abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97378387
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:17 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ja, lollereinz hee. 16x basis en 5x inval en hij moest volgens vd Belt 18x basis en volgens zichzelf 18x spelen? Niet zo netjes naar hem toe, heeft toch wel bewezen een aardige speler te zijn... zeker nu er zoveel weggaat is hij een prima speler om erbij te hebben.
Dit is inmiddels geėscaleerd en Dennis heeft nu een conflict met Cambuur hierover, kan er ook nog wel bij :X

Van twitter:
Dennis vd Ree blijkt 18 duels minimaal 45 minuten gespeeld te hebben, echter de 2 bekerwedstrijden tellen volgens Cambuur niet mee. dus zijn het er volgens cambuur 16. Bij 18 zou vd Ree wel een contract krijgen. Afspraak is ooit met Pama gemaakt. wordt vervolgd.

Turk en Reza blijven gelukkig, ik mag die beide mannen graag zien.

_O-

[ Bericht 12% gewijzigd door snoekiesnoeksnoek op 27-05-2011 12:36:18 ]
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:14:57 #252
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_97379932
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:12 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

Beste speler? Komop, laten we elkaar niet voor de gek houden. vd Vlag doet het prima bij Veendam, bij Cambuur heeft hij het op een paar wedstrijden na nooit echt lekker gedaan. Fora vol met kritieken op die man, of het nu een Leeuwarder is of niet.

En tevens heb ik het idee dat hij een paar jaar geleden beter speelde dan nu en al over zijn hoogtepunt heen is. En Noord zal hem niet positief ontvangen. Niet doen dus.

Maar kennelijk denkt Cambuur er net als jij over. We zullen wel zien, maar het gaat een ander seizoen worden dan wat we de afgelopen jaren hebben meegemaakt vermoed ik. Maar even in de gaten houden wat er gaat komen.
Voor de gek houden? Koop de VI zou ik zeggen. Gaat gewoon op basis van wekelijkse beoordelingen. Nooit lekker gedaan? In 2005/2006 werd hij als speler van Cambuur verkozen tot beste speler van de eerste divisie. Man man man, wat sla jij een onzin uit.

Hij is over het hoogtepunt heen? Hoezo eindigt hij nu dan als 4e in de verkiezing van beste speler? Hoezo zou noord hem niet positief ontvangen? Op wat domme schreeuwers op het cambuurforum na (wiekie, De Raaf enz.) heb ik nooit hele negatieve geluiden over Vd Vlag gezien.

Het lijkt mij logisch dat het een ander seizoen wordt, er is minder geld, maar ik ga niet klagen voordat de selectie helemaal rond is. Sowieso ga ik niet klagen, want we moeten gewoon gezond worden. Niet teveel uitgeven dus.
Bedankt Hans.
pi_97380939
Ik heb teveel blunders van hem gezien om er nog in te geloven.

Verder heb ik wel vertrouwen erin dat het wel goed komt, het is een goede zaak dat er nu goed op de centen gelet gaat worden zodat we een gezonde club hebben.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:47:48 #254
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_97381270
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:38 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik heb teveel blunders van hem gezien om er nog in te geloven.

Verder heb ik wel vertrouwen erin dat het wel goed komt, het is een goede zaak dat er nu goed op de centen gelet gaat worden zodat we een gezonde club hebben.
Ik kan mij heel weinig blunders herinneren, maar een zeer goed beargumenteerd antwoord op mijn post. ^O^
Bedankt Hans.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:54:50 #255
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_97383973
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik lees op twitter dat Prent en Luirink ook weg gaan (via twitteraccount van cambuur nieuws en het is een bericht voor een journalist van het Friesch Dagblad).

Verder wil Cambuur nu opeens Sergio Padt overnemen. Dat is toch die dikke 3e doelman van Ajax? Edit: nee dat was iemand anders, dat patatje van volendam.
http://www.voetbalprimeur(...)_lat_bij_Eagles.html

Helaaaaas ;)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:49:15 #256
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_97386317
quote:
Ik voelde me opgelucht toen ik dat las. Wat een slechte keeper.
Bedankt Hans.
pi_97386619
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:47 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik kan mij heel weinig blunders herinneren, maar een zeer goed beargumenteerd antwoord op mijn post. ^O^
De limbo voor Noord thuis tegen Zwolle bijvoorbeeld O-)
Verder vind ik Peter een prima lijnkeeper (en een super aardige gast), maar voor zijn doellijn is het een angsthaas waarbij dus elke corner tegen een halve penalty is.
Onder Grotenhuis is hij zeker beter gaan keepen, maar hij zal zich echt niet verder gaan ontwikkelen nu. Hij heeft het maximum wel gehaald nu.

Ik heb trouwens begrepen dat Cambuur bezig is of interesse heeft met Swinkels (Eindhoven) en de geruchten rond Bakker (Zwolle) worden ook steeds sterker.
Let's pretend we scored a goal YEAH
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:05:47 #258
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_97387012
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:49 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik voelde me opgelucht toen ik dat las. Wat een slechte keeper.
Ach, hij is nog jong, maar heeft zeker potentie. Het is alleen geen Pasveer. ;)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:06:55 #259
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_97387065
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:57 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

De limbo voor Noord thuis tegen Zwolle bijvoorbeeld O-)
Verder vind ik Peter een prima lijnkeeper (en een super aardige gast), maar voor zijn doellijn is het een angsthaas waarbij dus elke corner tegen een halve penalty is.
Onder Grotenhuis is hij zeker beter gaan keepen, maar hij zal zich echt niet verder gaan ontwikkelen nu. Hij heeft het maximum wel gehaald nu.

Ik heb trouwens begrepen dat Cambuur bezig is of interesse heeft met Swinkels (Eindhoven) en de geruchten rond Bakker (Zwolle) worden ook steeds sterker.
Ik vond Meul, voor zo'n lange keeper, ook zeer matig bij corners en voorzetten. Daarnaast kon hij ook niet uittrappen. Ik denk niet dat wij er op achteruit gaan met Vd Vlag. Bovendien richten wij ons niet op top 5, dus dat er een mindere keeper dan Meul komt lijkt mij logisch.
Bedankt Hans.
pi_97399986
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:47 schreef bascross het volgende:
Tja, wat wil je dan horen? Het is mijn mening. Dat de VI daar anders over denkt is prima, maar dat veranderd mijn mening niet.

Cambuur denkt er in iedergeval hetzelfde over als jij. Verder zou ik als ik vdvlag was helemaal niet terug naar cambuur willen, hij presteerd toch veel beter bij veendam.
pi_97522111
De soap rond ons clubje gaat verder. V/d Ree wil de club aanklagen als hij geen contract krijgt :')
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  maandag 30 mei 2011 @ 23:35:50 #262
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_97522167
Hollart komt van Go Ahead over naar jullie. Succes d'r mee!
  maandag 30 mei 2011 @ 23:55:03 #263
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_97523128
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef Blinker het volgende:
Is niks zeker? _O-
Bedankt Hans.
pi_97533239
Ik hoorde dat de nieuwe keeper met zijn komst dan wel een pentykiller moet zijn.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_97537008
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef Blinker het volgende:
Afgelopen seizoen een drama.. Werd volgens mij ook een beetje als hoer van het elftal gebruikt als ik me de opstellingen kan herinneren.
Vorig seizoen was hij toch een stuk constanter (en nee niet op een belabberd niveau Blinker :P)?
pi_97538516
Dennis Hollart was toch naar de Eagles gegaan omdat hij meer wilde verdienen? Ik snap die overstap naar Cambuur dan niet echt...

Verder vind ik dat Cambuur maar echt matig omgaat met vd Ree. Als je iets beloofd kom je je belofte na.

Komt Maachi eigenlijk terug naar Cambuur nu het seizoen afgelopen is? Hij was toch voor een half jaar verhuurd?
pi_97539961
Over vd Ree zal nog genoeg gesproken worden

Wat Maachi betreft, die is vrij om te gaan en staan waar hij maar wil. Zijn contract hier is afgelopen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:24:10 #268
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_97542078
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 13:22 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen een drama.. Werd volgens mij ook een beetje als hoer van het elftal gebruikt als ik me de opstellingen kan herinneren.
Vorig seizoen was hij toch een stuk constanter (en nee niet op een belabberd niveau Blinker :P)?
Vorig jaar hadden we een goed lopend elftal in het algemeen. Dan trekt het niveau ook wat omhoog en vallen spelers zoals Hollart niet echt op. Hij was dit seizoen niet echt populair. Speelde erg matig.

Mocht de deur uit bij Go Ahead, dus hoop dat jullie er meer aan hebben.
  donderdag 2 juni 2011 @ 00:15:30 #269
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_97606315
Martijn van der Laan komt toch niet naar Go Ahead Eagles. Ondanks dat de club een week geleden een akkoord met de speler sloot, heeft Go Ahead Eagles na enkele dagen soebatten met de speler en zijn zaakwaarnemer besloten af te zien van de deal.

Wtf :')
  donderdag 2 juni 2011 @ 00:30:57 #270
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_97607162
Komt toch terug bij Cambuur. Logisch natuurlijk, veel mooiere club.
Bedankt Hans.
pi_97647630
We hebben volgend seizoen in ieder geval 11 man op het veld staan :P

Verdedigers en doelman voor Cambuur

LEEUWARDEN - Cambuur heeft voor de komende twee seizoenen linksback Jonathan Vosselman vastgelegd. Hij speelde de afgelopen vijf jaar voor Go Ahead Eagles.

Bovendien verzekerde de Leeuwarder club zich alsnog van de diensten van Martijn van der Laan. Die kwam vorige week tot een akkoord met GA Eagles, maar was daar uiteindelijk niet gelukkig mee. De Deventer club zette vervolgens een streep door de overeenkomst. Van der Laan, die de tweede helft van het vorige seizoen werd gehuurd van Veendam, tekent een contract voor twee seizoenen bij Cambuur, met een optie voor nog een jaar.

Met Marco Bizot, de huidige keeper van Jong Ajax, heeft Cambuur ook een nieuwe doelman in huis. Hij wordt zo goed als zeker een seizoen gehuurd van de Amsterdammers. Gijs Luirink is niet ingegaan op een aanbod van de Leeuwarder club. Cambuur heeft de verdediger daarom meegedeeld niet met hem verder te gaan.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 09:58:52 #272
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_97649417
Gaan jullie nou alle afdankertjes van ons overnemen? :')
pi_97649654
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:58 schreef Blinker het volgende:
Gaan jullie nou alle afdankertjes van ons overnemen? :')
Ja en van der Laan weer terughalen :P Ozan en Reza waren ook afdankertjes toch? Ben ik niet ontevreden over (met het oog op de toekomst) ;)

En jullie in de slag met Luirink? Er gaat een vaag gerucht, maar hij is ook genoemd bij Willem II en Excelsior.
pi_97650003
Zeg ken jij die Vosselman?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:47:38 #275
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_97650498
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:10 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Ja en van der Laan weer terughalen :P Ozan en Reza waren ook afdankertjes toch? Ben ik niet ontevreden over (met het oog op de toekomst) ;)

En jullie in de slag met Luirink? Er gaat een vaag gerucht, maar hij is ook genoemd bij Willem II en Excelsior.
Sjoerd Ars was ook een afdankertje :') Reza was zeker geen afdankertje, hij was gewoon een overloper. Wordt het nog steeds niet in dank afgenomen.

Geen idee, waar de club exact mee bezig is. Ze zijn wel heel erg druk om de Leeuw te halen, dat zou het ultieme zijn. Met die gast sta je al met 1 been in de play-offs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')