neites jullie hadden het al eerder over kinderen en leeftijden enzo. En tijd die meldde nog wat.quote:
je Wii speelt ook dvd'squote:
Ik wil dat mijn dvdspeler dat doet. Gewoon, omdat ie daarvoor gemaakt is enzo.quote:
Je had ook een ander onderwerp kunnen beginnenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
neites jullie hadden het al eerder over kinderen en leeftijden enzo. En tijd die meldde nog wat.
Dus ik heb er niks mee te maken ik volgde alleen netjes het gesprek om niet onbeleefd te zijn
je dvd speler vind dat je minder spullen op je kamer moet hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn dvdspeler dat doet. Gewoon, omdat ie daarvoor gemaakt is enzo.
What the.. ?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef JoeBravo het volgende:
Inschrijfformulier van verhuurmij. ook op de bus gedaan. Benieuwd hoe snel ik iets hoor
Mijn dvdspeler heeft niets te vinden.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je dvd speler vind dat je minder spullen op je kamer moet hebben
Waarom die reactiequote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
What the.. ?9
Sorry, dirty-mind came up..
Daar is die het blijkbaar niet mee eens, gezien het feit dat hij zijn werkzaamheden staaktquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je dvd speler vind dat je minder spullen op je kamer moet hebben
Een mens moet toch gewoon een heel seizoen van House kunnen kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar is die het blijkbaar niet mee eens, gezien het feit dat hij zijn werkzaamheden staakt
Hier, kijk, daar heb je t al. Dan zou ik ook dienst weigerenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een mens moet toch gewoon een heel seizoen van House kunnen kijken
inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een mens moet toch gewoon een heel seizoen van House kunnen kijken
*fudge zelf opeet*quote:
Hij doet al de hele dag raar.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier, kijk, daar heb je t al. Dan zou ik ook dienst weigeren
Housequote:Op zondag 20 maart 2011 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier, kijk, daar heb je t al. Dan zou ik ook dienst weigeren
That's just meanquote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*fudge zelf opeet*
*risotto zelf opeet*
Dat kan er wat mee te maken hebben jaquote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij doet al de hele dag raar.
Nou is ie ook van Provision. En een jaar of 5 oud.
Zou dat het zijn?
Gelukkig heb ik er niet zelf voor betaaldquote:Op zondag 20 maart 2011 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan er wat mee te maken hebben ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |