abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95171705
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:26 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Dat is zwaar klote, hoe zijn die pezen ontstoken geraakt?

Bij god geen idee, maar het past wel mooi in het rijtje van peesontstekingen die ik inmiddels verzameld heb:
pi_95172191
Gaat wat worden zondag, heb tot nu toe elke dag het gravel aangeraakt en heerlijk gespeeld.
Maar dan komt de domper.. kunstgras :')

En wat die dempers betreft, die rondjes vind ik echt verschrikkelijk ben er al zoveel kwijt geraakt.
pi_95172773
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef senswal het volgende:
Gaat wat worden zondag, heb tot nu toe elke dag het gravel aangeraakt en heerlijk gespeeld.

En wat die dempers betreft, die rondjes vind ik echt verschrikkelijk ben er al zoveel kwijt geraakt.
Vibra kill van Babolat blijf ik heerlijke dempers vinden :D.
pi_95173965
quote:

Vierkantje van Dunlop zit er veel te goed in om er uit te springen.

zin in zondag, lekker weer heb ik gehoord. *O* enigste nadeel is dat we al om half 9 worden verwacht :{w
  donderdag 7 april 2011 @ 17:45:54 #280
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_95176180
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef luckass het volgende:
Morgen nog even een paar ballen slaan op kunstgras, club waar we zaterdag spelen heeft namelijk kunstgras en gravel liggen :').
Heerlijk die 2 uitersten bij elkaar :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 7 april 2011 @ 17:46:08 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_95176189
quote:

Daarom zullen ze ook wel per 20 worden verkocht :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_95176231
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Heerlijk die 2 uitersten bij elkaar :')
Op dat soort clubs zie je dat iedereen op de gravelbanen wil spelen, elkaar daar gaat afhangen terwijl de grasbanen er dan weer nutteloos bijliggen en eigenlijk alleen in de winter nuttig zijn, maar zelfs dan wil niemand ze bespelen :')
pi_95178612
Wow, zojuist even mijn overgripje vervangen door mijn eigen overgrip en ik had gelijk het gevoel dat hij beter in de hand lag. De beweging van de slag gaat nu ook wat meer ontspannen volgens mij, ipv dat ik ga knijpen :).

Nu zaterdag maar even kijken hoe het in de praktijk gaat ;).
  donderdag 7 april 2011 @ 20:46:49 #284
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_95185537
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:47 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Op dat soort clubs zie je dat iedereen op de gravelbanen wil spelen, elkaar daar gaat afhangen terwijl de grasbanen er dan weer nutteloos bijliggen en eigenlijk alleen in de winter nuttig zijn, maar zelfs dan wil niemand ze bespelen :')
Ja inderdaad :')
Vaak zijn het wel verenigingen die voornamelijk gravelbanen hebben en een paar kunstgras banen.

Net zelf weer getraind. Een half uur alleen maar backhands cross geslagen. Als die niet goed gaan zondag :P
Daarnaast nog een dubbel gedaan tegen een koppel uit de 3de klasse en die gepakt met 5-4 (ok geen breaks maar toch) dus dat gaat ook wel aardig.
  donderdag 7 april 2011 @ 20:47:19 #285
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_95185576
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:47 schreef Alovenac het volgende:
Wow, zojuist even mijn overgripje vervangen door mijn eigen overgrip en ik had gelijk het gevoel dat hij beter in de hand lag. De beweging van de slag gaat nu ook wat meer ontspannen volgens mij, ipv dat ik ga knijpen :).

Nu zaterdag maar even kijken hoe het in de praktijk gaat ;).
zo simpel kan de oplossing zijn :)

En nou niet na de competitie komen met het excuus dat het gripje toch niet lekker zat he ;)
pi_95205231
Gisteren ff flink zwaar getraind voor de competitie. Was weer even geleden dat ik wat niveau heb tegen gehad. Alles doet nu zeer. Ff een dagje rust, en dan zaterdag een single en een dubbel.
5 teams thuis op 8 banen, dus dat is redelijk. Heel het weekend mooi weer voorspelt. Eens kijken of we onze nummer 1 positie kunnen vasthouden.
Heb er zin in....
  vrijdag 8 april 2011 @ 08:54:18 #287
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_95206063
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

zo simpel kan de oplossing zijn :)

En nou niet na de competitie komen met het excuus dat het gripje toch niet lekker zat he ;)
Ja, ik heb het nog niet in de praktijk uitgeprobeerd, dat zal dus moeten blijken. Maar hij ligt al wel wat beter in de hand.
pi_95206241
Sommige tennissers zweren bij een plakkende grip, zodat ze zich minder hoeven druk te maken over het "knijpen" in de grip. En zodra hun grip versleten is, en niet meer plakt, gaan ze knijpen om maar te voorkomen dat het racket ongewenst gaat draaien.
Misschien dat het daar aan lag?
Zat er veel dikte verschil tussen de ene en de andere overgrip???
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:02:02 #289
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_95207806
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 08:54 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Ja, ik heb het nog niet in de praktijk uitgeprobeerd, dat zal dus moeten blijken. Maar hij ligt al wel wat beter in de hand.
En al gelijk weer terugkrabbelen he >:)

Ik heb zin in zondag! :)
Het is best apart. We spelen met wat herenteams en 1 mixedteam thuis. De heren teams beginnen pas om 12:00 en dus kunnen de 2 mixed teams op 4 banen beginnen. Ik vind het helemaal niets. Dan kun je helemaal niet bij je teamgenoten kijken.
Dus we hebben al afgesproken dat we op 2 banen beginnen. We hebben na 12:00 nog steeds de hele dag 2 banen tot onze beschikking dus prima :)
pi_95207979
2 Komakie, hoe ziet het wedstrijdschema er voor een herenteam er op zondag uit eigenlijk?
Op zaterdag is het 4 singles en 2 dubbels.
Ik lees ooit wel eens dat je op zondag 3 wedstrijden moet spelen als heer zijnde (kan ook in de mizx zijn hoor). (single en 2 dubbels ofzo) Of is dat niet regionaal?
pi_95209238
Ook gewoon 4 singles en 2 dubbels. Bij gemengd kan je inderdaad op 3 wedstrijden komen omdat er dan ook 2 mixdubbels extra bij zitten. Ik heb een team van 3 man en 3 vrouwen dus spelen we allemaal 2 wedstrijdjes :). Straks nog even trainen en dan ben ik er hopelijk ook klaar voor.
pi_95209492
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

En al gelijk weer terugkrabbelen he >:)

Ik heb zin in zondag! :)
Het is best apart. We spelen met wat herenteams en 1 mixedteam thuis. De heren teams beginnen pas om 12:00 en dus kunnen de 2 mixed teams op 4 banen beginnen. Ik vind het helemaal niets. Dan kun je helemaal niet bij je teamgenoten kijken.
Dus we hebben al afgesproken dat we op 2 banen beginnen. We hebben na 12:00 nog steeds de hele dag 2 banen tot onze beschikking dus prima :)
Ja godverdomme. Wij hebben samen met de andere verenigingen op ons park 10 mixteams, maar ik speel alleen maar thuis samen met 1 ander mix team (de andere 8 spelen op de andere dagen tegelijk thuis....) en we moeten dus elke keer dat we thuis spelen beginnen met 4 banen...Buiten dat het kut is dat je dan je teamgenoten niet kan aanmoedigen, is het ook nog eens kut omdat de herenteams pas om 13.00 beginnen en is het park dus uitgestorven 's ochtends, en is het ook nog eens kut dat je dan echt supervroeg al klaar bent...De charme van de competitie vind ik namelijk dat je lekker de hele dag gezellig met je team bezig bent en er elk moment een wedstrijd bezig is die je of kan bekijken of aan het spelen bent...je bent toch je hele dag wel kwijt...

En dit is al het 3e jaar op rij dat ik toevallig in het team zit dat als eenzaam mixteam moet spelen :( :( Snap niet hoe de knltb dat indeelt...doe gewoon 50/50 mixteams en herenteams elke dag...maar nee hoor...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:03:27 #293
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_95209694
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef magik7777 het volgende:
Sommige tennissers zweren bij een plakkende grip, zodat ze zich minder hoeven druk te maken over het "knijpen" in de grip. En zodra hun grip versleten is, en niet meer plakt, gaan ze knijpen om maar te voorkomen dat het racket ongewenst gaat draaien.
Misschien dat het daar aan lag?
Zat er veel dikte verschil tussen de ene en de andere overgrip???
Mijn overgrip is niet glad, maar ik merk wel dat als ik hem er zelf overzet dat hij wat dikker is (kan ook aan de overgrip liggen die ik gebruik).

Het was een nieuwe overgrip, dus denk niet dat het daar aan lag. Had ook wel eens gelezen dat hij voor rechts en linkshandige andersom gedraaid worden, kan misschien ook zijn dat het daaraan heeft gelegen?

Dikte qua overgrip viel wel mee, maar is wel een beetje voelbaar toen ik het racket even in mijn hand hield.
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:47:16 #294
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_95216038
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef magik7777 het volgende:
2 Komakie, hoe ziet het wedstrijdschema er voor een herenteam er op zondag uit eigenlijk?
Op zaterdag is het 4 singles en 2 dubbels.
Ik lees ooit wel eens dat je op zondag 3 wedstrijden moet spelen als heer zijnde (kan ook in de mizx zijn hoor). (single en 2 dubbels ofzo) Of is dat niet regionaal?
Hetzelfde als op zaterdag. Dus 4 singles en 2 dubbels.

Bij gemengd kun je 3 wedstrijden moeten spelen als je met 2 heren in het team zit. (zoals ik :( )
Bij gemengd spelen ze:

2x heren enkel
2x dames enkel
1x heren dubbel
1x dames dubbel
2x gemengd dubbel

Kortom, ik moet zondag gelijk beginnen met een enkel, een dubbel en een mix. Met mijn conditie wordt dat echt fantastisch :')
Dan willen ze voordat de tegenstanders er zijn nog even een half uurtje gaan inspelen. Ik heb al gezegd dat opa dan wel even als coach optreedt :')
pi_95216597
Ik heb het meestal na een single en een dubbel wel gezien, mag je daarna ook nog eens mixen (tennissen met een handicap)
  vrijdag 8 april 2011 @ 15:49:08 #296
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_95220553
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:04 schreef magik7777 het volgende:
Ik heb het meestal na een single en een dubbel wel gezien, mag je daarna ook nog eens mixen (tennissen met een handicap)
Dubbelen met handicap :P
Mix is nix...

tja het is niet anders. ik heb ook niet bedacht dat ik met 2 heren in een mixed team moet zitten.
Niet dat ik verder wil klagen ofzo.... ;)

Ik moet zeggen dat ik me ook afvraag hoe het gaat met die 3 partijen. Na 2 partijen heb ik het meestal ook wel gehad.
Ik weet nog wel vorig jaar dat ik een tie-break 3de set had gespeeld en daarna zo gesloopt was dat ik nauwlijks nog op mijn benen kon staan bij de dubbel. Als je dan ook nog eens moet mixen.... :{

ik vind het sowieso wel krom. Ze denken volgens mij met dit team een redelijke kans te maken op het kampioenschap. Jong team wat snel beter wordt (op 1 na dan... ondertekende ;) )
Maar het lijkt mij dat je dan beter 3 heren en 3 dames kunt hebben om op die manier iedereen zo fit mogelijk aan de start te hebben.
pi_95226499
Mixen kan heel leuk zijn ;) Maar dat ligt helemaal aan je partner ...
sudo is powerrrr
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:28:41 #298
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_95227239
zondag 16 graden :Y
"Ik quote graag mezelf."
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:32:53 #299
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_95227391
quote:
Maar dan komt de domper.. kunstgras

dempers werken niet, nooit aan beginnen, leidt alleen maar af.
"Ik quote graag mezelf."
pi_95227667
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:32 schreef San_Andreas het volgende:

[..]

dempers werken niet, nooit aan beginnen, leidt alleen maar af.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')