Ik hoor het hahaquote:
Dat is de automatische verzoekjescomputermachinequote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef BigBif het volgende:
[..]
Ik hoor het haha![]()
Ken Draakje nog niet ;o
Is een goeden djquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef BigBif het volgende:
[..]
Ik hoor het haha![]()
Ken Draakje nog niet ;o
Is de verzoekjesmachine! Draait als er geen levende DJ isquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef BigBif het volgende:
[..]
Ik hoor het haha![]()
Ken Draakje nog niet ;o
Hij is fout.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef Psalms het volgende:
Fout ventje![]()
Mn ex zit heel bedenkelijk te kijken
Lisa is 16, amy en die dikke zijn 15quote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
Naja, er is er 1 17, maar ik weet niet hoe die heet
Hij moet 'm een paar keer horen dan vindt ie 'm wel leukquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef Psalms het volgende:
Fout ventje![]()
Mn ex zit heel bedenkelijk te kijken
Die dikke is 16, die lekkere ookquote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lisa is 16, amy en die dikke zijn 15
Amy is die dikke toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lisa is 16, amy en die dikke zijn 15
haha oké , pas sinds vannacht bekend met ONZ Radioquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is de automatische verzoekjescomputermachine
Geniaal fout jaquote:
DE LEKKEREquote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die dikke is 16, die lekkere ook
Die grote is 17
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DE LEKKERE___! HET ZIJN ALLEDRIE GEDROCHTEN DIE TIG KEER ZIJN OVERREDEN DOOR EEN VRACHTWAGEN EN DAARNA BEGRAVEN ZIJN EN DAN NA 5 MAANDEN WEER OPGEGRAVEN ZIJN
Ik geil op die met die bolle ogenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DE LEKKERE___! HET ZIJN ALLEDRIE GEDROCHTEN DIE TIG KEER ZIJN OVERREDEN DOOR EEN VRACHTWAGEN EN DAARNA BEGRAVEN ZIJN EN DAN NA 5 MAANDEN WEER OPGEGRAVEN ZIJN
Goede omschrijving.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bedoel je met 'je ex' psalms of huppel?quote:
Skullfuckquote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, die gast. Die is fout, ik zei hij.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:07 schreef Psalms het volgende:
[..]
Bedoel je met 'je ex' psalms of huppel?
Nee, check de wikiquote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die dikke is 16, die lekkere ook
Die grote is 17
Ga tosti maken jijquote:
Jij hebt gelijk. Skip. + kutkwaliteit.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef Ragboer het volgende:
WeGHALEN DIT NUMMER OMDAT DE REDEN NIET MAG!
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef Myraela het volgende:
Kom ik met mijn katerkop thuis, moet ik meteen de strijk doen. Tering, flikker op.
Strijk. Nu.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef Myraela het volgende:
Kom ik met mijn katerkop thuis, moet ik meteen de strijk doen. Tering, flikker op.
Ik dacht dat er kankerkop stond...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef Myraela het volgende:
Kusje sharr, ik hou wel van je heurquote:
Kloon van ....quote:
http://tim-elzinga.hyves.nl/quote:
Mijn ogen, wat doe jequote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
dit moeten wel de grootste posers ooit zijn
vooral die met die spikes :")
Zijn inderdaad grote posersquote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
dit moeten wel de grootste posers ooit zijn
vooral die met die spikes :")
Ok, kom je nu hier?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het opgevouwen en in mijn kast gegooid, flikker op met strijken.
quote:
Psalms is het (ex) neukertje van Huppel.quote:
Nee geweldig juist.quote:
Hij stond nog op tim-elzinga omdat die vanmiddag nog ff een verzoekje plaatste op dezen computertquote:
Ja maar... daar kan ik niets aan doenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan onder je eigen naam aanvragen met normale reden.
Ben je nu verdrietig? Goedmaakseks met mij?quote:
Ik vroeg het aan. Waardeer dit nummer.quote:
Wait wuut?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Psalms is het (ex) neukertje van Huppel.
Hupsquote:
Popje heeft nog vrij morgen, dus ok.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eventjes een nachtje bijslapen hoor, morgen kan ik er weer tegenaan.
en overmorgenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Popje heeft nog vrij morgen, dus ok.
Laat dat ex maar weg.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Psalms is het neukertje van Huppel.quote:
dan moet je ff refreshenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik loop achter denk ik, ik kom nu pas bij the wombats
Nee! Er wordt niet meer geneuktquote:
quote:
quote:
is dat, gurt wuldurz?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geert wilders van vroeger had zo in deze band gekunt
[ afbeelding ]
Nu, lul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik em zowaar koel vinden, mijn perioxide pipoquote:Op zondag 20 maart 2011 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als hij die krullen zo laat zou het echt awesome staan
leukquote:
quote:
quote:
Onze schatjes gaan gelijk reageren.quote:
Ik geloof ook niet dat blond jou zal staanquote:Op zondag 20 maart 2011 19:17 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg gisteren te horen dat blond mij goed zou staan. Wat ik niet geloof. En dat ik een pony moet knippen, terwijl ik net mijn pony aan het groeien was.
Ik heb het blond en bruin gehad, ben van nature bruin en bruin is veeul beterquote:Op zondag 20 maart 2011 19:17 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg gisteren te horen dat blond mij goed zou staan. Wat ik niet geloof. En dat ik een pony moet knippen, terwijl ik net mijn pony aan het groeien was.
hoi jij bent leuk heb je ping whatsapp dm pm msn hyves feesboek foto cam?quote:
Bietsj jochie, jij bent onverbeterlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
hoi jij bent leuk heb je ping whatsapp dm pm msn hyves foto cam?
hit je nu ook al jongens?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
hoi jij bent leuk heb je ping whatsapp dm pm msn hyves feesboek foto cam?
Ik ben ook wel blij met bruin.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb het blond en bruin gehad, ben van nature bruin en bruin is veeul beter
Wat moeten we hier zonder Snuf. ??quote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Kunnen we niet al die fappende autistische kutfokkers bannen
Ik fap op Snuf.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef Snuf. het volgende:
Kunnen we niet al die fappende autistische kutfokkers bannen
Zouden jullie ragboer raken?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:20 schreef Popje-popje het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Mooi nummer, dit moet je raken...
ping, waar zie je me voor aan, alleen door die opmerking spendeer ik nog liever een nacht met Ragboerquote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef Beach het volgende:
[..]
hoi jij bent leuk heb je ping whatsapp dm pm msn hyves feesboek foto cam?
oke bedankt voor de mededelingquote:
quote:
Ik vind het best als we Fok chicks hosselen want er zitten er een paar bij die ik ook wel schaakmat zou zetten maar om daar nou hele topics mee te vullenquote:
Ghehe, ik klikte.quote:
Dit raakt mequote:Op zondag 20 maart 2011 19:20 schreef Popje-popje het volgende:
Ragboer
Bericht:
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:20 schreef Popje-popje het volgende:
Ragboer
Bericht:
quote:
quote:
Kusje voor jullie allemaal.quote:
Wat een respectquote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee nee ik wil faye neuken
Ja echt he. Ik durf nooit meer bij sinterklaas op schoot nu. De associaties die ik met sinterklaas heb nuquote:
0 want negerquote:Op zondag 20 maart 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
psalms
Bericht:
lekker wijf
[ afbeelding ]
Vleeskeuring heren, schaal 0 tot 10.
7,5quote:Op zondag 20 maart 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
psalms
Bericht:
lekker wijf
[ afbeelding ]
Wat een onderbouwing weer, maar mocht ik ooit in een jongen veranderen: een 8quote:Op zondag 20 maart 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
psalms
Bericht:
lekker wijf
[ afbeelding ]
4quote:Op zondag 20 maart 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
psalms
Bericht:
lekker wijf
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:30 schreef sharr het volgende:
"Hoe heet zo'n ding ook al weer waarmee je je haar kunt föhnen?"
![]()
![]()
![]()
!
Goed nummer though
wtf??quote:Op zondag 20 maart 2011 19:30 schreef sharr het volgende:
![]()
![]()
![]()
!
Goed nummer though
hahahahquote:Op zondag 20 maart 2011 19:30 schreef sharr het volgende:
![]()
![]()
![]()
!
Goed nummer though
een drop itquote:Op zondag 20 maart 2011 19:30 schreef sharr het volgende:
![]()
![]()
![]()
!
Goed nummer though
wie zei dit?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:30 schreef sharr het volgende:
![]()
![]()
![]()
!
Goed nummer though
Ik zit op een stoel.quote:
Eigenlijk moet Rabbit Heart ook in Draakjequote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:30 schreef sharr het volgende:
![]()
![]()
![]()
!
Goed nummer though
Ik leef nog pizza.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]![]()
Het was niet eens een föhn trouwens
Ja, en muziek van the naked and famous en crystal fightersquote:Op zondag 20 maart 2011 19:33 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Rabbit Heart ook in Draakje
Ik durfte niet voor de trein te springen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Beter, beter
Driebergen-zeist was zeker al volgeboekt?
Je moet er ook niet voor springen, gewoon rustig naar het spoor lopen als een baas.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik durfte niet voor de trein te springen.
Denk je dat ik het niet kan ofzo...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je moet er ook niet voor springen, gewoon rustig naar het spoor lopen als een baas.
Ik moet eerst indrinken...quote:
WAT?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
We zijn allemaal een minuut stil voor graseter. Hij is net vier negers kwijtgeraakt..
wie is Graseter?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
We zijn allemaal een minuut stil voor graseter. Hij is net vier negers kwijtgeraakt..
Dan moet je kijken.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
STAAT TEN POLE TUDOR - SWORDS OF A THOUSAND MEN erin?
eensch met ditquote:Op zondag 20 maart 2011 19:44 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Frans Bauer meuk, dat is hollands. Dit is baas!
Hij schijnt er vier verloren te zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:44 schreef Ragboer het volgende:
Wat is dat nou met die negers van Graseter?
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:44 schreef Ragboer het volgende:
Wat is dat nou met die negers van Graseter?
In het echt? Of in zo een stom verslavend WOW-achtig spelletje van hem?quote:
antwooooord graag. Of in andere woorden,waar kan ik verzoekjes doen?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom lukt hetmij niet om mijn verzoekjes te doen
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
antwooooord graag. Of in andere woorden,waar kan ik verzoekjes doen?
de link van de op werkt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:53 schreef sharr het volgende:
Al die mensen die mij dm'en nu!Kusje op je lege DM boxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:53 schreef sharr het volgende:
Al die mensen die mij dm'en nu!3 stuks nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Mij ook! Origineel is leuker welquote:Op zondag 20 maart 2011 19:54 schreef gewoonfaye het volgende:
dit nummer, doet me denken aan mijn geweldige vakantie in engeland vorige zomerrrr
Aan mijn eigen vakantie in Engeland, slimpie.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het doet je ook denken aan de vakantie van Faye vorig jaar in Engeland?
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Aan mijn eigen vakantie in Engeland, slimpie.
Half 10 moet je Nederland 3 kijken, Freak Like Mequote:Op zondag 20 maart 2011 19:55 schreef BigBif het volgende:
Weet iemand of er nog boeiende films op tv komen vanavond?
Hardcore interracial gangbang volume 5 with Ragboer (komt op Private Space)quote:Op zondag 20 maart 2011 19:55 schreef BigBif het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hardcore interracial gangbang volume 5 with Ragboer (komt op Private Space)
With Ragboer and his fleshlightquote:Op zondag 20 maart 2011 19:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
He wat jammer, die zender heb ik nietquote:Op zondag 20 maart 2011 19:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Allemaal 'drama' films, saai.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:55 schreef BigBif het volgende:
Die heb ik al te vaak gezien, dan wordt 'ie saai.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nerojequote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef Onufriev het volgende:
[..]
[..]
Stond toch op t rooster, en omdat we die trolololo jingle krege......
Heb je toevallig tussen 17 en 18 geluisterd?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oh verkeerd gezien idd
Sorry voor de hart aanvallen!
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oh verkeerd gezien idd
Sorry voor de hart aanvallen!
Ow, ik heb niet geluisterd het laatste uur, sorryquote:Op zondag 20 maart 2011 20:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar dit is toch al de tweede keer in 1 uur?
doei.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef Popje-popje het volgende:
Ja ik ga ff bij koelkast hangen
tot laterrrrrr
Ga die hem in jou hangen?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef Popje-popje het volgende:
Ja ik ga ff bij koelkast hangen
tot laterrrrrr
googlen helpt niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uzovi nummer, ik neem aan dat ze hier sofi nummer mee bedoelen toch?
help
voordat ik ging eten, en dat was net, was die ookquote:Op zondag 20 maart 2011 20:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow, ik heb niet geluisterd het laatste uur, sorry
nope.. ach boeiend.. ik vul wel gewoon iets inquote:
Ehmm beetje kan wel, maar hij deed vaag volgens mijquote:Op zondag 20 maart 2011 20:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb je toevallig tussen 17 en 18 geluisterd?
Totale stiltequote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ehmm beetje kan wel, maar hij deed vaag volgens mij
Ik ben er nogquote:Op zondag 20 maart 2011 20:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Waar is iedereen heen, het is zowaar stil te noemen hier
dingen aan het doen, luister welquote:Op zondag 20 maart 2011 20:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Waar is iedereen heen, het is zowaar stil te noemen hier
Ik ben alles wat je nodig hebtquote:Op zondag 20 maart 2011 20:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar de rest dan? Ik zit nog in de snelheid van vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |