Tijdens de wedstrijd.. hahaha Koning!quote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef luckass het volgende:
Ik heb wel overgripjes in mijn tas zitten nu.
Ga 'm een keer vervangen tijdens een wedstrijd als een echte baas.
Ja ik heb hem online gekocht.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Heb je dat shirt online gekocht, Komakie?
M'nwilde 'm ook kopen, maar wel passen in de winkel. Hebben wel adidasshirts uit deze lijn gezien in de winkel, dit shirt alleen nog maar in andere kleurstellingen (helaas
).
Ik heb een paar jaar geleden bij tennisplanet zo'n zakje met van de ronde zwarte dempertjes gekocht. 20 van deze dingen:quote:Op maandag 21 maart 2011 23:07 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Owh wel een goede tip.. Normaal had ik ook altijd meerdere, maar heb er volgens mij ook geen meer in m'n tas zitten. Iedereen kwam altijd naar mij als ze 1 kwijt waren, had toch altijd genoeg...
Een langwerpige werkt het beste imo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:51 schreef Norrage het volgende:
Die dempers vliegen er altijd uit bij mij...maar volgens mij heb ik ook een breder snaarpatroon dan een gemiddeld racket...
Maar gelukkig heb ik ondertussen mijn perfecte demper ontdekt hooren ik kan echt niet spelen zonder....ik vind dat geluid gewoon mateloos irritant..heb altijd het gevoel dat ik mijn snaar doorsla als ik geen demper heb
Ik heb nu van die dempers in de vorm van een tennisbal. Die zijn net wat breder dan die andere en ze zien er nog best leuk uit ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een langwerpige werkt het beste imo.
Ik speelde vroeger altijd met van die geldempers, alleen dan had je het probleem nog wel eens dat hij kapot sprong en je hele racket onder de gel zat
Ik speel al jaren zonder en het gelijk is even wennen, maar daarna merk je het niet eens meer. Eigenlijk is er ook bijna geen vermindering van trillingen in het racket dus daar hoef je het ook niet voor te doen.
Dat is wel kut, maar weten ze nu al dat er dan geen invaller te regelen is? Bij ons weet je dat meestal pas zeker een dag van tevoren...want dan kan je nog wel een hele ledenlijst afbellen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:59 schreef Komakie het volgende:
Hmmm ik heb alweer een mooie.
Ik kan 17 april geen competitie spelen. Weekendje naar Oostenrijk. Normaal gesproken kan ik eigenlijk altijd wel, maar ik heb 1 weekend dat ik niet kan.
Vorige week al aangegeven en nu kan de TC het niet voor elkaar krijgen om een invaller te regelen. Kortom, probleem voor dat weekend![]()
Ik neem aan dat iedereen het wel begrijpt dat ik geen zin heb om thuis te blijven voor een dagje tennissen...
Ik baalde er al een beetje van dat we met 2 heren waren ingedeeld. Wat betekend dat ik elke zondag gewoon 3 wedstrijden zal moeten spelen. Maar blijkbaar is iedereen die op niveau speelt al ingedeeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is wel kut, maar weten ze nu al dat er dan geen invaller te regelen is? Bij ons weet je dat meestal pas zeker een dag van tevoren...want dan kan je nog wel een hele ledenlijst afbellen...
Maar goed, op jouw niveau is het op zich wel net wat lastiger...maar wij delen dan ook wel altijd alle teams met tenminste 1 persoon teveel in om dit soort problemen te voorkomen. (met zondag mix is het geen probleem, gewoon met zijn 6en, maar bij heren en zaterdag moet je niet met team van 4 komen aanzetten
Moet ik alle druk weer op me nemenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:24 schreef Norrage het volgende:
Ja en onze beste foktennisser chriz2k staat er ook nog niet bij. Nu lijkt het nog alsof wij goed zijn
Ach het is maar op papier he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Moet ik alle druk weer op me nemen?
Ik choke alleen tegen betere spelers.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach het is maar op papier he.
We weten allemaal hoe we je moeten aanpakken. Gewoon zorgen dat je gaat Choken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan je post ook editten, dan hoef je niet 6 keer achter elkaar te posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:17 schreef Tennisles.TV het volgende:
Vanavond tennissen en donderdag lesgeven!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik choke alleen tegen betere spelers.hahaha goede BURN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik choke alleen tegen betere spelers.Klopt, daarom verlies je ook van de meesten van onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Dat team van Alkmaar is alleen maar jeugd zie ik, ken de meeste alleen van naam.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt, daarom verlies je ook van de meesten van ons
Ow nouja als je eind 7 begin 8 speelt is er (nog) geen demping in je rating...quote:Op maandag 21 maart 2011 18:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit kreeg ik van je door...
En het gaat om de eindejaarsrating van 2010, niet het begin.
Wij moeten geweldig ook tegen een of andere jeugdcombinatie team. Gemiddelde leeftijd: 12...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat team van Alkmaar is alleen maar jeugd zie ik, ken de meeste alleen van naam.
Gezellig. Ik moet trouwens tegen Alkmaar 5, zie ik net. Die zijn nóg jonger
!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef Daan2x256 het volgende:
Daar speelde ik ook in de GD7..eerste ronde eruit gevlogen naar een bar slechte wedstrijd van mijn kant..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan je post ook editten, dan hoef je niet 6 keer achter elkaar te posten.![]()
Ik moet morgen om 21.30 (lekker laat), 2e ronde wedstrijd spelen in hooglanderveen (boven amersfoort) op kunstgras...
Leg de fristi maar vast koudquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wij moeten geweldig ook tegen een of andere jeugdcombinatie team. Gemiddelde leeftijd: 12...
Hmm eerste set nog wel kunnen winnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:53 schreef DKkuis het volgende:
[..]
Daar speelde ik ook in de GD7..eerste ronde eruit gevlogen naar een bar slechte wedstrijd van mijn kant..
Moest ik dus vorig jaar ook tegenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wij moeten geweldig ook tegen een of andere jeugdcombinatie team. Gemiddelde leeftijd: 12...
Hmmm gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat team van Alkmaar is alleen maar jeugd zie ik, ken de meeste alleen van naam.
Gezellig. Ik moet trouwens tegen Alkmaar 5, zie ik net. Die zijn nóg jonger
!
Ja, ik had echt geen zin om nog een jaar 3e klasse te spelen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm gezellig
Ik heb 1 keer gehad dat ik tegen kids speelde die na de wedstrijd met hun transformers gingen zitten spelen. Die waren echt 12 of 13 ofzo.
Anyway, speel jij 5de klasse dan
Het erge is dan ook dat, wij tenminste, je ook keihard door ze ingemaakt wordtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moest ik dus vorig jaar ook tegenAmstelpark 12 ofzo. Allemaal kindjes van 12 ofzo die allemaal al 3 of 4 waren en die na de wedstrijd nog om een ijsje moesten gaan vragen bij hun ouders
Toen ze binnenkwamen, wilde ik nog tegen een jeugdteam van ons zeggen dat dat hun tegenstanders waren; bleken ze voor ons te zijn
Ja godver ik mis al het lekkere tennis vanwege het voorbereiden van me afstudeerpresentatie! Kutzooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Leg de fristi maar vast koud.
Heerlijk buiten getraind weer vandaag!
Ik wacht nog op een paar leuke verhalen over confrontaties met de overfanatieke oudersquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het erge is dan ook dat, wij tenminste, je ook keihard door ze ingemaakt wordt
Toen ik een jaar of 15 (5 jaar terug) was heb ik dat ook wel eens gehad. Van die ouders die zich bij ieder punt met de beslissing bemoeiden en ook klappen op onze foutenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een paar leuke verhalen over confrontaties met de overfanatieke ouders.
Ik ga sowieso mixen, 14-jarige meisjes door midden slaan.
2 jaar terug heb ik nog supermooi ruzie gemaakt met de ouders....coachen bij kantwissels is 1 ding, maar coachen tussen de punten door vond ik echt belachelijk..stonden ze daar gewoon met zijn 5en (inclusief fitnesscoach en mental coachquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een paar leuke verhalen over confrontaties met de overfanatieke ouders.
Ik ga sowieso mixen, 14-jarige meisjes door midden slaan.
Btw, mijn dubbel maatje met de competitie is ook 18 en volgens mij 1 dame van rond de 25 en de anderen een stukje jonger. Dus ik zit ook niet bepaald in een oud team. Ik ben gewoon de ouwe lulquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, ik had echt geen zin om nog een jaar 3e klasse te spelen.
Dus dan maar proberen om als volgevreten vedette het tweede team kampioen te maken, al sla ik wel de twee wedstrijden op kunstgras over.
Ik ben zo blij dat mijn ouders nooit zo waren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
2 jaar terug heb ik nog supermooi ruzie gemaakt met de ouders....coachen bij kantwissels is 1 ding, maar coachen tussen de punten door vond ik echt belachelijk..stonden ze daar gewoon met zijn 5en (inclusief fitnesscoach en mental coach)achter het hek bij de baseline na elk punt met hun zoon te praten....
Zeiden ze dat het nog mocht ook...heb ik maar even de VCL erbij gehaald(ik ben er zelf ook een, daar dreigde ik toen ook nog mee xD)
Oh wij ook, het werd keihard 0-8quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het erge is dan ook dat, wij tenminste, je ook keihard door ze ingemaakt wordt
6e klasse gemengd..het hangt er een beetje om. We zouden dit jaar kampioen moeten worden, maar in de 5e klasse zouden we dan weer degraderen...de verschillen tussen de klasses zijn zo groot!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh wij ook, het werd keihard 0-8Puur omdat die kindjes allemaal hartstikke fit zijn en 5x per week trainen, waar ik het met max. 2x per week doe
![]()
Maar goed, gelukkig zijn we gedegradeerd en spelen we dit jaar 5e klasse gemengd. Dat past een stuk beter en is ook een stuk leuker spelen. Wat speel jij?
Wij moeten ons in principe makkelijk kunnen handhaven in de 5e klasse, maar promoveren zit er denk ik niet in. Vooral omdat ik de sterkste van het team ben en de dames over het algemeen niet super sterk zijn, maar wel hun punten binnen kunnen halen. Ik denk dat we 4e of 5e gaan eindigen en dat is prima.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
6e klasse gemengd..het hangt er een beetje om. We zouden dit jaar kampioen moeten worden, maar in de 5e klasse zouden we dan weer degraderen...de verschillen tussen de klasses zijn zo groot!
Mhua dat gemiddeld 4 in de 4e klasse weet ik niet, want ik ben er de afgelopen jaar veel meer tegengekomen die 3 waren dan die 5 waren. Dat gemiddelde in de 4e klasse ligt eerder bij 3,5 dan bij 4. Het 1e team bij ons werd 2 jaar terug in de 4e klasse kampioen en werd vorig jaar in de 3e klasse bijna weer direct kampioen en dat met quasi hetzelfde team. Het verschil tussen de 3e en 4e klasse is volgens mij minder groot dan tussen 4e en 5e en 5e en 6e.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef Chriz2k het volgende:
6e klasse = gemiddeld 6
5e klasse = gemiddeld 5
4e klasse = gemiddeld 4
Voor mijn gevoel klopt het niet helemaal, maar het zal niet al teveel schelen.
Hmmm, kan ook aan de regio liggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua dat gemiddeld 4 in de 4e klasse weet ik niet, want ik ben er de afgelopen jaar veel meer tegengekomen die 3 waren dan die 5 waren. Dat gemiddelde in de 4e klasse ligt eerder bij 3,5 dan bij 4. Het 1e team bij ons werd 2 jaar terug in de 4e klasse kampioen en werd vorig jaar in de 3e klasse bijna weer direct kampioen en dat met quasi hetzelfde team. Het verschil tussen de 3e en 4e klasse is volgens mij minder groot dan tussen 4e en 5e en 5e en 6e.
Wat betreft de fitheid en de vastigheid zullen ze het dan van je winnen, maar dan moet je gewoon op een andere manier proberen te winnen. Ze flink uit hun spel halen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh wij ook, het werd keihard 0-8Puur omdat die kindjes allemaal hartstikke fit zijn en 5x per week trainen, waar ik het met max. 2x per week doe
![]()
Maar goed, gelukkig zijn we gedegradeerd en spelen we dit jaar 5e klasse gemengd. Dat past een stuk beter en is ook een stuk leuker spelen. Wat speel jij?
Gewoon 'rare' dingen doen, inderdaad. Slicen, dropshots, serve volley, etc. Overpoweren kan ook werken als je het spel ervoor hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat betreft de fitheid en de vastigheid zullen ze het dan van je winnen, maar dan moet je gewoon op een andere manier proberen te winnen. Ze flink uit hun spel halen.
Die jongen bij mij in het team ook. 18 jaar en 4/4, Kan gewoon goed tennissen, maar je kunt hem bijvoorbeeld 100 keer heen en weer sturen, maar naar voren bewegen is niet zijn sterkste punt. Hij kan goed ballen snel spelen en door slaan, maar ga je vertragen en er wat van die rotballen tussendoor slaan, komt hij eerder in de problemen. Dat is veel bij jongeren zo.
Ik heb 1 keer een wedstrijdje tegen hem gespeeld. Toen werd het 5-4 voor hem. Hij kwam 4-0 voor. Daarna had ik hem door en won ik 3 games op rij. De laatste game won hij toen met moeite.
Dat overpoweren heb ik ook wel eens geprobeerd toen ik tegen zo'n kleine aap moest.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gewoon 'rare' dingen doen, inderdaad. Slicen, dropshots, serve volley, etc. Overpoweren kan ook werken als je het spel ervoor hebt.
En natuurlijk ter intimidatie af en toe een biertje en peukje pakken tijdens een wissel.
Heb je het dan over gemengde teams, of mannen teams?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef Chriz2k het volgende:
6e klasse = gemiddeld 6
5e klasse = gemiddeld 5
4e klasse = gemiddeld 4
3e klasse = gemiddeld 3
Voor mijn gevoel klopt het niet helemaal, maar het zal niet al teveel schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |