ik ga mn fiets binnenkort is fiets klaar maken weerquote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op een gegeven moment verdween de zon achter wat wolken, toen werd het ineens wel wat fris...
Is hij zijn oude een beetje aan het ontgroeien?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb zomaar geboden op een groter bed voor Thijs![]()
Goedemiddag suikertjequote:Op zondag 20 maart 2011 12:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb zomaar geboden op een groter bed voor Thijs![]()
Nou, dat niet per se, maar ik denk dat hij het wel tof vindt als hij zelf in en uit bed kan klimmenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:04 schreef DaMart het volgende:
Is hij zijn oude een beetje aan het ontgroeien?
Thijsquote:Op zondag 20 maart 2011 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, dat niet per se, maar ik denk dat hij het wel tof vindt als hij zelf in en uit bed kan klimmen![]()
En dat is voor ons ook makkelijker
gisteren lekker een stukje over de veluwe gewandeldquote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer even anderhalf uur heerlijk gewandeld in het duin.
Hangt de tekening al boven jullie bed?quote:
wat heeeerlijk!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:10 schreef Symphonic het volgende:
gisteren lekker een stukje over de veluwe gewandeld
Grapjas!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ik mag er eentje kopen voor 50 euro, met matras, dekbed en roze dekbedovertrek erbij![]()
Vooral met dat laatste is Thijs vast heel blij![]()
uurtje of drie denk ikquote:Op zondag 20 maart 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heeeerlijk!
hoe laat gaan jullie weg?
Jaquote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef Toekito het volgende:
Grapjas!
Nee die komt wat mij betreft aan een muur in de woonkamer. Maar dat moeten we nog overleggen.
symquote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uurtje of drie denk ik
Ja het was heerlijk weer ook
Oh! Maar dan kan ik nog wel even koffie komen drinkenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef Symphonic het volgende:
uurtje of drie denk ik
Ja het was heerlijk weer ook
Dan kan Thijs jullie uit bed halen, in plaats van andersomquote:Op zondag 20 maart 2011 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat niet per se, maar ik denk dat hij het wel tof vindt als hij zelf in en uit bed kan klimmen![]()
En dat is voor ons ook makkelijker
Ze zijn er tot een uurtje of 3quote:Op zondag 20 maart 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tot hoe laat heb je bezoek?
Ik moet namelijk sowieso eerst douchen dan![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan Thijs jullie uit bed halen, in plaats van andersom.
Nee joh, die kan zijn kamer niet zelf uitkomen hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
Dan kan Thijs jullie uit bed halen, in plaats van andersom.
Laterssss zoetjequote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga douchen. Marijke, ik sms je zo nog wel eventjes
je kan het in FHF aanbiedenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
JaDie geef ik dan wel weg aan een meisjeskindje
![]()
Oeh
Latraquote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
En ik kan alleen kiezen uit text-only of forum2009...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:17 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe kan dat eigenlijk dat ik met deze browser (Opera Mini) de oude mobiele lay-out heb?
Dan zal de layout wel afhankelijk zijn van de browser, is ook wel logisch eigenlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 12:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En ik kan alleen kiezen uit text-only of forum2009...
Ik vond die nieuwe veel fijnerquote:Op zondag 20 maart 2011 12:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan zal de layout wel afhankelijk zijn van de browser, is ook wel logisch eigenlijk
Is goedquote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
Haiquote:
Wacht maar, over een tijdje...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, die kan zijn kamer niet zelf uitkomen hoor
Maar qua browser is deze weer fijner en snellerquote:Op zondag 20 maart 2011 12:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan moet je de vorige browser weer gebruiken
keuzes keuzes keuzes ......quote:Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar qua browser is deze weer fijner en sneller
oeh, muck is met haar fluit aan het spelenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef Toekito het volgende:
Zo maar eens een overhemd aantrekken en naar het concert van Muck.
Zeg niet dat het aan de leeftijd ligtquote:
Het ligt aan de leeftijdquote:Op zondag 20 maart 2011 12:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg niet dat het aan de leeftijd ligt
groeten man met baard!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef friemelaar het volgende:
oeh, muck is met haar fluit aan het spelen
Later Toek![]()
Hmmmmmz...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |