Ik denk dat SS Karim's grote auditie is voor zijn volgende film. SS heeft hem ingehuurd als acteur.quote:quote:
Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef Capt1caveman het volgende:
Heb net even gekeken, maar op de IMDB is er geen film bekend met Karim in de cast.
Zal zoals er al werd gezegd slechts een figurantenrol geweest zijn...
Heb ik vorige week ook al geprobeerd te achterhalen
Ik denk ook figurant
Is een zwembroek van Bjorn Borg ik heb er net zo een maar dan in het blauw.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:51 schreef waxmask het volgende:
#Rode Broek kan vervangen worden door #Oranje Onderbroek?
Ik ga eens wat verder proberen te komen....quote:Op zondag 20 maart 2011 15:56 schreef danilel het volgende:
[..]
Heb ik vorige week ook al geprobeerd te achterhalen
Ik denk ook figurant
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:01 schreef flugeltje het volgende:
wanneer zijn de andere boeien eigenlijk afgegaan, tijdens de streamlock ofzo?
Je kijkt teveel naar WIDMquote:Op zondag 20 maart 2011 16:02 schreef NenaLois het volgende:
Wat ik ook opvallend vind is dat er als enige van Karim een reclamefilmpje is gemaakt, dat te zien is als je op de site de filmpjes bekijkt. "Karim is de vrolijke noot..."
En gisteravond zei hij precies die woorden toen hij tussen een discussie in kwam "Ik vind dat er even een vrolijke noot ingegooid moet worden..." (opdracht van de stem)
Die gaat echt nergens heenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:04 schreef delfse het volgende:
Gerard moet niks meer doen voor tv alleen maar net als Servio en de andere slapen en hangen. En geen leuke akties meer hij is genaaid met deze nominatie dan kan die ze zo terug pakken.
Nee dat denk ik ook niet maar hij maakt sst dus hij kan nu laten zien dat hij het er niet mee eens is en dat het oneerlijk spel is. Hij kan nu zeggen wat hij wil hij is toch al genomineerd hij hoeft net als de andere niet te slijmen bij elkaar .quote:
Is hij als sanctie genomineerd of hebben de meiden zich tegen hem gekeerd ?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:04 schreef delfse het volgende:
Gerard moet niks meer doen voor tv alleen maar net als Servio en de andere slapen en hangen. En geen leuke akties meer hij is genaaid met deze nominatie dan kan die ze zo terug pakken.
sanctie voor de boeien afdoenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:08 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Is hij als sanctie genomineerd of hebben de meiden zich tegen hem gekeerd ?
sanctie omdat ie de boeien af deedquote:Op zondag 20 maart 2011 16:08 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietquote:
Genomineerd en de meiden roddelen al de hele tijd achter zijn rug. Maar durfen niks in zijn gezicht te zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:08 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
quote:
Zware sanctie ... Maar ik denk niet dat hij bang hoeft te zijn.quote:
Nop en het komt SST goed uit, veel smsjes voor gerard deze week.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:12 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
[..]
Zware sanctie ... Maar ik denk niet dat hij bang hoeft te zijn.
Gerard is goed met het spel bezig . Nu weet hij zeker wie hij wel en niet kan vertrouwen .quote:Op zondag 20 maart 2011 16:13 schreef hypos het volgende:
Gerard heeft tegen Ser gezegd wat Aaf dr geheim is.Ser wilde het niet weten maar Geer bleef er op aandringen om het hem te vertellen. Het voelde voor mij als een test om te kijken of Ser kan zwijgen en dit bevestigt hij nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |