Nokia 6310i ftw!quote:
Helaas nietquote:Op zondag 20 maart 2011 16:29 schreef Weissman het volgende:
Conclusie: TS is niet bekwaam genoeg om mobiele apparatuur te bezitten
Ik heb mezelf ook verzekerd voor mijn telefoon. Dat niemand mij kan bellen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:16 schreef Pietpiratenhater het volgende:
Vier weken moeten wachten op de verzekeringsmaatschappij voor dat ze mijn telefoon(Iphone 4) gerepareerd terug sturen!![]()
![]()
Dat is ook een manier om te zeggen dat je gewoon geen vrienden hebt...quote:Op zondag 20 maart 2011 16:57 schreef JSerry het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook verzekerd voor mijn telefoon. Dat niemand mij kan bellen.![]()
Nee heb geen vrienden. Vriendinnen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:58 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om te zeggen dat je gewoon geen vrienden hebt...
Nee met gsmverzekeren.nl(Actua), sim lockvrije beglische Iphonequote:Op zondag 20 maart 2011 16:48 schreef Ricow het volgende:
Je had zeker met Pro Assist te maken?
Heb paar maanden geleden 11 weken moeten wachten op een nieuwe iPhone 3GS
<troll> Dat zijn toch kei goeie winkels? </troll>quote:Op zondag 20 maart 2011 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
actua
wordt verkocht bij onder andere de MediaMarkt en Saturn
Ik werk voor de Saturn dus ik zeg bij deze jaquote:Op zondag 20 maart 2011 17:29 schreef amvrosios het volgende:
[..]
<troll> Dat zijn toch kei goeie winkels? </troll>
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:29 schreef amvrosios het volgende:
[..]
<troll> Dat zijn toch kei goeie winkels? </troll>
Om te kijken hoe alles eruit ziet en voelt enZo ja. En het vervolgens elders te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |