
Ken Draakje nog niet ;o
Is een goeden djquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef BigBif het volgende:
[..]
Ik hoor het haha![]()
Ken Draakje nog niet ;o
Is de verzoekjesmachine! Draait als er geen levende DJ isquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef BigBif het volgende:
[..]
Ik hoor het haha![]()
Ken Draakje nog niet ;o
Hij is fout.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef Psalms het volgende:
Fout ventje![]()
Mn ex zit heel bedenkelijk te kijken
Lisa is 16, amy en die dikke zijn 15quote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
Naja, er is er 1 17, maar ik weet niet hoe die heet
Hij moet 'm een paar keer horen dan vindt ie 'm wel leukquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef Psalms het volgende:
Fout ventje![]()
Mn ex zit heel bedenkelijk te kijken
Die dikke is 16, die lekkere ookquote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lisa is 16, amy en die dikke zijn 15
Amy is die dikke toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lisa is 16, amy en die dikke zijn 15
haha oké , pas sinds vannacht bekend met ONZ Radioquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is de automatische verzoekjescomputermachine
Geniaal fout jaquote:
DE LEKKEREquote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die dikke is 16, die lekkere ook
Die grote is 17
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DE LEKKERE___! HET ZIJN ALLEDRIE GEDROCHTEN DIE TIG KEER ZIJN OVERREDEN DOOR EEN VRACHTWAGEN EN DAARNA BEGRAVEN ZIJN EN DAN NA 5 MAANDEN WEER OPGEGRAVEN ZIJN
Ik geil op die met die bolle ogenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DE LEKKERE___! HET ZIJN ALLEDRIE GEDROCHTEN DIE TIG KEER ZIJN OVERREDEN DOOR EEN VRACHTWAGEN EN DAARNA BEGRAVEN ZIJN EN DAN NA 5 MAANDEN WEER OPGEGRAVEN ZIJN
Goede omschrijving.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bedoel je met 'je ex' psalms of huppel?quote:
Skullfuckquote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, die gast. Die is fout, ik zei hij.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:07 schreef Psalms het volgende:
[..]
Bedoel je met 'je ex' psalms of huppel?
Nee, check de wikiquote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die dikke is 16, die lekkere ook
Die grote is 17
Ga tosti maken jijquote:
Jij hebt gelijk. Skip. + kutkwaliteit.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef Ragboer het volgende:
WeGHALEN DIT NUMMER OMDAT DE REDEN NIET MAG!
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef Myraela het volgende:
Kom ik met mijn katerkop thuis, moet ik meteen de strijk doen. Tering, flikker op.
Strijk. Nu.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef Myraela het volgende:
Kom ik met mijn katerkop thuis, moet ik meteen de strijk doen. Tering, flikker op.
Ik dacht dat er kankerkop stond...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef Myraela het volgende:
Kusje sharr, ik hou wel van je heurquote:
Kloon van ....quote:
http://tim-elzinga.hyves.nl/quote:
Mijn ogen, wat doe jequote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
dit moeten wel de grootste posers ooit zijn
vooral die met die spikes :")
Zijn inderdaad grote posersquote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
dit moeten wel de grootste posers ooit zijn
vooral die met die spikes :")
Ok, kom je nu hier?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het opgevouwen en in mijn kast gegooid, flikker op met strijken.
quote:
Psalms is het (ex) neukertje van Huppel.quote:
Nee geweldig juist.quote:
Hij stond nog op tim-elzinga omdat die vanmiddag nog ff een verzoekje plaatste op dezen computertquote:
Ja maar... daar kan ik niets aan doenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan onder je eigen naam aanvragen met normale reden.
Ben je nu verdrietig? Goedmaakseks met mij?quote:
Ik vroeg het aan. Waardeer dit nummer.quote:
Wait wuut?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Psalms is het (ex) neukertje van Huppel.
Hupsquote:
Popje heeft nog vrij morgen, dus ok.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eventjes een nachtje bijslapen hoor, morgen kan ik er weer tegenaan.
en overmorgenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Popje heeft nog vrij morgen, dus ok.
Laat dat ex maar weg.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Psalms is het neukertje van Huppel.quote:
dan moet je ff refreshenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik loop achter denk ik, ik kom nu pas bij the wombats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |