Als in: 'wat veel'?quote:
Ik ben nu niet thuis, maar kan morgen even voor je kijken of ik er een eigen fotootje van kan maken. Wat zou je ervoor willen geven?quote:
OKquote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef Benelli het volgende:
[..]
Ik ben nu niet thuis, maar kan morgen even voor je kijken of ik er een eigen fotootje van kan maken. Wat zou je ervoor willen geven?
Oke, maar ¤28,- voor 8 vind ik wel veel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:24 schreef Benelli het volgende:
Klopt, er zijn ook enkele winkels die diezelfde film verkopen als t goed is, maar daar zijn ze vaak snel uitverkocht.
Mocht je nog oude film vinden (dus een rood/blauwe verpakking) dan is het sinds 2009 ofzo over datum. Hoeft niet erg te zijn, maar let er op
En verzenden, dat is 6,95 pakketpost, he?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:27 schreef Benelli het volgende:
Ok, om even antwoord te geven op de verschillende vragen:
@Skunkasaur: Polaroid 1000 is in nette staat. Wel wat gebruikerskrasjes rondom, maar de knoppen lopen soepel, lens is schoon en het binnenwerk is in topstaat. Mag eventueel voor ¤15 ex verzenden weg.
¤6,75 dacht ik. Hier fotootjes van mijn exemplaar, zodat je een beetje de gebruikssporen kan zien:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
En verzenden, dat is 6,95 pakketpost, he?
Leuk.quote:
je kan ook wachten tot 30 aprilquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Leuk.
Benelli, ik kijk nog even op MP want er is hier in de buurt ook wel iets beschikbaar nog, dat scheelt TNT-zorgen. Ik wil de verkoop niet ophouden though, ik call geen dibbs, maar ik laat je weten wat er uit rolt. Nog steeds interesse maar als je iemand anders vindt, ik neem het je niet kwalijk.
Dat is dan een flinke lens, het is geen iel statiefjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef z80 het volgende:
ik heb even gekeken wat dit statief kan dragen, maar deze is nog te ligt voor wat er op moet komen.
namelijk aan 600mm lens uit het jaar 0.
Ik hoor het wel, rustig aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:04 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Leuk.
Benelli, ik kijk nog even op MP want er is hier in de buurt ook wel iets beschikbaar nog, dat scheelt TNT-zorgen. Ik wil de verkoop niet ophouden though, ik call geen dibbs, maar ik laat je weten wat er uit rolt. Nog steeds interesse maar als je iemand anders vindt, ik neem het je niet kwalijk.
staat er onderquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:31 schreef Hydrogeny het volgende:
De Spectra 2... welke film moet daar in?
Maak er ¤60 van voor alles wat je op die eerste foto's ziet (dus zonder Polaroid 1000) en je mag het ophalen.quote:
Ook nog een adresje om aan films te komen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef Benelli het volgende:
Die spectra 2 mag voor ¤25 ex weg, is in prima staat, alleen het bandje aan de zijkant is los.
Prima kom regelmatig in Hoorn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Benelli het volgende:
Erasmo was eerder, dus mocht hij akkoord gaan met ¤60,- ex die polaroid 1000 en ophalen is het een deal met hem.
Ja en vroeger had je ook cassettebandjes en videobanden. Dat was ook niet digitaal.quote:
Maar je zoekt een digitale begrijp ik?quote:
Ben ik ook zeker, laat em ook professioneel schoonmaken op z'n tijd. De ene body zat alle plastic nog op toen ik em kochtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:45 schreef Benelli het volgende:
Sorry, daar heb ik helaas niks van liggen, heb bijna niets van Minolta. Ook geen MD-lenzen helaas. Wel mooie set die je hebt, zuinig op zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |