SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Wis je dat een varken een half uur kan klaarkomen, ja echt!
nee, bedankt voor dit leuke feitjequote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Wis je dat een varken een half uur kan klaarkomen, ja echt!
Nee, maar in mijn hoofd zit nog genoeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:58 schreef Snuf. het volgende:
heeft u zaagsel dat u niet meer nodig hebt?
DAT DIT HELE FUCKING TOPIC NIET KLOPT JA. DAN KAN DE TS NOG WEL EEN VET KOELE GOZER ZIJN, ALSNOG IS HET NU GEWOON EEN FUCKING LULquote:
Heb je iets tegen lullen? Oppassen of ik kom je opzoeken, met men lul!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
DAT DIT HELE FUCKING TOPIC NIET KLOPT JA. DAN KAN DE TS NOG WEL EEN VET KOELE GOZER ZIJN, ALSNOG IS HET NU GEWOON EEN FUCKING LUL
Grutjes, ben je een beetje boos?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
DAT DIT HELE FUCKING TOPIC NIET KLOPT JA. DAN KAN DE TS NOG WEL EEN VET KOELE GOZER ZIJN, ALSNOG IS HET NU GEWOON EEN FUCKING LUL
En dat heb ik dus in mijn hoofd zitten, als je een potlood in het ene oor steekt komt er zaagsel uit het andere er weer uit.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:03 schreef Hatsekiedee het volgende:
en zo word zaagsel gemaakt:
[ afbeelding ]
IK BEGRIJPquote:Op zondag 20 maart 2011 18:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Pics.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
En dat heb ik dus in mijn hoofd zitten, als je een potlood in het ene oor steekt komt er zaagsel uit het andere er weer uit.
is ie dan ook meteen geslepen? dat zou wel handig zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
En dat heb ik dus in mijn hoofd zitten, als je een potlood in het ene oor steekt komt er zaagsel uit het andere er weer uit.
Ik werd een beetje vochtigquote:Op zondag 20 maart 2011 18:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit topic vind ik leuk en heeft mijn goedkeuring.
Nee, dat niet. Ik gebruik een pen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:05 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
is ie dan ook meteen geslepen? dat zou wel handig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |