abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97342720
oh my fucking god, wat lees ik nu?
Peter van der vlag? Ik wil mijn 200 euro terug :X

Paul Beekmans vanmorgen nog gezien, hij zag er vrolijk uit. Niet alsof een gesprek op niets was uitgelopen...

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:04 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Momenteel nog maar 11 contractspelers als ik het zo inschat.
Precies genoeg :X
pi_97342782
Genot toch. :')
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_97342885
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

Paul Beekmans vanmorgen nog gezien, hij zag er vrolijk uit. Niet alsof een gesprek op niets was uitgelopen...

[..]

Precies genoeg :X
Het schijnt dat Beekmans 2 jaar wilde blijven en Cambuur maar 1 jaar aanbood. Salaris scheen niet het struikelpunt te zijn.
Onderhandelingen zijn trouwens vanmiddag pas stukgelopen.

Edit: Er is voorlopig nog geen sprake van een terugkeer van PvdV. Veendam wil nog niet meewerken. Ook zijn er geruchten dat Cambuur bezig is met Erik Bakker, aanvaller van Zwolle
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_97343007
Beekmans moeten ze gewoon 2 jaar een contract geven, die kan je niet wegdoen!

Wat een gedoe zeg, maar ik heb nog wel hoop dat er een leuk elftal komt. Op de centen letten is natuurlijk belangrijk, maar het komt nu wel heel rauw op mijn dak allemaal.
pi_97343286
Als dat de reden is snap ik ook niet dat ze niet verlengd hebben, Beekmans was naar mijn mening een van de betere spelers dit seizoen. Zeker een die voorop gaat in de strijd en met het inleveren van kwaliteit is dat toch iets waar je op moet spelen denk ik.

Vooral achterin wordt het een grote verassing.
pi_97343448
Van Boxel blijft wel. jeuj
pi_97344088
Waarom gaat Sjoerd van der Meij eigenlijk naar de finale kijken bij Zwolle? Ook gesprekken daar kennelijk?
pi_97344563
Meul is inmiddels vertrokken, twitterde net een bedankje aan iedereen en deze foto:
http://yfrog.com/h0qs0mej
pi_97347586
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Waarom gaat Sjoerd van der Meij eigenlijk naar de finale kijken bij Zwolle? Ook gesprekken daar kennelijk?
Als ik de geruchten mag geloven zou het om Erik Bakker moeten gaan..

Volgende vertrekkende speler: Dennis vd Ree...
pi_97347721
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:13 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Als ik de geruchten mag geloven zou het om Erik Bakker moeten gaan..

Volgende vertrekkende speler: Dennis vd Ree...
Ja, lollereinz hee. 16x basis en 5x inval en hij moest volgens vd Belt 18x basis en volgens zichzelf 18x spelen? Niet zo netjes naar hem toe, heeft toch wel bewezen een aardige speler te zijn... zeker nu er zoveel weggaat is hij een prima speler om erbij te hebben.
pi_97348144
Hij krijgt geen nieuw contract, misschien dat hij nog op amateurbasis zou kunnen blijven.
Ik zou zeggen :{w
pi_97348523
Hij zat toch al op amateurbasis? En zou een contract kregen bij 18 wedstrijden, maar nu weet niemand of het 18x spelen of 18x basis is.
pi_97348850
Bij mijn weten was het 18 basisplaatsen en hij was idd. als amateur.. Bieden ze hem dat weer aan geef ik hem groot gelijk wanneer hij vertrekt.
pi_97349085
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:45 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Bij mijn weten was het 18 basisplaatsen en hij was idd. als amateur.. Bieden ze hem dat weer aan geef ik hem groot gelijk wanneer hij vertrekt.
Oke, dan begreep ik je even verkeerd.

Ach ja, we zien ook wel :')
pi_97349746
Mea culpa, was zelf ook niet helemaal duidelijk
pi_97355506
Ik las een tweet van Cambuurnieuws waarin stond dat Turk ook blijft... Ik zie het ook wel -O-

Nu is het alleen maar speculeren over de gesprekken en mogelijke transfers
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_97357284
Ik lees op twitter dat Prent en Luirink ook weg gaan (via twitteraccount van cambuur nieuws en het is een bericht voor een journalist van het Friesch Dagblad).

Verder wil Cambuur nu opeens Sergio Padt overnemen. Dat is toch die dikke 3e doelman van Ajax? Edit: nee dat was iemand anders, dat patatje van volendam.
pi_97357467
Prent kan me niet zoveel schelen, voorin zijn er al aardig wat spelers die (vooralsnog) volgend jaar ook nog hier spelen en dan evt ook nog die jongen van Zwolle erbij.
Padt zat nu op huurbasis bij de eagles, die pizzaeter is verhoeven.
pi_97357645
Ja verhoeven, dat was het. Ik haal het door elkaar.
pi_97358043
Achterin is de spoeling erg dun, keepers/verdedigers/verdedigende middenvelders... wie zijn er volgend seizoen sowieso bij?

Keeper: vd Meulen
Verdediger: Van Boxel/Bijker/Dijkstra
Verdedigende middenvelder: ?? Dantuma? Vd Heide?
pi_97359165
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:05 schreef justmattie het volgende:
Ik las een tweet van Cambuurnieuws waarin stond dat Turk ook blijft... Ik zie het ook wel -O-

Nu is het alleen maar speculeren over de gesprekken en mogelijke transfers
Turk en Reza hebben nog een doorlopend contract en hoeven niet beslist weg.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:12:47 #247
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97359804
Waarom zou je Turk weg willen hebben? Zoveel betere spelers heeft Cambuur al niet :{w Of interpreteer ik het één en ander verkeerd?
AFC AJAX
pi_97359995
Ik verwoord alleen maar wat ik vanuit de burelen van de club gehoord heb ;)
W.m.b. blijft hij, iemand met een goed schot en prima vrije trap. Ik geloof nog steeds in hem voor de toekomst.
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:36:37 #249
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_97361394
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
:')

Ten eerste: prima keeper, is dit seizoen in de top 5 geëindigd van beste speler.

Ten tweede: ook nog een Leeuwarder.
Bedankt Hans.
pi_97373146
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef bascross het volgende:
Ten eerste: prima keeper, is dit seizoen in de top 5 geëindigd van beste speler.
Ten tweede: ook nog een Leeuwarder.
Beste speler? Komop, laten we elkaar niet voor de gek houden. vd Vlag doet het prima bij Veendam, bij Cambuur heeft hij het op een paar wedstrijden na nooit echt lekker gedaan. Fora vol met kritieken op die man, of het nu een Leeuwarder is of niet.

En tevens heb ik het idee dat hij een paar jaar geleden beter speelde dan nu en al over zijn hoogtepunt heen is. En Noord zal hem niet positief ontvangen. Niet doen dus.

Maar kennelijk denkt Cambuur er net als jij over. We zullen wel zien, maar het gaat een ander seizoen worden dan wat we de afgelopen jaren hebben meegemaakt vermoed ik. Maar even in de gaten houden wat er gaat komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')