quote:Op zondag 20 maart 2011 15:51 schreef waxmask het volgende:
#Rode Broek kan vervangen worden door #Oranje Onderbroek?
Hebben ze die broek te heet gewassen ??quote:Op zondag 20 maart 2011 15:51 schreef waxmask het volgende:
#Rode Broek kan vervangen worden door #Oranje Onderbroek?
kettingzaag, gaat snellerquote:Op zondag 20 maart 2011 15:51 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Ik stem voor een decoupeerzaag voor de gitaar!
Werd nu blijkbaar bevestigd!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Maar daat wist Geer toch al ??? Hij verdenkt Jo ervan de minnares van de stem te zijn.
En ook A to the Lex en Bafke...quote:Op zondag 20 maart 2011 15:53 schreef Ireth het volgende:
Geer heeft Maik moeten uitleggen hoe die moest dammen!
Okeeeee .... sorry maar ik had de nightshift en dan ben ik overdag altijd 'n stukkie kwijt LOLquote:
Karim kan altijd nog bij het station gaan zitten op een krukje met zijn gitaar en een hoed voor geld in te gooien,quote:Op zondag 20 maart 2011 15:53 schreef danilel het volgende:
Karim heeft geld nodig zegt hij tegen Gerard, hij zegt; Je weet toch dat ik vroeger in een nachtclub gedanst heb......
ook lekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef flugeltje het volgende:
Nou, heb m'n glaasje drinken een paar blokkies kaas en wat mosterd... Hup Gerard, schiet maar weer uit je pantoffel...
Van mij mag ie hoor .....daarvoor kijken we toch stiekum naar de streamsquote:Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef flugeltje het volgende:
Nou, heb m'n glaasje drinken een paar blokkies kaas en wat mosterd... Hup Gerard, schiet maar weer uit je pantoffel...
Heb ik vorige week ook al geprobeerd te achterhalenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef Capt1caveman het volgende:
Heb net even gekeken, maar op de IMDB is er geen film bekend met Karim in de cast.
Zal zoals er al werd gezegd slechts een figurantenrol geweest zijn...
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef delfse het volgende:
[..]
Je merk dat het geheim van Jo en Philip en Aafke nog niet geraden mag worden van de stem. Gooi een paar goeie cleus het huis in Muziek van de reklame van ex Philip Oorbellen Aafke en Jo kan je niet verwachten de stem is haar minnaar dus geen cleus meer van haar
We zetten gewoon door.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:57 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Ik stem toch nog steeds voor die snoep-automaat met 1 laatste Bueno erin.
Ze zitten bij aafke toch helemaal verkeerd met denken ? Overvaller .... bolletjesslikker ? Maar ik heb nog niks gehoord wat richting piercer kwam.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef delfse het volgende:
[..]
Je merk dat het geheim van Jo en Philip en Aafke nog niet geraden mag worden van de stem. Gooi een paar goeie cleus het huis in Muziek van de reklame van ex Philip Oorbellen Aafke en Jo kan je niet verwachten de stem is haar minnaar dus geen cleus meer van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |