Gast, ik maak me alvast klaar voor 2012, dus ik heb een grot gekocht in marokko. Ik leef op UMTSquote:Op zondag 20 maart 2011 15:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
wtf?! Onder welke bunker leef jij zeg?
ja dit dusquote:Op zondag 20 maart 2011 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
wat doe jij hier eigenlijk? jij houdt niet van onzinradio
zelfs niet voor mij enzoquote:Op zondag 20 maart 2011 15:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ja dit dusze wil onz radio niet aanzetten enzo
Al mijn posts zijn kwaliteit jeweet toch.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Klinkie heeft um zonder stom te posten
Hahahaha!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja, maar ik was ook bang voor ragboer
, ik dacht dat hij zo'n spierneger was
hoi fikkiequote:Op zondag 20 maart 2011 15:51 schreef slaaf_fikkie het volgende:
prachtig prachtig,,,ik kan niet meer zonder
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ja dit dusze wil onz radio niet aanzetten enzo
Ik wou alleen maar gedag zeggen, hatersquote:
Freestyler is wel behoorlijk ruk.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
de volgende 2 zijn bazennummers volgens mij
jij haatquote:Op zondag 20 maart 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik wou alleen maar gedag zeggen, haters
Hey je mag eigenlijk ook niet multiquoten volgens mijquote:Op zondag 20 maart 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik wou alleen maar gedag zeggen, haters
En dat mag niet omdat? Bespaart alleen maar spam hoor...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hey je mag eigenlijk ook niet multiquoten volgens mij
mag welquote:
mag welquote:Op zondag 20 maart 2011 15:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hey je mag eigenlijk ook niet multiquoten volgens mij
Ik vannacht nog, half slapend een nieuw topic starten mislukte een beetje..quote:Op zondag 20 maart 2011 15:49 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik wel, echt de eerste 2 dagen dat ik op fok was. Ik wist niet wat ik moest doen![]()
mod regeltjensquote:Op zondag 20 maart 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dat mag niet omdat? Bespaart alleen maar spam hoor...
nah, gewoon beperken.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
mod regeltjens
maar weet niet of het nog steeds geldt
Waar heb je dat gelezen dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
mod regeltjens
Ohw dank je wel, yep hebben ze speciaal voor me gemaakt hier op fokquote:
Ik vind hem leukquote:Op zondag 20 maart 2011 15:54 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Ohw dank je wel, yep hebben ze speciaal voor me gemaakt hier op fok
Hoe oud zijn die regeltjens?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
mod regeltjens
Een van de vele keren dat murp dit topic dichtgooide.quote:
Vreemd juist, zou beter zijn etc etc.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Een van de vele keren dat murp dit topic dichtgooide.
Het is geen onzinquote:Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom dit monsterhit zou moeten worden en niet het origineel: het is onzin, gemaakt door iemand van onzin radio (koelkast) en bijna iedereen vindt dit goed, als het niet iedereen is
Hmm, kan best maar ik weet niet hoor, zo actief ben ik ook weer niet hier in deze reeks.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent er echt wel geweest ergens toen
Kap er eens over die monsterhitquote:Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom dit monsterhit zou moeten worden en niet het origineel: het is onzin, gemaakt door iemand van onzin radio (koelkast) en bijna iedereen vindt dit goed, als het niet iedereen is
Ik vond je konijn UI leukerquote:Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, kan best maar ik weet niet hoor, zo actief ben ik ook weer niet hier in deze reeks.
jouw poes is coolquote:Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef Franneh het volgende:
[..]
[..]
Knetter
Ik kom wel op een kutmoment.. wat een kutnummer.
is goeien tekst hoor jonguhquote:Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
Monsterhit ontstaat, hij wordt niet 'verkozen'quote:Op zondag 20 maart 2011 15:56 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Kap er eens over die monsterhit, jij bent de enige die het origineel niet waardeert
Ja maar elke keer gaat het over die monsterhit enzoquote:Op zondag 20 maart 2011 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Monsterhit ontstaat, hij wordt niet 'verkozen'
super, ik heb hem gekregen om wat bekender te worden hierquote:
Zou je dat willenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zal ik hem veranderen voor je.
Ik denk nog steeds aan whiskersquote:Op zondag 20 maart 2011 15:57 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dankje, ik vind mijn poes ook cool.
Freeestylahhhhhhhhh
Ik vind mijn hond ooklcoolquote:Op zondag 20 maart 2011 15:57 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dankje, ik vind mijn poes ook cool.
Freeestylahhhhhhhhh
Ik heb een topic gezienquote:Op zondag 20 maart 2011 15:57 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
super, ik heb hem gekregen om wat bekender te worden hier
staat onder onzin ook nog een topic over, maar loopt nog niet zo goed, helaas
Je konijnquote:Op zondag 20 maart 2011 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ik wou hier alleen maar gedag zeggen![]()
Nou adios allemaal was leuk weer met jullie !![]()
![]()
Coole nieuwe UIquote:Op zondag 20 maart 2011 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Knijntjequote:Op zondag 20 maart 2011 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
adiossssquote:Op zondag 20 maart 2011 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Mijn katten kunnen niet miauwen, is dat raar?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wacht zo kan ik natuurlijk niet gaan. Jullie verkiezen konijnen boven katten?
KATTENquote:Op zondag 20 maart 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wacht zo kan ik natuurlijk niet gaan. Jullie verkiezen konijnen boven katten?
wie denk jequote:Op zondag 20 maart 2011 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goed verzoekje![]()
wie ? envoor diegene
Goudvisquote:Op zondag 20 maart 2011 16:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goed verzoekje![]()
wie ? envoor diegene
Had het kunnen wetenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
wie denk je
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Goudvis_
Bericht:
vrolijk muziekje met mooi weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik was het nietquote:Op zondag 20 maart 2011 16:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Had het kunnen wetenmaar franneh had het ook kunnen zijn
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
DE LAATSTE KAT
whihihihiihSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daag knetterrrrquote:Op zondag 20 maart 2011 16:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga wat nuttigs doen met de radio op de achtergrondtot later schatjens
ik heb er nooit last vanquote:
Kun je hem wel makkelijker vindenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:04 schreef quaas het volgende:
[..]
Nog kutter als je neus verstopt zit en je een bloedneus hebt.
Jaquote:
Ja, helemaal waar quaasquote:Op zondag 20 maart 2011 16:04 schreef quaas het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:04 schreef quaas het volgende:
[..]
Is er nu een limiet met aanvragen dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik wil aanvragen maar ik heb mijn limiet bereikt![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Altijd al geweest.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:06 schreef Franneh het volgende:
[..]
Is er nu een limiet met aanvragen dan?
Ik moet nog 3 minuten wachtenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
hohohohohoiquote:
ik was pissenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
hoi mensen die hoi tegen mij zeiden![]()
en die dat niet deden
Hoi!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
hoi mensen die hoi tegen mij zeiden![]()
en die dat niet deden
Hey ik vind dit goed en jij dus automatisch ook.quote:
Nee, pas als het jouw verzoekje is en dat is het niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:12 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hey ik vind dit goed en jij dus automatisch ook.
Dit was via via. Ik had mijn limiet bereikt jwzquote:Op zondag 20 maart 2011 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, pas als het jouw verzoekje is en dat is het niet.
lebber terugquote:Op zondag 20 maart 2011 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
goudvisje jouw siggggggggggggggggg![]()
![]()
Lees even terug, ik heb je het antwoord al gegeven.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef quaas het volgende:
Koelkast wanneer kan ik weet Neuralyzer feat. G - Trololo 2.0 aanvragen?
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja ga maar haten met jullie emo.gifs. VET STOER HE.
Je hoort niet met een voet in te rammen op een meisje hoor. Dat is stoutquote:Op zondag 20 maart 2011 16:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vannacht zei een chick dat ook tegen me toen ik haar hard lag te stampen
En dat zeg jij?!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jongeee spamkip dit is niet lief om te doen.
Jij krijgt een harde piemel van draakje.quote:
Nee, wel van djkoelkast.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij krijgt een harde piemel van draakje.
wie niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jij krijgt een harde piemel van draakje.
graag gedaanquote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Bietsj
Bericht:
voor mn grote vriend spaghettivreter
Thnx Beach
ik niet want ik heb geen piemelquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef quaas het volgende:
Jongens, ik ben net buiten geweest, ben ik nu nog wel een levenloze fokker?
BUITENquote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef quaas het volgende:
Jongens, ik ben net buiten geweest, ben ik nu nog wel een levenloze fokker?
oh even kijkenquote:
met mijn piemel?quote:
dan laat je er een makenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:26 schreef Lama443 het volgende:
[..]
dan laat je er een maken![]()
of je verandert gewoon je chromosomen he van XX naar XY, dan groeitie vanzelf
hoinquote:
fixedquote:
daar moet je toch op zuigenquote:
Mensen die haten op Lama443quote:
aah mooi meebrabbelen man..quote:
ik ook niet.. ik zing ook altijd brabbels mee.. zolang het er maar naar klinktquote:
ditquote:
SORRY RAGBOERRRquote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
HET IS ALLEMAAL JULLIE SCHULD !!!!!!*y$*&^&$^%!&!!v:@@!!![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Heyy jij daarquote:
Haii! Ik luister vandaag voor het eerst naar de radioquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
Heyy jij daarWij waren voorbestemd toch!!!
[..]
Haii! Ik luister vandaag voor het eerst naar de radio
Ga je Euroshoppersigaren roken.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
![]()
![]()
!!!!!!
ok danquote:
Ik zie het. Welkom, ben jij een troll net als ajacied?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
[..]
hoiquote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
[..]
Sorry, wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
![]()
![]()
!!!!!!
Nee? Waarom zou ik dat zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 16:36 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik zie het. Welkom, ben jij een troll net als ajacied?
quote:
welkomquote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nee? Waarom zou ik dat zijn
En wie is ajacied?
[..]
niks dan slechte dingen mag ik hopenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef Beatles het volgende:
[..]
Haiii ik heb veel over jou gehoord hier en daar.
Ajacied heeft een keer een heel topic volgespamt om 7uur 's ochtends, nieuwe mensen hebben een grotere kans op trollenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:37 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nee? Waarom zou ik dat zijn
En wie is ajacied?
Sorryquote:
Tuurlijk nietquote:Op zondag 20 maart 2011 16:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niks dan slechte dingen mag ik hopen
Ik troll nietquote:Op zondag 20 maart 2011 16:38 schreef quaas het volgende:
[..]
Ajacied heeft een keer een heel topic volgespamt om 7uur 's ochtends, nieuwe mensen hebben een grotere kans op trollen
Neequote:Op zondag 20 maart 2011 16:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Hier kom ik niet meer vanaf bij jou he?
Hoe ben jij dan geboren?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
Alleen dat je een kutuser bent, is dat waar???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |