weinig nieuwe berichten , ik lees wel steeds meer berichten over Zintanquote:Op zondag 20 maart 2011 18:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat zijn de laatste geruchten over Misrata?
quote:LibyaFeb17_com URGENT: Gaddafi forces bombard Zintan with Grad missiles today - #feb17 #libya - http://t.co/yCg21dd
quote:dovenews
CALLER FROM ZINTAN "Gaddafi forces will not be able to enter the city". #Zintan #libya #freelibya #savelibya
less than 5 seconds ago via web
BREAKING!!! Zintan still under attack by Gaddafi's forces targeting anything from house, public buildings & civilians. #Zintan #Libya
3 minutes ago via web
BREAKING!!! Zintan's Freedom Fighters arrested one of Gaddafi's colonels & he said "Gaddafi has order us to wipe out the city of Zintan)
8 minutes ago via web
Hier bijvoorbeeld: Discussieer: Lange termijn geo-politieke effecten revoluties.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:56 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer de kritiek op het westen, het probleem is eerder het over en over herhalen van hetzelfde liedje in een topic dat vooral bedoeld is om de 'current events' in Libie te volgen.
Ik vind het prima dat mensen de morele kant van deze gebeurtenissen aan de kaak willen stellen (en lijkt me ook heel terecht), maar doe dat dan bij voorkeur in een ander topic.
Dus ieder ingrijpen om burgers te beschermen is illegaal? Interessant.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk dat de inwoners van Benghazi het een goede zet vinden van het Westen, maar dat is totaal irrelevant voor de vraag of het een illegale oorlog is.
CNN zend em ook uit ..(TV)quote:Op zondag 20 maart 2011 18:59 schreef horned_reaper het volgende:
NU!!!! LIVE TOESPRAAK VAN OBAMA!
http://www.whitehouse.gov/live
Wel een erg mooie toespraak tot nu toequote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
CNN zend em ook uit ..(TV)
(niet dat ie iets boeiends gaat melden -vermoed ik - )
Praatjes vullen geen gaatjes. Obama kan goed uit zijn nek kletsen, maar dat is het dan ook wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wel een erg mooie toespraak tot nu toe![]()
Zo mooi kon Bush echt nooit praten!
Ah, dat is dus het probleem.quote:
En ondertussen brandt hij zijn vingers weer lelijk aan het volgende conflict. Snap het ook wel, leidt de aandacht lekker af.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wel een erg mooie toespraak tot nu toe![]()
Zo mooi kon Bush echt nooit praten!
Kijk, je kan wel roepen dat die dictator daar zit door het westen, het onderbouwen doe je het niet. Los daarvan, als zo'n pipo als jij meent dingen te zien, vraag ik mij af hoe serieus ik het moet nemenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, dat is dus het probleem.
Maar de Amerikaanse vlietuigen vliegen dan weer op de duur gekochte Arabische oliequote:Op zondag 20 maart 2011 18:52 schreef Monidique het volgende:
Het is goed sommige Arabische landen meedoen, maar laten we wel wezen: dat zijn natuurlijk Amerikaanse wapens bemand door door Amerikanen opgeleide piloten. Het is slechts voor het oog.
Korte termijn denken van Obama. Straks zit hij met weer 'n chaos en mogelijk straks een nieuw vijandig regime. Voor zo ver hij een herverkiezing al kan shaken, kan hij dat dan helemaal op zijn buik schrijven.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
En ondertussen brandt hij zijn vingers weer lelijk aan het volgende conflict. Snap het ook wel, leidt de aandacht lekker af.
Ja, want Obama is dommer dan de helft van de Fok! users hier....quote:Op zondag 20 maart 2011 19:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Korte termijn denken van Obama. Straks zit hij met weer 'n chaos en mogelijk straks een nieuw vijandig regime. Voor zo ver hij een herverkiezing al kan shaken, kan hij dat dan helemaal op zijn buik schrijven.
Dat is ruim onderbouwd in verschillende MO en POL topics. Zou je je daar eerst een kunnen oriënteren voor je hier onzin komt posten.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk, je kan wel roepen dat die dictator daar zit door het westen, het onderbouwen doe je het niet.
Open deur, maar zo kan je natuurlijk sowieso niet discusseren.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk, je kan wel roepen dat die dictator daar zit door het westen, het onderbouwen doe je het niet. Los daarvan, als zo'n pipo als jij meent dingen te zien, vraag ik mij af hoe serieus ik het moet nemen
Erg apart dat juist jij dit meent te moeten roepen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is ruim onderbouwd in verschillende MO en POL topics. Zou je je daar eerst een kunnen oriënteren voor je hier onzin komt posten.
Het is niet onwaarschijnlijk dat het straks chaos is in Libië.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ja, want Obama is dommer dan de helft van de Fok! users hier....![]()
De dingen die hij bespreekt, denkt en weet laat hij voor nog geen procent aan de mensen zien. En gelukkig maar. Want het gros van de wereldbevolking moet in Jip & Janneke taal worden behandeld.
En hier op Fok! zeker.
quote:Update (18:44) Het Italiaanse vrachtschip dat werd vastgehouden door de Libische autoriteitein heeft de haven in Tripoli kunnen verlaten, met bemanning. (ANSA)
Ja, dat ken ik van jequote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is ruim onderbouwd in verschillende MO en POL topics. Zou je je daar eerst een kunnen oriënteren voor je hier onzin komt posten.
Het is al chaos. Door Ghaddafi.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet onwaarschijnlijk dat het straks chaos is in Libië.
Klopt je moet wel de taal spreken van degene die je aanspreekt.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:08 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ja, want Obama is dommer dan de helft van de Fok! users hier....![]()
De dingen die hij bespreekt, denkt en weet laat hij voor nog geen procent aan de mensen zien. En gelukkig maar. Want het gros van de wereldbevolking moet in Jip & Janneke taal worden behandeld.
En hier op Fok! zeker.
Het was al chaos in Libië.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:09 schreef Halcon het volgende:
Het is niet onwaarschijnlijk dat het straks chaos is in Libië.
Voor de opstand was het geen chaos. Na Ghadaffi wordt het vrijwel zeker wel chaos.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is al chaos. Door Ghaddafi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |