abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101890410
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Maar eh, hoe zouden jullie verjaardagen dan doen? :7 (en dan niet een groep vrienden van je eigen leeftijd, maar met familie en zo)
Veel drinken (zowel alcohol en frisdrank), veel eten (zowel diner als hapjes) en veel muziek (dansen natuurlijk!) :)
pi_101906212
quote:
Maar eh, hoe zouden jullie verjaardagen dan doen? :7 (en dan niet een groep vrienden van je eigen leeftijd, maar met familie en zo)
Mijn familie is zo klein dat als we een gesloten kring willen maken bijna iedereen elkaars knieën raakt. Dus als ik jarig ben is er sprake van U of L-vormige verjaardagen voor de familie.
What Would Goku Do
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:38:59 #128
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_101907141
Ik ben jarig op 22 Februari, ik ben echt blij dat ik in een leuk huis woon (nog steeds inwonend bij moeders :P). We hebben een lekker grote tuin 50 meter lang en 10 meter breed. Ja in de winter vier ik mijn verjaardag altijd buiten, overal terras verwarming een vuur ton in het midden die moeilijk veel hitte produceert iedereen loopt lekker in het t-shirtje buiten.

Tafel met een draai tafel etc voor de heren die lekker plaatje willen spelen. Mijn familie is daar in tegen ook gewoon lekker gezellig en komt er meestal bij zitten. Opa die verteld aan mijn vrienden over zijn bazen jeugd in Amsterdam :')! Altijd wel heel geslaagd, uurtje of 1 á 2 met de vriendengroep naar Haarlem om daar verder te feesten.

Ja, mijn verjaardagen zijn baas.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_101931710
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 15:46 schreef Selestha het volgende:
Mijn oom organiseert de verjaardag van mijn oma jaarlijks in een zaal in een of ander Oud-Hollandsch restaurant (anders lust oma het eten niet) in een gehucht dicht bij het dorp van mn oma omdat de nabije familie zo groot is (Rooms-Katholieken). Gemiddeld zo'n 80 tot 150 man maakt daar dan zijn opwachting, en dat is dan voor de helft familie en de andere helft vrienden van oma. Gemiddelde leeftijd is 65+ :{

De naaste familie gaat vervolgens altijd bij oma aan tafel zitten, en de rest loopt wat rond door elkaar en eet van het buffet met rundvleessalade schotels, paté's, gerookte visfilet, eiersalade en dergelijke, tomatensoep , stokbrood en de verplichte fruitsalade. Dezelfde hapjes als op een kringfeestje dus, alleen ietsje luxer.

Verder worden er door verschillende mensen gedichten opgedragen ;( , er wordt samen een lied gezongen voor oma en ieder jaar zien we alle foto's weer terug van haar huwelijk met mijn (inmiddels overleden) opa.

Je zou denken dat zo'n zaaltje meer mogelijkheden geeft tot gesprek, maar het is ieder jaar hetzelfde, oma's vriendinnen klitten bij elkaar, naaste familie zit aan de tafels en de rest bungelt er wat bij en eet van het buffet :')

Herkenbaar voor mensen met grote families?
:D Ja.

Wij hebben zeventien jaar lang de verjaardag van mijn opa gevierd in hetzelfde zalencentrum. Elk jaar op precies dezelfde wijze.

Op oudjaarsdag om 10.00u aanwezig, vervolgens handjes schudden (ondanks dat mijn familie uit meer dan 60 personen bestaat doet de meerderheid zijn/haar best die traditie in ere te houden), koffie en gebak. En ook altijd hetzelfde gebak. :') Daarna aan de fris, want in die tent tappen ze Oranjeboom :r . De ober wist gewoon wat ik dronk, die vroeg niet wat ik wilde drinken, maar vroeg:"Colaatje?" :')

Dan eten en je had de keus uit schnitzel of karbonade, alleen in de soep zat nog wel eens wat afwisseling. Koffie en thee na en rond 15.00u taaide het hele zootje af.

17 jaar lang. Wat was de familie blij toen opa besloot er mee te kappen. Het waren ook maar een paar ooms en tantes die er op aan drongen om er mee door te gaan.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_101932245
Hadden jullie geen muziek bij die zaalverjaardagen?
  woensdag 14 september 2011 @ 11:54:24 #131
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_101933060
bwegh, als mn broer jarig is en er komen vrienden van hem, dan zijn wij HET PERFECTE gezin...
Mooi schoongemaakt huis, lekker muziekje aan en al die shit -.-
schoongemaakt, oke maar echt alleen als er iemand komt (we hebben zondag het huis schoon gemaakt en dan is er dinsdag een verjaardag, weer schoonmaken -.-)
en muziek, tja niet verkeerd ofzo, maar zo overdreven...
ook al komt er 1 iemand gebeurt dit -.-
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_101933076
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:27 schreef Axia het volgende:
Wij wel. Frans Bauer enzo, als je dat muziek wil noemen tenminste :')
pi_101933122
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:08 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

:D Ja.

17 jaar lang. Wat was de familie blij toen opa besloot er mee te kappen. Het waren ook maar een paar ooms en tantes die er op aan drongen om er mee door te gaan.
Hoe herkenbaar. Mijn oom vind het feest ook veel belangrijker dan mijn oma en hij is ook de enige die ieder jaar weer met de voorbereidingen begint :')
pi_101933535
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:55 schreef Selestha het volgende:

[..]

Wij wel. Frans Bauer enzo, als je dat muziek wil noemen tenminste :')
Inclusief de polonaise?
pi_101935152
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:12 schreef Axia het volgende:

[..]

Inclusief de polonaise?
Ja ;( En soms in een wilde bui de macarena :')
  woensdag 14 september 2011 @ 13:21:18 #136
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_101935369
quote:
Sowieso mét muziek en minder gezeik :D
Ik had in deze reeks ofzo een bericht gezet hoe het hier ging, nou, samengevat is het dus: Zeuren :r
Alleen maar zeuren. Zeuren over werk en Geert Wilders.

Eten hebben wij niet meer op tafel staan, want dat 'motten ze toch nie'.
Kaleidoscopiklimax
pi_101935661
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:12 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja ;( En soms in een wilde bui de macarena :')
_O- Ik ben echt blij dat wij dat niet hebben.
  woensdag 14 september 2011 @ 13:38:57 #138
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_101935900
Van die familiedagen, zo episch. _O_ Die hele burgerlijke familie bij elkaar, en dan komen ik en m'n neven aan. Gaat altijd lekker, zo'n stel gasten bij elkaar die zo'n beetje elke dag in de zuipschuur hangen en ik, de verknipte kutstudent. En dan heb je nog wat aangetrouwde gasten, van rond de 30, die zo een beetje onder de plak beginnen te raken, die ons als ticket zien om los te kunnen gaan.

Manmanman, standaard voor het diner dan begint al strontbezopen, en dan krijg je nummertjes, waar je aan tafel moet gaan zitten. Dus iedereen aan verschillende tafels met je zatte kop met de rest van die burgerlijke ooms en tantes. Echt standaard epische shit is dat. _O-
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_101935962
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:38 schreef Kutstudent het volgende:
...en dan krijg je nummertjes, waar je aan tafel moet gaan zitten....
:{ Serieus?
  woensdag 14 september 2011 @ 13:44:13 #140
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_101936058
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:41 schreef Axia het volgende:

[..]

:{ Serieus?
Ja, inderdaad. :') "Zodat iedereen elkaar spreekt" :') En dan met elke gang doorwisselen. _O- Treurigheid ten top.
pi_101936234
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:44 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. :') "Zodat iedereen elkaar spreekt" :') En dan met elke gang doorwisselen. _O- Treurigheid ten top.
Hopelijk hoef je dit maar 1x per jaar mee te maken :*
pi_101936889
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:27 schreef Axia het volgende:
Afgezien van wat toeterende familieleden: nee.
pi_101936945
quote:

[..]

Dat had ik geweigerd. Stoelendans is leuk als je 6 bent, maar zeker niet onder het eten.
  woensdag 14 september 2011 @ 17:00:28 #144
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_101942891
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:12 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Dat had ik geweigerd. Stoelendans is leuk als je 6 bent, maar zeker niet onder het eten.
Och, het is wel zo chill voor oma, die is niet zo goed ter been enalles, en dan spreekt ze tenminste nog een hoop verschillende mensen. Maargoed, wij naaien er meestal met het toetje uit naar buiten, zodat we weer verder kunnen zuipen.
  woensdag 14 september 2011 @ 17:21:59 #145
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_101943795
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:20 schreef Keselo het volgende:
In Brabant zit je van 8 tot 2 (des avonds) aan een tafel bier te drinken en bittergarnituur naar binnen te werken, stukken beter.
Bij de famile van mijn vrouw is het nog traditioneel "brabants", dus vrouwen apart aan de keuken/- eettafel en de mannen in de huiskamer aan de "kleine tafel". Ik kom zelf uit de randstad dus ik heb de eerste keer dat ik het meemaakte me ogen uitgekeken. Wij deden dat thuis niet, iedereen zat en liep gewoon door elkaar heen. Maar inderdaad kringverjaardagen :') so sad.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  maandag 19 september 2011 @ 10:41:20 #146
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_102132451
quote:

[..]

fuck that man, je zit toch niet meer op de basisschool? :')
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_102135440
Extra irritant als de mensen die tegenover je zitten zo wereldvreemd zijn. M'n opa legt me regelmatig uit hoe dit en dat in elkaar steekt terwijl hij er gewoon geen snars van begrijpt. :')
pi_102135484
Of als er een koekje overblijft aan het eind van de middag dat dan gaan verpakken in folie en in de koelkast leggen. :')
pi_102145258
zorgen dat er iemand carparinha's maakt!
houden oudjes van en brengt de sfeer er goed in.
en sowieso exta stoelen in de woonkamer bijzetten is een sfeerkiller.
  maandag 19 september 2011 @ 18:31:40 #150
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_102147164
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:41 schreef bobflob het volgende:
en sowieso exta stoelen in de woonkamer bijzetten is een sfeerkiller.
Van die witplastieken tuinstoelen, waar de groene alg nog aan de poten zit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')