nou, waar ben je morgen dan.. kom chillen ik ben morgen vrij ivm ouders 25 jaar getrouwdtdttdquote:
nou dan ben je toch klaar? hoef je toch niet ook nog eens uit etenquote:
beter dan dat je daar zit met een spontaan iemand waarvan je niet kan verwachten wat ze doetquote:
op een volle maag wel?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik neuk niet zo fijn met een lege maag.
Na het neuken krijg ik altijd honger..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou dan ben je toch klaar? hoef je toch niet ook nog eens uit eten
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef Lama443 het volgende:
[..]
beter dan dat je daar zit met een spontaan iemand waarvan je niet kan verwachten wat ze doet![]()
we blijven autisten natuurlijk
Sharr heeft foboquote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef Driepink het volgende:
ik zou wel kwartet willen met sharr, goudvis en faye.. als ik wist hoe ze eruit zag tenminste
willen zij dat ook met jou?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef Driepink het volgende:
ik zou wel kwartet willen met sharr, goudvis en faye.. als ik wist hoe ze eruit zag tenminste
fixedquote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef dockx het volgende:
[..]
Na het fappen krijg ik altijd honger..
ja maar wil je dan aankleden en naar buiten gaan en uit eten gaan enzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:41 schreef dockx het volgende:
[..]
Na het neuken krijg ik altijd honger..
Ja oke,quote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar wil je dan aankleden en naar buiten gaan en uit eten gaan enzo?
gewoon lekker thuis eten tog?
Awwwwquote:Op zondag 20 maart 2011 17:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Soort van jaaaa
-
Trouwens, solitude is bliss
alsof pityfuck echt bestaatquote:Op zondag 20 maart 2011 17:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee heb ik, ja kan ik krijgen
ook al zou het een pityfuck zijn, dan ben ik al blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |