Inderdaad! Als ik ze had deed ik het ook!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemorgen! Mooi weer op winterbandjes te vervangen!!
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef vencodark het volgende:
Ik zit inmiddels in een waanzinnig drukke periode en weet niet hoe ik het allemaal voor elkaar moet krijgen. Loop achter met scriptie (veldwerk), stageopdrachten, vrije studiepunten (vcc) en heb nog 1 herkansing van een tentamen.
4 april concept scriptie inleveren en moet mijn 1e interview nog doen.
Heb week of 4 terug gesprek met mentor gehad en zij gaf het advies dat als ik een keuze moet maken, ik moet kiezen voor de stage. Die kan niet meer gerekt worden en overdoen is geen optie.Overigens verloopt mijn stage heel goed! Scriptie kan ik over de zomer tillen en zo creëer ik meer ruimte.
Ik zit nu in dubio wanneer ik die keuze zou moeten maken. Het voelt nu als een hopeloze zaak en nijg ernaar om te kiezen om inderdaad scriptie over de zomer te tillen. Dan kan ik mij richten op mijn stage, stageopdrachten, herkansing tentamen en vrije studiepunten. Deze beslissing zou het wel definitief maken dat ik in september afstudeer ipv juli. A.s. donderdag heb ik weer gesprek met mentor.
Iemand misschien advies, tip voor me over deze situatie?
Ja, als ik ga kiezen, kies ik uiteraard voor die stage. Het probleem zit nu meer in of ik die keuze al ga maken of nog even ga proberen om alles te halen voor juli.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef The_Dean het volgende:
Als ik in die situatie zou zitten, dan koos ik ook voor de stage. Die kan je niet verzetten, maar je scriptie wel... dan was de keuze voor mij meteen duidelijk
Dat sowieso.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:24 schreef The_Dean het volgende:
Als je nu kiest heb je het rustiger/makkelijker.
Opgelost, slotjequote:
quote:
Heb jij geen winterbanden...?! Hoe reed je deze winter dan je meisje veiligrond?!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Inderdaad! Als ik ze had deed ik het ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Oh ja, het zonnetje schijnt en er moet gebbq wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:59 schreef Bravebart het volgende:
Tijd om te gaan barbeknoeien, jaaaaaaa!
Yeah, het half jaar BBQ-en staat voor de deurquote:Op zondag 20 maart 2011 19:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh ja, het zonnetje schijnt en er moet gebbq worden
Het ene helft van het jaar kan je niet buiten zitten vawege het weer en de andere helft niet vanwege de BBQ-rook.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Yeah, het half jaar BBQ-en staat voor de deur
Oh boehoe.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het ene helft van het jaar kan je niet buiten zitten vawege het weer en de andere helft niet vanwege de BBQ-rook.
Nu houd ik er toch niet van om in de tuin te zitten niksen, dus maakt het mij niets uit.quote:
Volgens de VvE mogen de mensen in mijn appartement met een balkon niet op gas of op houtskool BBQ-en!... Mooi, want volgens de bouwtekeningen heb ik een terrasquote:Op zondag 20 maart 2011 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het ene helft van het jaar kan je niet buiten zitten vawege het weer en de andere helft niet vanwege de BBQ-rook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |