Bij god geen idee, maar het past wel mooi in het rijtje van peesontstekingen die ik inmiddels verzameld heb:quote:Op donderdag 7 april 2011 15:26 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Dat is zwaar klote, hoe zijn die pezen ontstoken geraakt?
Vibra kill van Babolat blijf ik heerlijke dempers vindenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef senswal het volgende:
Gaat wat worden zondag, heb tot nu toe elke dag het gravel aangeraakt en heerlijk gespeeld.
Maar dan komt de domper.. kunstgras![]()
En wat die dempers betreft, die rondjes vind ik echt verschrikkelijk ben er al zoveel kwijt geraakt.
Vierkantje van Dunlop zit er veel te goed in om er uit te springen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef senswal het volgende:
Gaat wat worden zondag, heb tot nu toe elke dag het gravel aangeraakt en heerlijk gespeeld.
En wat die dempers betreft, die rondjes vind ik echt verschrikkelijk ben er al zoveel kwijt geraakt.
Heerlijk die 2 uitersten bij elkaarquote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef luckass het volgende:
Morgen nog even een paar ballen slaan op kunstgras, club waar we zaterdag spelen heeft namelijk kunstgras en gravel liggen.
Daarom zullen ze ook wel per 20 worden verkochtquote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef senswal het volgende:
Op dat soort clubs zie je dat iedereen op de gravelbanen wil spelen, elkaar daar gaat afhangen terwijl de grasbanen er dan weer nutteloos bijliggen en eigenlijk alleen in de winter nuttig zijn, maar zelfs dan wil niemand ze bespelenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Heerlijk die 2 uitersten bij elkaar
Ja inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 17:47 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Op dat soort clubs zie je dat iedereen op de gravelbanen wil spelen, elkaar daar gaat afhangen terwijl de grasbanen er dan weer nutteloos bijliggen en eigenlijk alleen in de winter nuttig zijn, maar zelfs dan wil niemand ze bespelen
zo simpel kan de oplossing zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 18:47 schreef Alovenac het volgende:
Wow, zojuist even mijn overgripje vervangen door mijn eigen overgrip en ik had gelijk het gevoel dat hij beter in de hand lag. De beweging van de slag gaat nu ook wat meer ontspannen volgens mij, ipv dat ik ga knijpen.
Nu zaterdag maar even kijken hoe het in de praktijk gaat.
Ja, ik heb het nog niet in de praktijk uitgeprobeerd, dat zal dus moeten blijken. Maar hij ligt al wel wat beter in de hand.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
zo simpel kan de oplossing zijn
En nou niet na de competitie komen met het excuus dat het gripje toch niet lekker zat he
En al gelijk weer terugkrabbelen hequote:Op vrijdag 8 april 2011 08:54 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nog niet in de praktijk uitgeprobeerd, dat zal dus moeten blijken. Maar hij ligt al wel wat beter in de hand.
Ja godverdomme. Wij hebben samen met de andere verenigingen op ons park 10 mixteams, maar ik speel alleen maar thuis samen met 1 ander mix team (de andere 8 spelen op de andere dagen tegelijk thuis....) en we moeten dus elke keer dat we thuis spelen beginnen met 4 banen...Buiten dat het kut is dat je dan je teamgenoten niet kan aanmoedigen, is het ook nog eens kut omdat de herenteams pas om 13.00 beginnen en is het park dus uitgestorven 's ochtends, en is het ook nog eens kut dat je dan echt supervroeg al klaar bent...De charme van de competitie vind ik namelijk dat je lekker de hele dag gezellig met je team bezig bent en er elk moment een wedstrijd bezig is die je of kan bekijken of aan het spelen bent...je bent toch je hele dag wel kwijt...quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
En al gelijk weer terugkrabbelen he
Ik heb zin in zondag!
Het is best apart. We spelen met wat herenteams en 1 mixedteam thuis. De heren teams beginnen pas om 12:00 en dus kunnen de 2 mixed teams op 4 banen beginnen. Ik vind het helemaal niets. Dan kun je helemaal niet bij je teamgenoten kijken.
Dus we hebben al afgesproken dat we op 2 banen beginnen. We hebben na 12:00 nog steeds de hele dag 2 banen tot onze beschikking dus prima
Mijn overgrip is niet glad, maar ik merk wel dat als ik hem er zelf overzet dat hij wat dikker is (kan ook aan de overgrip liggen die ik gebruik).quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef magik7777 het volgende:
Sommige tennissers zweren bij een plakkende grip, zodat ze zich minder hoeven druk te maken over het "knijpen" in de grip. En zodra hun grip versleten is, en niet meer plakt, gaan ze knijpen om maar te voorkomen dat het racket ongewenst gaat draaien.
Misschien dat het daar aan lag?
Zat er veel dikte verschil tussen de ene en de andere overgrip???
Hetzelfde als op zaterdag. Dus 4 singles en 2 dubbels.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef magik7777 het volgende:
2 Komakie, hoe ziet het wedstrijdschema er voor een herenteam er op zondag uit eigenlijk?
Op zaterdag is het 4 singles en 2 dubbels.
Ik lees ooit wel eens dat je op zondag 3 wedstrijden moet spelen als heer zijnde (kan ook in de mizx zijn hoor). (single en 2 dubbels ofzo) Of is dat niet regionaal?
Dubbelen met handicapquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:04 schreef magik7777 het volgende:
Ik heb het meestal na een single en een dubbel wel gezien, mag je daarna ook nog eens mixen (tennissen met een handicap)
dempers werken niet, nooit aan beginnen, leidt alleen maar af.quote:Gaat wat worden zondag, heb tot nu toe elke dag het gravel aangeraakt en heerlijk gespeeld.
Maar dan komt de domper.. kunstgras
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:32 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
dempers werken niet, nooit aan beginnen, leidt alleen maar af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |