abonnement Unibet Coolblue
pi_94376975
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:14 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Houda :o?
het gaat om Nederlanders die op een paar honderd kilometer van de stad Benghazi wonen.

nee dus , zij woont in Benghazi....
hoezo adhd ?
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 20 maart 2011 @ 15:16:11 #77
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_94376999
quote:
Op zondag 20 maart 2011 15:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze hebben toch al uitgebreid de gelegenheid gehad hiervoor? Moeten ze dit nu zelf regelen of regelt (en betaalt) Nederland alles :?
Als het aan mij ligt regelen ze alles zelf. Ze hebben inderdaad al kansen genoeg gehad.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_94377000
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:14 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Houda :o?
:D!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_94377018
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

het gaat om Nederlanders die op een paar honderd kilometer van de stad Benghazi wonen.

nee dus , zij woont in Benghazi....
+ Houda woont daar nu gewoon. Dus die wordt, denk ik, ook niet meer bij de Nederlanders geteld die nu nog in Libië zitten.

Er werd een paar dagen geleden wel bericht over een opstandeling in Benghazi met een Nederlandse vrouw. Dat moet Houda wel geweest zijn.
Zoon van Tolmai.
pi_94377068
quote:
2s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:16 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

+ Houda woont daar nu gewoon. Dus die wordt, denk ik, ook niet meer bij de Nederlanders geteld die nu nog in Libië zitten.

Er werd een paar dagen geleden wel bericht over een opstandeling in Benghazi met een Nederlandse vrouw. Dat moet Houda wel geweest zijn.
Ze tellen toch gewoon iedereen met een Nederlands paspoort?
pi_94377080
3:55pm

More on those Gaddafi tanks entering Misurata. A resident named Sami phoned Reuters, telling them:

Two people were killed so far today by snipers. They are still on the rooftops. They are backed with four tanks, which have been patrolling the town. It's getting very difficult for people to come out.

There are also boats encircling the port and preventing aid from reaching the town.

A spokesman for the anti-Gaddafi fighters said:

There is fighting between the rebels and Gaddafi's forces. Their tanks are in the centre of Misrata ... There are so many casualties we cannot count them.
hoezo adhd ?
pi_94377093
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze tellen toch gewoon iedereen met een Nederlands paspoort?
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd.
Zoon van Tolmai.
  zondag 20 maart 2011 @ 15:18:55 #83
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_94377095
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze tellen toch gewoon iedereen met een Nederlands paspoort?
Yup, haar man had geloof ik ook de Nederlandse nationaliteit. + hun kind is in Nederland geboren.

Mja ben even een half uurtje weg, :W
pi_94377116
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:18 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Yup, haar man had geloof ik ook de Nederlandse nationaliteit. + hun kind is in Nederland geboren.
Dit bericht bedoelde ik:

quote:
2s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
van gpdMiddleEast:

Zojuist over telefoon gesproken met Mustafa Gheriani in #Benghazi, woordvoerder van de rebellen en interimregering...

Gheriani zei tegen me: "Situatie Benghazi is nog onder controle. Zware bombardementen door Kadhafi-troepen van Ajdabiya..."

"Weet ook niet waarom westen niet ingrijpt? Moet het hier eerst net zo bloedig worden als Rwanda?"

Onderstaande quotes dus afkomstig van gesprek dat ik zojuist had met Mustafa Gheriani in Bengazi. Hij heeft trouwens een Nederlandse vrouw.

Kan dit Houda zijn???
Zou Houda best wel kunnen zijn.
Zoon van Tolmai.
pi_94377131
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Update (14:56): Het lijkt wel of Amerikas hoogste militair maar één taak heeft vandaag: de media inlichten. Zojuist liet hij aan CNN weten dat hij niet kan voorspellen hoe lang de militaire acties in Libië zullen voortduren. Hij noemt het eindspel zeer onzeker en sluit een patstelling niet uit.
Als Gadaffi niet opgeeft of idd niet het loodje legt...
I´m back.
pi_94377135
quote:
2s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:18 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd.
Volgens mij verleent Nederland bijstand aan iedereen met een Nederlands paspoort. Ongeacht of je daar op vakantie bent of daar al een tijdje woont.
pi_94377226
Exclusive: Saif Gadhafi 'Surprised' By Coalition Attack, Says Americans Supporting Terrorists
( het interview met Saif ; Update (14:46): Saif al-Islam Gaddafi (zoon van) heeft op nieuwszender ABC verteld dat het regime in Tripoli verrast was door de luchtaanvallen. Tegen de presentator zei hij: Geloof me, op een dag besef je dat je een grote fout hebt gemaakt door de verkeerde mensen te steunen. Het is hetzelfde verhaal als de massavernietingswapens in Irak.)
hoezo adhd ?
pi_94377228
iran word niet echt een probleem in libie, alleen al omdat het overgrote deel van de bevolking in libie soennitisch is en iran sjiitisch is.
verder waarschuwt netanyahu hier natuurlijk voor, dat doet israel standaard als er iets gebeurt in een moslim land
  zondag 20 maart 2011 @ 15:23:21 #89
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94377247
Goodafternoonsels. c_/

Er viel weer flink wat bij te lezen. :P

Nog meer gijzelaars voor G.

AJE

3:57pm

Italian officials confirm that the crew of an Italian ship have been "detained" in Tripoli. Foreign minister Franco Frattini said:
We don't know what are the intentions of armed men who seized the 11 crew members-- eight Italians, two Indians and a Ukrainian - but we cannot exclude a kidnapping.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_94377313
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:22 schreef blaatschaapvsmekkergeit het volgende:
iran word niet echt een probleem in libie, alleen al omdat het overgrote deel van de bevolking in libie soennitisch is en iran sjiitisch is.
verder waarschuwt netanyahu hier natuurlijk voor, dat doet israel standaard als er iets gebeurt in een moslim land
Als er op enig moment een gezamenlijk belang is, wordt het link. Als het land straks vervalt van een relatief welvarend land in een armoedige, rokende chaos, is dat gezamenlijk belang zo gevonden.
pi_94377322
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:23 schreef yavanna het volgende:
Goodafternoonsels. c_/

Er viel weer flink wat bij te lezen. :P

Nog meer gijzelaars voor G.

AJE

3:57pm
Italian officials confirm that the crew of an Italian ship have been "detained" in Tripoli. Foreign minister Franco Frattini said:
We don't know what are the intentions of armed men who seized the 11 crew members-- eight Italians, two Indians and a Ukrainian - but we cannot exclude a kidnapping.
quote:
1422: After reports of an Italian shipping company's tugboat crew being detained in Tripoli, with eight Italian, two Indian and one Ukrainian crew members aboard, the Italian defence minister said he was ready to intervene in the situation.
is dat dan de reden dat Italië nu toch "vliegtuigen ' ter beschikking stelt ?
quote:
Update (15:21): Italië staat met jachtvliegtuigen klaar om deel te nemen aan de militaire operatie in Libië, zo verklaarde de Italiaanse minister van Defensie zojuist. (AFP)
hoezo adhd ?
pi_94377328
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:23 schreef yavanna het volgende:
Goodafternoonsels. c_/

Italian officials confirm that the crew of an Italian ship have been "detained" in Tripoli. Foreign minister Franco Frattini said:
We don't know what are the intentions of armed men who seized the 11 crew members-- eight Italians, two Indians and a Ukrainian - but we cannot exclude a kidnapping.
Gadaffi begint opnieuw met terroristisch gedrag. :r
pi_94377358
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Exclusive: Saif Gadhafi 'Surprised' By Coalition Attack, Says Americans Supporting Terrorists
( het interview met Saif ; Update (14:46): Saif al-Islam Gaddafi (zoon van) heeft op nieuwszender ABC verteld dat het regime in Tripoli verrast was door de luchtaanvallen. Tegen de presentator zei hij: Geloof me, op een dag besef je dat je een grote fout hebt gemaakt door de verkeerde mensen te steunen. Het is hetzelfde verhaal als de massavernietingswapens in Irak.)
Ja, hij gelooft heel sterk in het sprookje dat zijn vader zelf gecreëerd heeft; geen stabiliteit zonder Gadaffi, want dan krijg je een burgeroorlog tussen de verschillende clans. Het is natuurlijk altijd waar, want verzet tegen het regime leidt ipso facto tot instabiliteit.
I´m back.
pi_94377374
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als er op enig moment een gezamenlijk belang is, wordt het link. Als het land straks vervalt van een relatief welvarend land in een armoedige, rokende chaos, is dat gezamenlijk belang zo gevonden.
ze krijgen aardig wat steun uit de golfstaten begreep ik, en dat zal wel doorgaan nadat gadaffi weg is, waardoor iran er net echt een speld tussen zal krijgen
pi_94377385
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Exclusive: Saif Gadhafi 'Surprised' By Coalition Attack, Says Americans Supporting Terrorists
( het interview met Saif ; Update (14:46): Saif al-Islam Gaddafi (zoon van) heeft op nieuwszender ABC verteld dat het regime in Tripoli verrast was door de luchtaanvallen. Tegen de presentator zei hij: Geloof me, op een dag besef je dat je een grote fout hebt gemaakt door de verkeerde mensen te steunen. Het is hetzelfde verhaal als de massavernietingswapens in Irak.)
Waarom zeurt ie alleen over Amerika?

Het waren vooral de Britten en Fransen die graag wilden ingrijpen.
pi_94377390
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:22 schreef blaatschaapvsmekkergeit het volgende:
iran word niet echt een probleem in libie, alleen al omdat het overgrote deel van de bevolking in libie soennitisch is en iran sjiitisch is.
verder waarschuwt netanyahu hier natuurlijk voor, dat doet israel standaard als er iets gebeurt in een moslim land
de hamas zijn ook soenitisch dus dat maakt niet zo gek veel uit, iran steunt ook de taliban gewoon, the enemy of my enemy...

daarnaast is het uiteraard de israel lobby, die achter elke steen iran ziet verschijnen

libie heeft dan ook helemaal niets met iran te maken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 20 maart 2011 @ 15:28:17 #97
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_94377392
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 14:59 schreef Monidique het volgende:

[..]

Terwijl het ondertussen z'n eigen "onderdanen" onderdrukt.
Dat doen Rusland en China ook en die onderdanen zijn ook nog eens straatarm.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  zondag 20 maart 2011 @ 15:29:02 #98
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94377412
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Exclusive: Saif Gadhafi 'Surprised' By Coalition Attack, Says Americans Supporting Terrorists
( het interview met Saif ; Update (14:46): Saif al-Islam Gaddafi (zoon van) heeft op nieuwszender ABC verteld dat het regime in Tripoli verrast was door de luchtaanvallen. Tegen de presentator zei hij: Geloof me, op een dag besef je dat je een grote fout hebt gemaakt door de verkeerde mensen te steunen. Het is hetzelfde verhaal als de massavernietingswapens in Irak.)
Ah, daar is hij weer.

quote:
Gadhafi said. "Our target is how to help our people in Libya, especially in Benghazi," he said. "Believe me, they are living a nightmare. A nightmare, really."
Blijft ongelooflijk hoe hij het nog durft te zeggen. Het laatste klopt dan wel weer, alleen vergeet hij te vermelden dat de nachtmerrie is ontstaan en in stand wordt gehouden door de Gadaffi familie.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_94377430
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:28 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Waarom zeurt ie alleen over Amerika?

Het waren vooral de Britten en Fransen die graag wilden ingrijpen.
Amerika is in het MO de grote boosdoener. Om de boel op te hitsen kun je dus beter uithalen tegen de VS dan tegen Frankrijk.
  zondag 20 maart 2011 @ 15:31:55 #100
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_94377523
quote:
Wat een sukkel, als hij zich echt in had verdiept dan had hij kunnen weten dat coca cola en pepsi cola al heel lang geen Kolanoot meer bevat. Trouwens ook geen Cocaplant meer :')
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')