Probleem is dat Twente totaaaal niet onderschat moet worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:31 schreef Doublepain het volgende:
Nu Twente nog afslachten en we worden kampioen..
Volgensmij gaat dan hetzelfde gebeuren als met Feyenoord..quote:Op zondag 20 maart 2011 16:31 schreef Einthovuh het volgende:
En anders pakt Ajax Twente wel op de laatste speeldag![]()
(of niet)
Beter dan PSV, als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probleem is dat Twente totaaaal niet onderschat moet worden.
Mag hopen dat hij niet eens speeltquote:Op zondag 20 maart 2011 16:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Berg gaat tegen twente scoren, let maar op
Ik dacht ook dat van Persie op het WK een goede finale zou spelen, zou een sprookje zijn geweest maar ik hoop gewoon dat berg ze enkel verstuikt of een spierverrekt.. want godskolere wat is die gast slecht bezig.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Berg gaat tegen twente scoren, let maar op
Nee.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef Einthovuh het volgende:
Is Toivonen dan weer terug tegen Twente?
Nee die zit dan alweer zijn volgende schorsing uitquote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef Einthovuh het volgende:
Is Toivonen dan weer terug tegen Twente?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
Nee, 4. Maar Europees telt niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:41 schreef Piebe het volgende:
[..]
Huh, hij is toch niet 9 wedstrijden geschorst ?
Oh wacht, Ajax speelt zijn laatste competitiewedstrijd tegen Twente.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, 4. Maar Europees telt niet.
Whutquote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
ik had LAPO maar denk dat je niks mag posten? Dat een lege post OP meeneemt?
Shop Berg in een dal..quote:Op zondag 20 maart 2011 17:22 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Kun je niet in dat OP plaatje een foto van een teleurgestelde Berg erin shoppen?
Manolefje is ook niet meer actueel.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Manolefje is ook niet meer actueel.
[ afbeelding ]
Jawel. Lens stond buitenspel.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
Drie terechte punten vandaag. Maar die kansen die we krijgen mijn god. Ja okee als de scheids gewoon door laat gaan toen Lens "scoorde" had de spanning wellicht wat laten temperen. Of was het buitenspel, nee toch
Okee. dat kon ik vanaf mijn positie in het stadion niet zienquote:
Was vanaf mijn plek ook niet goed te zien.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. dat kon ik vanaf mijn positie in het stadion niet zien
Die waren echt een ramp jaquote:Op zondag 20 maart 2011 18:10 schreef oceanus het volgende:
[..]
Was vanaf mijn plek ook niet goed te zien.
Maar wat me opvalt, nog geen commentaar over de belgen.
Vreemde beslissingen (voor zowel PSV als Utrecht) die totaal nergens op sloegen.
Serieus? Dat heb ik dan gemist, zat de scheidsrechter al verrot te schelden dat hij de voordeelregel niet kende.quote:
En hij floot zooooo snel.. je hoefde maar te blazen of een scheet te laten en hij floot alquote:Op zondag 20 maart 2011 18:10 schreef oceanus het volgende:
[..]
Was vanaf mijn plek ook niet goed te zien.
Maar wat me opvalt, nog geen commentaar over de belgen.
Vreemde beslissingen (voor zowel PSV als Utrecht) die totaal nergens op sloegen.
En het Penaltymoment in de tweede helft waarop Lens in het strafschopgebied vol geblokt werd (waar Utrecht in eenzelfde situatie een vrije trap voor kreeg). Beetje jammer ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef Bos81 het volgende:
HET IS TOCH NIET TE GELOVEN dat studio sport dat moment van Lens (afgekeurd doelpunt) niet laat zien.
Triest gewoon
Hahaha, Toivonen in de OP is ook geniaalquote:Op zondag 20 maart 2011 17:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Manolefje is ook niet meer actueel.
[ afbeelding ]
En het is gewoon niet voor het eerst dat ze dit soort momenten uit de samenvatting laten. Snap ik gewoon niet, zijn gewoon belangrijke momenten.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En het Penaltymoment in de tweede helft waarop Lens in het strafschopgebied vol geblokt werd (waar Utrecht in eenzelfde situatie een vrije trap voor kreeg). Beetje jammer ja.
Omdat ze alleen dingen laten zien die in het voordeel van je-weet-wel-wie kan zijn, overtredingen e.d. om schorsingen aan te naaien.. that's right i said it..quote:Op zondag 20 maart 2011 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En het is gewoon niet voor het eerst dat ze dit soort momenten uit de samenvatting laten. Snap ik gewoon niet, zijn gewoon belangrijke momenten.
Lijkt me niet dat die bal die richting op gegaan was dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kwam de bal niet van een Utrecht speler af?
Je had dat gejuich moeten horen toen Vertonghen scoordequote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef Bos81 het volgende:
HET IS TOCH NIET TE GELOVEN dat studio sport dat moment van Lens (afgekeurd doelpunt) niet laat zien.
Triest gewoon
Vanavond studio Ajax met Sjek.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je had dat gejuich moeten horen toen Vertonghen scoorde
Zo ernstig was die blessure niet... die is er gewoon bij over 2 wekenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik dan gemist, zat de scheidsrechter al verrot te schelden dat hij de voordeelregel niet kende.
Blij dat we ondanks de scheidsrechter toch hebben gewonnen. Wordt een spannend competitieslot. Is Janssen trouwens ernstig geblesseerd? Zou wel behoorlijk schelen over twee weken..
Triple bed voor mij?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
Nou hotel in Lissabon ook geboekt. Nu de kaartjes voor de wedstrijd nog.
Met opperJood Molenaar die door z'n Ajax bril alles gaat uitleggen. Lapzwans eerste klas.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:12 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Vanavond studio Ajax met Sjek.
"Zeg het maar jongens, einde seizoen voor Ajax?"
Ach, Youri heeft een Twente bril... Waterreus een PSV bril etc.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:07 schreef Buitendam het volgende:
Met opperJood Molenaar die door z'n Ajax bril alles gaat uitleggen. Lapzwans eerste klas.
Ja, klopt. Wat dat betreft is het een heel flauw programma geworden. Een uur lang lullen en er wordt totaal niets gezegd.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach, Youri heeft een Twente bril... Waterreus een PSV bril etc.
Jammer dat Hugo weg is. Weinig echt nieuws meer.
Studio voetbal ook nietquote:Op zondag 20 maart 2011 19:11 schreef Bos81 het volgende:
Triest gewoon
Heimweequote:Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Reis jij alleen ofzo?
Wanneer komen de tickets in de verkoop?
Dat durft Fredje niet aan. Speelt liever safe dan een risico nemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Cheque zei het wel goed; Bakkal middenveld, Toivonen spits.
En waarom niet eens Nijland brengen?
Snap het echt niet.... Rutten kon wel blind zijn.
Ik ben er inmiddels heilig van overtuigd dat er contractueel dingen over zijn vast gelegd, een andere reden kan ik me niet bedenken om een speler zoveel vertrouwen te geven die volgend seizoen zo goed als zeker niet meer bij ons speelt.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:33 schreef bigbossbaco het volgende:
PSV heeft verdiend gewonnen en ik begrijp niet waarom berg zoveel vertrouwen van fred krijgt ??
iemand ?
Dat dus, ben benieuwd wanneer het aantal wedstrijden dat hij minimaal moet spelen voorbij zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:24 schreef KELDER het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels heilig van overtuigd dat er contractueel dingen over zijn vast gelegd, een andere reden kan ik me niet bedenken om een speler zoveel vertrouwen te geven die volgend seizoen zo goed als zeker niet meer bij ons speelt.
Ja en nu een keer scoren als je weer beter bentquote:Op maandag 21 maart 2011 12:40 schreef bigbossbaco het volgende:
psv staat er het beste voor en heeft alles in eigen hand ,vol vertrouwen richting twente
zolang we berg in de spits hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en nu een keer scoren als je weer beter bent(En niet de laatste minuut)
Dat ligt vast niet aan een spits wissel...quote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef LudoSanders het volgende:
Je kan veel zeggen maar het moment dat Berg vervangen werd door Koevermans kwamen we onder druk te staan. Geen fatsoenlijke aanval meer gezien daarna.
Ik ben vrij zeker van welquote:Op maandag 21 maart 2011 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat ligt vast niet aan een spits wissel...
Hij heeft ook veel bras wedstrijden gespeeld met veel balverlies etc.. maar hij speelt laatste 3 wedstrijden goed jaquote:Op maandag 21 maart 2011 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Engelaar speelde ook wel goed trouwens. Hij wordt vaak onterecht afgekraakt vind ik![]()
Alleen maar omdat hij kansen had gemist...
Berg werkt erg hard idd. Dat zal denk ik ook niemand ontkennen, Fredje zegt het ook. Maarja, als je dan je kansen niet afmaakt heb je er ook zo weinig aanquote:Op maandag 21 maart 2011 13:11 schreef LudoSanders het volgende:
Je kan veel zeggen maar het moment dat Berg vervangen werd door Koevermans kwamen we onder druk te staan. Geen fatsoenlijke aanval meer gezien daarna.
Voetballend gezien stortte het helemaal in na zijn wissel.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Berg werkt erg hard idd. Dat zal denk ik ook niemand ontkennen, Fredje zegt het ook. Maarja, als je dan je kansen niet afmaakt heb je er ook zo weinig aan
Heb er eigenlijk niet zo op gelet maar je hebt idd wel gelijk dat het op een gegeven moment inzakte en PSV alleen maar de 1-0 ging verdedigen.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voetballend gezien stortte het helemaal in na zijn wissel.
Wat zou er dan vastgelegd zijn? Lijkt me redelijk onzin. Rutten is gewoon niet zo creatief. Al bijna twee jaar doet hij steeds hetzelfde. Hoe lang most Reis wel niet wachten voordat hij überhaupt mocht spelen? En hoe lang totdat hij een basisplaats kreeg? Rutten is er nooit achter gekomen dat Ibi in een controlerende rol niet werkt.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:24 schreef KELDER het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels heilig van overtuigd dat er contractueel dingen over zijn vast gelegd, een andere reden kan ik me niet bedenken om een speler zoveel vertrouwen te geven die volgend seizoen zo goed als zeker niet meer bij ons speelt.
Dan zie je meer dan ik. Dat Berg hard werkt is ontegenzeggelijk waar. Maar hij moet het verschil maken. En op zich zie ik amper verschil tussen een Koevermans of Berg in het spel van PSV. Dus dat getrek en gesleur maakt gewoon weinig verschil. Er moet volgens seizoen gewoon een degelijke spits gehaald worden. En ook echt een voor het eerste. En eigenlijk hebben we er twee nodig, maar aangezien één al lastig zat wordt, moet Zeefuik de stand-in maar zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Buitendam het volgende:
Berg is in mijn ogen wel degelijk belangrijk voor het team. Hij sleurt, hij trekt, hij duwt en doet eigenlijk alles juist wat een schaduwspits moet doen. Het enige vervelende is dat hij een afmaker moet zijn en dát valt nu net zo tegen. Ik denk dat Reis met Berg naast hem tot een monsterscore aan goals was gekomen.
En hij is snel genoeg om onze buitenspelers bij te houden, waardoor we er tegen Utrecht steeds snel en gevaarlijk uit konden komen. Toen Koevermans erin kwam stortte het aanvallend in omdat hij te langzaam was, de buitenspelers moesten inhouden en Utrecht weer kon groeperen. Vond het een onbegrijpelijke wissel aangezien we het juist af hadden kunnen maken met snelle uitbraken. En ik vond Berg juist best positief opvallen, was veel betrokken bij gevaar voor de goal. Werd een paar keer knap van scoren afgehouden door Vorm en een verdediger, maar als hij was blijven staan, had hij er best één in kunnen schieten.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:03 schreef Buitendam het volgende:
Berg is in mijn ogen wel degelijk belangrijk voor het team. Hij sleurt, hij trekt, hij duwt en doet eigenlijk alles juist wat een schaduwspits moet doen. Het enige vervelende is dat hij een afmaker moet zijn en dát valt nu net zo tegen. Ik denk dat Reis met Berg naast hem tot een monsterscore aan goals was gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |