keuzes keuzes keuzes ......quote:Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar qua browser is deze weer fijner en sneller
oeh, muck is met haar fluit aan het spelenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef Toekito het volgende:
Zo maar eens een overhemd aantrekken en naar het concert van Muck.
Zeg niet dat het aan de leeftijd ligtquote:
Het ligt aan de leeftijdquote:Op zondag 20 maart 2011 12:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg niet dat het aan de leeftijd ligt
groeten man met baard!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef friemelaar het volgende:
oeh, muck is met haar fluit aan het spelen
Later Toek![]()
Hmmmmmz...quote:
Mooie foto's weer Martquote:Op zondag 20 maart 2011 12:32 schreef DaMart het volgende:
Ik had maar 38 foto's gemaakt in de duinen... hier een paar daarvan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wowquote:Op zondag 20 maart 2011 12:32 schreef DaMart het volgende:
Ik had maar 38 foto's gemaakt in de duinen... hier een paar daarvan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar het kan nog mooier... nog even goed nadenken welke spiegelreflexcamera ik wil, en dan koop ik die binnenkort gewoonquote:
Heldquote:Op zondag 20 maart 2011 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar het kan nog mooier... nog even goed nadenken welke spiegelreflexcamera ik wil, en dan koop ik die binnenkort gewoon.
Er lopen overigens ook rare snuiters in het duin.
[ afbeelding ]
Nou, ik doe dat wel één voor éénquote:Op zondag 20 maart 2011 12:36 schreef pgrferrari het volgende:
Mart, vraagje.
Ik neem aan dat je niet 1 voor 1 jouw naam op elke foto zet?![]()
Hoe doe je dat in 1 keer?
Ah, ok.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik doe dat wel één voor één.
De foto's die ik online wil zetten, bewerk ik altijd handmatig, voor zover dat nodig is. Ik verklein ze sowieso. Maar in Photoshop kan het ook automatisch hoor, via een batchbewerking. Alleen wordt daarin geen rekening gehouden met eventuele extra aanpassingen qua belichting en zo.
friemelquote:
Je faalt een beetje...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:44 schreef pgrferrari het volgende:
Godsamme, ik zit al maanden te kloten met die zuignap van mijn navigatie.
Ik d8 dat hij zijn zuigkracht verloren had. (ja, ik zei zuig)
Kom er nu achter dat er een hendeltje opzit om naar achter te halen, wanneer hij op de ruit zit.
En dan zit hij gewoon muurvast![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |