quote:Op maandag 21 maart 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
stilte-ruimtes
Oh, als ik mee mag, zeg ik het nu alvast:Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Eerst lezen en dan pas reagerenquote:
Nou he, dat zal me een klap geven daar in Pijnackerquote:Op maandag 21 maart 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
De WW loosh in de sauna...dat gaat me een avontuur worden
Nou, daar zitten ze vast om te springen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he, dat zal me een klap geven daar in Pijnacker
Beter zeggen we dan de datum niet op FOK!, want dan liggen de paparazzi in de bosjes
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, daar zitten ze vast om te springen.
Fok.rar part two
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
WoohooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja, en dan vind ik mezelf ook weer zo belachelijk dat ik me zo druk heb zitten makenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
Erik, wat dapper![]()
Nu zeker super opgelucht dat je dat gestuurd hebt?
Niet doen, zoals je gisteravond hebt kunnen lezen ben je echt niet de enige die zich wel eens (onnodig) druk maaktquote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan vind ik mezelf ook weer zo belachelijk dat ik me zo druk heb zitten maken.
You are the man!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik heb het bij één berichtje gelaten.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You go girl Erik
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet doen, zoals je gisteravond hebt kunnen lezen ben je echt niet de enige die zich wel eens (onnodig) druk maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken
Oh nou ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja ik ookquote:
Wel laten weten wanneer je een date hebt dan kan ik je sms'en, en kan jij dat negeren!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ik ga bij een volgende man () proberen me in te houden
Ja johquote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel laten weten wanneer je een date hebt dan kan ik je sms'en, en kan jij dat negeren!
Ja, en ik WEET het ook heus welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
Komt vanzelf als je wat ouder bent Tombo, ik ben ook wijzer geworden met de jaren.![]()
..
Nee maar wat wel helpt is je bedenken hoe JIJ zou reageren als iemand je zo wanhopig zou lopen claimen, dan zou je meteen rechtsomkeert maken, right?
Nee, erg hequote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, de conflicten tussen emotie en verstand. Dat is echt oorlog hoor, die kunnen niet fatsoenlijk samenwerken
.
*meldt*quote:Op maandag 21 maart 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
De WW loosh in de sauna...dat gaat me een avontuur worden
Ja?quote:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Jij wilt gewoon blote kerels zien he Cat?
En dan vooral het effect voor en na het koude dompelbad
Als ik heel eerlijk ben dan interesseert dat deel van het mannelijk lichaam me bij de meeste mensen geen snarsquote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Jij wilt gewoon blote kerels zien he Cat?
En dan vooral het effect voor en na het koude dompelbad
Mij ook niet, srslyquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben dan interesseert dat deel van het mannelijk lichaam me bij de meeste mensen geen snars
Dat topic dat Hara pmde heb jij doorgekeken toch?quote:
Jou wel dus?quote:
Zo noem ik 'm altijdquote:
Boontje?quote:
Nee, boontjeSquote:
Dat komt omdat de meesten geen lekker lijf hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben dan interesseert dat deel van het mannelijk lichaam me bij de meeste mensen geen snars
Daar moet je geen grapjes over maken joh! Voor je het weet word je gequoted.quote:
Past mooi bij jouw 2 navels dus.quote:
Mwah zelfs danquote:Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meesten geen lekker lijf hebben
quote:
Dan moeten we voor jou dus een plekje bij de ijsgrot reserveren.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah zelfs dan
Ik hou niet van totaal blote mannenTenzij ik van de man hou, maar om nou allemaal van die slurfjes te zien bungelen, nah, daar word ik niet warm van
Oh ja, ik denk nog steeds dat ze daar met handdoek lopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah zelfs dan
Ik hou niet van totaal blote mannenTenzij ik van de man hou, maar om nou allemaal van die slurfjes te zien bungelen, nah, daar word ik niet warm van
Dus jij wordt helemaal blij van een bonenschotel?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
De suggestie is veel spannender dan het daadwerkelijke zien er van.
Nou ja, als ik de man aantrekkelijk vind dan vind ik vaak alles aantrekkelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
De suggestie is veel spannender dan het daadwerkelijke zien er van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |