Rot eens op met je gedram.quote:
Ik vroeg het me gewoon af, maar toch krijg ik er geen serieus antwoord op, dan neem ik jullie ook maar niet meer serieus hequote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rot eens op met je gedram.
Open maar een pokemontopic in PUB, doei.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af, maar toch krijg ik er geen serieus antwoord op, dan neem ik jullie ook maar niet meer serieus he
PUB?quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rot eens op met je gedram.
Open maar een pokemontopic in PUB, doei.
Puber- & Tienertalkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:21 schreef andreas612 het volgende:
ahum:
chat hier military styleAl gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Zullen wij bepalen wat rotzooi is en wat niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:22 schreef Trollscience het volgende:
Het ultieme klaarkomen.
When you believe
Myraela
tttrolololololololololololollloooolllolllloooooooooooolllololololo #1!
Is het raar om je oksels te scheren als jongen/man?
Allemaal rotzooi
Voor HSG geldt hetzelfdequote:Op zaterdag 9 april 2011 09:32 schreef Trollscience het volgende:
Ok smeg, maar hoe kan ik dan NSB'er spelen? HSG post ook altijd dit soort dingen in FB
TRquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:32 schreef Trollscience het volgende:
Ok smeg, maar hoe kan ik dan NSB'er spelen? HSG post ook altijd dit soort dingen in FB
Myraela heb ik al dichtgegooid, rest wordt aan gewerkt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:22 schreef Trollscience het volgende:
Het ultieme klaarkomen.
When you believe
Myraela
Allemaal rotzooi
Het zal je maar bezighoudenquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:22 schreef Trollscience het volgende:
Het ultieme klaarkomen.
When you believe
Myraela
Allemaal rotzooi
Inderdaad, HSG zijn geleuter is veel belangrijkerquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:33 schreef Myraela het volgende:
Trollsience, opflikkeren uit de FB. Het kan me bar weinig schelen wat jij bagger vind.
Dat is ook een hypocriete kutuser, maar die komt tenminste niet over elk topic huilen terwijl die zelf net zo foute bagger opent.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Inderdaad, HSG zijn geleuter is veel belangrijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |