Veeg me opquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog nooit in een sauna geweest en ben het ook niet van plan. Heb het al bloedheet als ik een scheet moet laten.
Nou, zie, kijk...daar heb je het al.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze dat al aan in infaseren.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:04 schreef Greys het volgende:
Pisces, je hebt de buurman getriggerd, want die smste vandaag dat die verhuizing van die chick naar Nederland niet door is gegaanHeb er maar niet op geantwoord.
WTFquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog nooit in een sauna geweest en ben het ook niet van plan. Heb het al bloedheet als ik een scheet moet laten.
Ik heet geen Catquote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Knie lekker hoog optrekken en vooral geen maoams eten van te voren.
Kun je die handdoek niet af doen zodra je ligt of moet je naakt aan komen lopen?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen om zaterdag, naar de sauna
Lekker hoor en ik vind bloot niet eng, maar in je nakie op de massagetafel klimmen vind ik toch elke keer weer een uitdaging
Erikquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee hoor, dat weet ie niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft de blijvende hots voor je
![]()
Hij kent je nickname niet op Fok! toch?
Je komt in je badjas binnen. En die moet je dan op de stoel in de hoek leggenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je die handdoek niet af doen zodra je ligt of moet je naakt aan komen lopen?
Nou ja, als hij een beetje boos wordt omdat je zogenaamd ergens in de kroeg had moeten zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef Greys het volgende:
En dat van die hots zal nou ook wel weer meevallen, heb hem meer dan tien jaar niet gezien
En werken er nog meer vrouwen dan mannen of is het aantal een beetje gelijk?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je komt in je badjas binnen. En die moet je dan op de stoel in de hoek leggen
Volgens mij is het nóg a-eleganter als je met badjas op die tafel klimt en hem dan op een dusdanige manier probeert uit te doen dat niemand iets ziet.
En eigenlijk is dat ook van de zotte natuurlijk als je de rest van de dag in je nakie rondloopt
Maar toch...
Dat kan ook omdat je het gewoon leuk vindt om iemand na tien jaar weer te zien toch, waar je naast gewoond hebt?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, als hij een beetje boos wordt omdat je zogenaamd ergens in de kroeg had moeten zijn
Beetje gelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En werken er nog meer vrouwen dan mannen of is het aantal een beetje gelijk?
Ja, het is ook reuze goed voor mijn ego, zo'n dagje, eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel je natuurlijk best weet dat die mensen gedurende de dag heel veel uitgelubberde lijven zien.
Neequote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef tombolafan het volgende:
Lopen de masseurs ook naakt eigenlijk?
Impliceer jij nu dat Greys ook helemaal uitgelubberd is?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel je natuurlijk best weet dat die mensen gedurende de dag heel veel uitgelubberde lijven zien.
Ohquote:Op maandag 21 maart 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
Die saunawapperdude had alleen een handdoek om.
Uiteraard kan dat, dan zat ik even ergens anders met m'n ideequote:Op maandag 21 maart 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ook omdat je het gewoon leuk vindt om iemand na tien jaar weer te zien toch, waar je naast gewoond hebt?Dat hoeven geen hots te zijn.
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben hem daarna gezien op Hyves en hij bleek 23 te zijn ofzo![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik wapperdude zou worden, zou bij mij ongetwijfeld 100x die handdoek af vallen
En dan gewoon doorwapperenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik wapperdude zou worden, zou bij mij ongetwijfeld 100x die handdoek af vallen
Er is haast geen mens die een handdoek om geknoopt laat.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nooit in een sauna geweest, ik dacht dat iedereen op z'n minst toch gewoon een handdoekje om de bibs had, maar ik zie gewoon nakies
Nee. Ik adoreer Greys op een manier die niet helemaal gezond is voor een homoquote:Op maandag 21 maart 2011 17:25 schreef APK het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat Greys ook helemaal uitgelubberd is?
Ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik wil daar echt een keer heen.
Nie zozeer om in m'n blote reet te sauna-hopsen, maar die neveltuin, onderwaterdinges, wappersessie lijken me heerlijk![]()
Maandags toch women-only?
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik wil daar echt een keer heen.
Nie zozeer om in m'n blote reet te sauna-hopsen, maar die neveltuin, onderwaterdinges, wappersessie lijken me heerlijk![]()
Maandags toch women-only?
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ik adoreer Greys op een manier die niet helemaal gezond is voor een homo.
Straks gaat ze je nog bekerenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ik adoreer Greys op een manier die niet helemaal gezond is voor een homo.
Tinterfris? IJskoud! Huuuuuuuu!quote:Als u graag geleidelijk aan wilt afkoelen is de ijsgrot een prettige manier om op te frissen. U stapt dan niet in één keer in een koel dompelbad, maar verkoelt zich met vergruisd ijs. In deze koele ruimte hangt een frisse mentholgeur. Uit een speciale ijsschaal kunt u zelf de gewenste hoeveelheid gemalen ijs over u heen scheppen. Een tintelfrisse sensatie!
Jij hebt een veel mooier figuurquote:Op maandag 21 maart 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
Ing kijk, de ijsgrot
Ik ga er altijd heel dapper in, maar ik durf nooit dat ijs over me heen te gooien
En nee, dat ben ik niet.
[ afbeelding ]
Met dit figuur is toch niet zo veel misquote:
nee, maar volgens mij heeft Greys minder dikke benen/buikquote:Op maandag 21 maart 2011 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met dit figuur is toch niet zo veel mis?
Dat wordt wel lastig in de 'stilte-ruimtes', met de wilde wievenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
In de ijsgrot...kouhoud!![]()
Gaan we een keer doen...op maandag....dan durft Cat ook mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Mee geborenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
vriendin van me had 3 placenta's met 1 kindquote:Op maandag 21 maart 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
Oh, dat dacht ik al, vandaar dat ik de '' smiliey wel durfde te gebruiken.
Ik had al nooit gelezen van een baby met twee navelstrengen
Dus als je meer energie wilt moet je zorgen dat je het rode licht meepakt, maar dan maken dat je weg komt voordat het blauwe licht aan gaat, want daarvan word je weer kalm?quote:Elke kleur van het lichtbad heeft een andere uitwerking: Geel zorgt voor een opgewekt, vrij en optimistisch gevoel. Blauw voor verkoeling, rust en kalmte. Rood is opwekkend, warm en krachtig en verhoogt het energiepeil. Groen brengt u terug naar de natuur en zorgt voor balans tussen lichaam en geest.
Ja nu geloof ik niets meer van je natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vriendin van me had 3 placenta's met 1 kind
nee, dit is echtquote:Op maandag 21 maart 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu geloof ik niets meer van je natuurlijk
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef Greys het volgende:
Als we met de Wilde Wieven gaan, moeten we maar vragen of ze die lichtinstallatie continue op het blauwe licht zetten, dan zijn we tenminste een beetje kalm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |