Denk dat ik deze week dan ook maar eens ga kijken hoe ver ze zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:40 schreef dekouwe het volgende:
Senswal onze banen zijn officieel nog niet open maar overdag als de parkbeheerder aanwezig mag er voorzichtig al een beetje getennist worden :-)
1 April gaan we officieel open
het gaat vannacht weer vriezen. dus het wordt weer om te spannen. bij ons gaan ze 1 april wss niet halen.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:25 schreef senswal het volgende:
[..]
Denk dat ik deze week dan ook maar eens ga kijken hoe ver ze zijn.
Vorig jaar waren ze echt net 31 maart klaar, omdat er nog vorst in de grond zat.
Maar het heeft al heel lang niet meer gevroren dus het zou zomaar kunnen dat ze al klaar zijn.
Bam daar gaat m'n goede hoop.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef truedestiny het volgende:
[..]
het gaat vannacht weer vriezen. dus het wordt weer om te spannen. bij ons gaan ze 1 april wss niet halen.
Waar was je vandaagquote:
Pijn in mijn schouderquote:Op zondag 20 maart 2011 20:45 schreef luckass het volgende:
[..]
Waar was je vandaag. Heerlijk buiten getennist vandaag.
Ik krijg steeds meer zin in de voorjaarscompetitie.
Thuis is sinds dit jaar naar 12:00 gegaan, op verzoek van onszelfquote:Op maandag 21 maart 2011 13:13 schreef dekouwe het volgende:
De starttijden van de competitie zijn voor de mijn thuiswedstrijden + 1 uitwedstrijd bepaald.
Thuis begin ik alles om 13:00 en een uitwedstrijd om 14:00 de andere twee moeten nog bekend worden, hoop dan zelf rond 12:00 te starten 14:00 vind ik eigenlijk al best laat ( zonde van de bier tijd )
Volgens mij heb ik die ook, maar dan in het wit en ook het shirt. In het blauw vind ik hem ook wel erg mooiquote:Op maandag 21 maart 2011 14:34 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik heb net eergister bij intersport deze gehaald:
Alleen dan een shirt in plaats van polo. Zit echt lekker en dat climacool werkt echt goed.![]()
[ afbeelding ]
Dit kreeg ik van je door...quote:Op maandag 21 maart 2011 17:56 schreef DKkuis het volgende:
Leuk zo'n rankingoverzicht, maar ik ben de enige met een rood pijltje, en dit klopt niet eens!!
Speelsterkte enkel 7 Speelsterkte dubbel 8
Rating enkel 7,0825 Rating dubbel 8,6376
Enkel begin 2010 7,9508 Dubbel begin 2010 8,9124
Heb je dat shirt online gekocht, Komakie?quote:
Owh wel een goede tip.. Normaal had ik ook altijd meerdere, maar heb er volgens mij ook geen meer in m'n tas zitten. Iedereen kwam altijd naar mij als ze 1 kwijt waren, had toch altijd genoeg...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:55 schreef TheArt het volgende:
En een setje dempers, omdat ik aan het einde zomer vorig jaar in een wedstrijd mijn demper eruit sloeg en ik kon em vervolgens nergens meer vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |