Precies genoegquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:04 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Momenteel nog maar 11 contractspelers als ik het zo inschat.
Het schijnt dat Beekmans 2 jaar wilde blijven en Cambuur maar 1 jaar aanbood. Salaris scheen niet het struikelpunt te zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
oh my fucking god, wat lees ik nu?
Peter van der vlag? Ik wil mijn 200 euro terug
Paul Beekmans vanmorgen nog gezien, hij zag er vrolijk uit. Niet alsof een gesprek op niets was uitgelopen...
[..]
Precies genoeg![]()
Als ik de geruchten mag geloven zou het om Erik Bakker moeten gaan..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Waarom gaat Sjoerd van der Meij eigenlijk naar de finale kijken bij Zwolle? Ook gesprekken daar kennelijk?
Ja, lollereinz hee. 16x basis en 5x inval en hij moest volgens vd Belt 18x basis en volgens zichzelf 18x spelen? Niet zo netjes naar hem toe, heeft toch wel bewezen een aardige speler te zijn... zeker nu er zoveel weggaat is hij een prima speler om erbij te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:13 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Als ik de geruchten mag geloven zou het om Erik Bakker moeten gaan..
Volgende vertrekkende speler: Dennis vd Ree...
Oke, dan begreep ik je even verkeerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:45 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Bij mijn weten was het 18 basisplaatsen en hij was idd. als amateur.. Bieden ze hem dat weer aan geef ik hem groot gelijk wanneer hij vertrekt.
Turk en Reza hebben nog een doorlopend contract en hoeven niet beslist weg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:05 schreef justmattie het volgende:
Ik las een tweet van Cambuurnieuws waarin stond dat Turk ook blijft... Ik zie het ook wel
Nu is het alleen maar speculeren over de gesprekken en mogelijke transfers
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
oh my fucking god, wat lees ik nu?
Peter van der vlag? Ik wil mijn 200 euro terug
Beste speler? Komop, laten we elkaar niet voor de gek houden. vd Vlag doet het prima bij Veendam, bij Cambuur heeft hij het op een paar wedstrijden na nooit echt lekker gedaan. Fora vol met kritieken op die man, of het nu een Leeuwarder is of niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef bascross het volgende:
Ten eerste: prima keeper, is dit seizoen in de top 5 geëindigd van beste speler.
Ten tweede: ook nog een Leeuwarder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |