Het komt van beide ze zoeken elkaar steeds vaker op.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Omdat hij zich steeds daarvoor aanbiedt..... Doet ze dat bij een ander, komt ze daar niet mee weg, wel met Faalex...
Beiden een dikke fail naar mijn idee.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef delfse het volgende:
[..]
Het komt van beide ze zoeken elkaar steeds vaker op.
Als Servio en Philip samen met Gerard genomineerd zijn kon het nog wel eens lastig voor hem worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:22 schreef flugeltje het volgende:
Wie zouden ze eigenlijk tegenover Gerard moeten zetten om Gerard in de gevarenzone te krijgen? We denken steeds wel dat Gerard torenhoog favoriet is, maar je weet niet hoe de mensen die alleen tv kijken dat zien natuurlijk...
't is maar wat je graag ziet....quote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef flugeltje het volgende:
Philip z'n tepels zijn zo stijf dat je er een jas aan kunt hangen...
Hij wilde ze al door de mama van Jo onder handen laten nemen. Ik vind ze er ook niet uitzien.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
't is maar wat je graag ziet....
Het viel me opquote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat stijf is als die bij zijn baasje in de buurt is.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef flugeltje het volgende:
Philip z'n tepels zijn zo stijf dat je er een jas aan kunt hangen...
Nouik zie het helemaal niet graag.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zie nazi Flip naar de tiet van Aafke grijpenquote:
Ze denkt Aafkequote:Op zondag 20 maart 2011 16:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Van wie wordt volgens Laura veel uitgezonden op feestjes? En hoe weet ze dat?
Inderdaad, een valse vechter!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zie nazi Flip naar de tiet van Aafke grijpen![]()
En aan de andere kant maar arrogant bestraffend toespreken van iedereen, van trek wat aan je bent op tv
Ze denken nog steeds dat sst een hype is op t.v. Wat zal ze dat tegenvallen als ze weer thuis zijn en al die rare en gemene streken voor een paar mensen hebben gedaan op populair te worden. Ze zijn stuk voor stuk bezig met hoe kom ik over op televisie.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:28 schreef Ifa het volgende:
Ook Alex snapt er nog steeds niets van. " Servio komt best wel ver omdat hij 51% had ."
Da's nota bene de kleinst mogelijke "overwinning" bij twee personen.
Laura denkt ondertussen dat de actie van Gerard bij de kijkers slecht kan uitpakken.
Oke.quote:
helaas welquote:Op zondag 20 maart 2011 16:32 schreef Stability het volgende:
verdorie, zet ik de streams aan en zie back to the beginning !! laura en alex sloom lullend in bed...pffffffff nee he, toch niet weer he?
DUH !!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik zit vannacht terug te kijken... Als Gerard net z'n pols losmaakt gaat ie met z'n arm naar achter. Joanna denkt dan dat ze een tik van hem krijgt en duikt ineens in elkaar... Zou ze vaker een tik gekregen hebben van d'r vent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |