WK 82?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:10 schreef Piebe het volgende:
Zaterdag en dinsdag is in het kader van de EK2012-kwalificatie. Hongarije de tegenstander.
Lang geleden stond Hongarije bekend als één van de sterkste landen ter wereld.
Inmiddels is het land ver weggezakt. Wat was het laatste grote toernooi (EK of WK) waaraan de Hongaren meededen?
1986?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:10 schreef Piebe het volgende:
Zaterdag en dinsdag is in het kader van de EK2012-kwalificatie. Hongarije de tegenstander.
Lang geleden stond Hongarije bekend als één van de sterkste landen ter wereld.
Inmiddels is het land ver weggezakt. Wat was het laatste grote toernooi (EK of WK) waaraan de Hongaren meededen?
quote:
Welke nare gebeurtenis lag ten grondslag aan die wedstrijd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
Was in 94 tijdens het WK, Stewart scoorde de 1-0 en winnende treffer tegen Columbia.
Ja dat bedoelde ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef tong80 het volgende:
Weet niet helemaal wat je bedoelt. Misschien de dood van Escobar die in eigen doel schoot ?
Allemaal middenvelders?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef tong80 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Deyna, Tommie Krommendijk, Kipiani en Tonnie van Leeuwen ?
Klopt. Maar hoe overleden ze ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef dockx het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal vroegtijdig dood gegaan?
Juist. Deyna was aanvoerder van Polen op het WK-74 toen ze 3e werden. Legendequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef tong80 het volgende:
Edwin Gorter stak een oog uit bij Björn van der Doelen.
Allebei in de jeugd bij Ajax gevoetbaldquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef tong80 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen cabaretier Vigo Waas en gitarist Harry Sacksioni ?
Dan maak je het wel heel gemakkelijk, Super de Boerquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:40 schreef dockx het volgende:
[..]
De Graafschap wordt ermee geassocieerd
Winnaarquote:
Ja sorry, niet lang meer onlinequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:43 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Dan maak je het wel heel gemakkelijk, Super de Boer
Eidt: gloeiende gloeiende, net 4 seconden te laat
quote:Cruijff botst met directie Ajax
Toegevoegd: donderdag 24 mrt 2011, 22:03
De klankbordgroep van Ajax is tijdens een bespreking van zijn plannen hard in aanvaring gekomen met de directie van de club.
Johan Cruijff, Dennis Bergkamp en Wim Jonk vonden weinig gehoor voor hun plan van aanpak omtrent het technisch beleid bij Ajax. "Het is voor ons onacceptabel. Een directie, waarvan 2 leden de ballen verstand van de materie hebben, wil het niet aan ons overlaten", aldus Cruijff.
Ook Bergkamp had geen goed woord over voor de wijze waarop hun plannen door de directie zijn ontvangen. "Verbazing; dat is het voornaamste gevoel. Jammer dat er niets gebeurt met alle kennis die aanwezig is. Ik ben geshockeerd. "
Klankbordgroep kiest nu ramkoers
Jonk stak zijn verbazing ook niet onder stoelen of banken. "Vertrouwen zou de basis moeten zijn. Als dat al niet goed zit, wordt het lastig. We zijn hier met mensen die alles willen geven al maanden mee bezig. "
Cruijff ligt na het mislukte overleg op ramkoers. "We gaan nu vragen om een buitengewone algemene ledenvergadering. Van daaruit kan de ledenraad voor een verandering in de RvC zorgen. "
Op die wijze wil Cruijff aansturen op een andere directie. "De directie heeft de eindverantwoordelijkheid. Maar als ze niet luisteren op technisch gebied, dan houdt het op. Als het niet linksom kan, dan maar rechtsom."
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Jan Pollemans (56) neemt Albert Heijn op het Burchtplein in Etten-Leur over, mjeldt BN/De Stem. De vroegere eigenaar van Super de Boer aan de Van Beethovenlaan in Roosendaal had al enige tijd plannen voor een nieuwe (mega) supermarkt, maar die plannen liepen spaak.
De bijna 160 personeelsleden gaan mee over naar de Albert Heijn en Pollemans’ zoon Jeffrey (26) wordt manager. De verkoop van AH aan Pollemans hebben te maken met afspraken uit Pollemans’ Roosendaalse tijd, toen hij nog eigenaar van Super De Boer was. Hij stapte over naar AH en wilde een megasupermarkt opzetten, maar kreeg geen vergunning. „Toen mocht ik uitkijken naar een andere West-Brabantse vestiging. Door onder meer ziekte duurde dat langer dan gepland. Maar nu is op 28 maart de overdracht.” Hoewel de AH-formule overeind moet blijven, gaat Pollemans er wel een Etten-Leurse inslag aan geven. „Inspelen op lokale activiteiten en wellicht ook de verkoop van streekproducten.” Jeffrey had nooit gedacht in de voetsporen van zijn vader te treden. „Maar na alle AH-opleidingen te hebben doorlopen, ben ik helemaal om. Ondernemen zit toch in mijn bloed.”
TL;DR: Jan Pollemans is directeur van de AH
Dan reken ik hem goed. Ale ken ik niet. Ik dacht aan Piet de Boer. Scoorde voor KV Mechelen de winnende treffer tegen Ajax in de EC-2 finale.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Frank, Ronald, Dick en Ale
Edit: Dick speelde ooit bij Volendam (verdediger), Ale staat bekend (in de regio althans) als eigen kweek van Cambuur, waar hij tot 15 duels kwam
En dat is FOUT! Het is namelijk Piet deN Boerquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan reken ik hem goed. Ale ken ik niet. Ik dacht aan Piet de Boer. Scoorde voor KV Mechelen de winnende treffer tegen Ajax in de EC-2 finale.
MEEN JE NIET ???????? IK GA ME VERHANGEN.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
En dat is FOUT! Het is namelijk Piet deN Boer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |