abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 maart 2011 @ 11:39:18 #176
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_94368429
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:36 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Daar is het leger neem ik aan na de na-oorlogse herstructurering niet meer invloedrijk genoeg voor neem ik aan. Als Merkel A zegt moeten de generaals ook A zeggen op er komt een andere generaal.
Het was ook meer ironisch bedoeld.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 20 maart 2011 @ 11:41:22 #177
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_94368488
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
goedemoergen iedereen ... pff het gaat er heftig aan toe ... ff niet online kunnen gaan weet niet of het al gepost is , maar hoorde gisteren op euronews dat die mo van de stream ( http://www.livestream.com/libya17feb )
gisteren is doodgeschoten door een sniper terwijl ie aan het filmen was ...

net een "eyewitness" op CNN zei dat heel misrata gebombardeerd is , maar ik kon het maar half volgen kreeg het idee dat dat juist door gadaffi was gedaan ..

ik hoop maar dat die "beweringen "van de staatstv niet kloppen en er echt alleen "tactische bombardementen "zijn afgevuurd die betrekking hebben op luchtafweergeschut e.d.

het word wel erg spannend nu ..
Weet iemand wat er nu op die livestream gestreamed word?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_94368512
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:41 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Weet iemand wat er nu op die livestream gestreamed word?
Herhalingen van gister?
pi_94368566
quote:
Op zondag 20 maart 2011 11:41 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Weet iemand wat er nu op die livestream gestreamed word?
Ik zie niks, krijg een "OFF AIR" melding.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  zondag 20 maart 2011 @ 11:45:12 #180
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_94368589
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:44 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ik zie niks, krijg een "OFF AIR" melding.
Ik zie beelden van beschoten gebouwen en iemand die spreekt over wat voor schade er is.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_94368596
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Klopt. Ghaddafi ging nog even flink tekeer voor de no-fly zone.
jah , en terwijl ie zelf een staakt het vuren had afgekondigd ??? de mafketel , ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie snapt dat het einde oefening is ...

quote:
[..]

:Y Eigenlijk minder spannend voor Libië, maar spannender voor het hele MO.
nou, .. toch ook wel voor libië zelf? maar goed , het is indd. voor heel het MO nu spannend ( eigenlijk ook voor "europa " .. als je zn uitspraken hoort , maar goed das wanhopig gelul van em , ..)
en toch ben ik erg benieuwd hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen ...
hoezo adhd ?
  zondag 20 maart 2011 @ 11:46:31 #182
288016 ruub-ster
Mercedes roeleert wellicht
pi_94368629
Iemand al wat nieuws opgevangen over de grote hoeveelheden mosterdgas van de kolonel?
Om te zeggen dat onze overheid ons leegzuigt, is een belediging voor de prostitutie..
ofzowiets
  zondag 20 maart 2011 @ 11:46:40 #183
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_94368636
martinchulov No sign of #Gaddafi's airforce. Attacks on #Benghazi ceased. First 12 hours of the #Libya campaign show how game changing it could be.
2 minutes ago via web
There is only one religion
pi_94368644
quote:
Update (11:33) Drie B-2 Amerikaanse bommenwerpers hebben veertig bommen op een belangrijke vliegveld gegooid, meldt de Amerikaanse nieuwszender CBS News. Dat zou betekenen dat Gaddafis luchtmacht hevig getroffen is. Een woordvoerder van het Pentagon heeft geen informatie over een dergelijke aanval (AFP).

Update (11:26): Britse en Amerikaanse oorlogsstrategen bekijken nu sattelietbeelden om te zien hoe het met Gaddafis luchtafweergeschut is gesteld. Ze kijken ook of Gaddafis troepen weer optrekken naar Benghazi en Misurata. Als dat het geval is, vallen ze meteen weer aan (BBC).

Eerder lieten Amerikaanse autoriteiten weten dat er al zeker twintig doelen zijn getroffen.
  zondag 20 maart 2011 @ 11:47:50 #185
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_94368682
martinchulov Ongoing threat to eastern #Libya will come from guerillas who have lain low since #feb17 revolt, but have not left #Benghazi
2 minutes ago via web
There is only one religion
pi_94368727
Goedemiddag allemaal!! Behalve Khadaffi natuurlijk, die heeft me toch de pest in....

Blijkbaar zijn de eerste protesten tegen de interventie in Libya al begonnen. Is wel grappig om te zien dat een behoorlijk aantal van de protestanten niet echt uit idealisme tegen zijn, maar meer omdat het veel geld kost terwijl de VS al een enorm budget tekort heeft. Eigen belangen gaan voor uiteindelijk :)
Anti Libyan involvement protests on the streets of Boston
http://www.examiner.com/l(...)he-streets-of-boston

Overigens las ik vannacht -ben de bron kwijt :( - dat bepaalde mensen in het pentagon zich zorgen maakte over wat de volgende stap is. Een No- Fly zone kan ervoor zorgen dat de anti's niet langer aangevallen kunnen worden, maar het kan niet het vertrek van Khadaffi bewerkstelligen.
Tevens zouden de anti's niet de macht hebben om Tripoli in te nemen -wel de rest van het land overigens-, wat een impasse tot gevolg zou kunnen hebben. Hoe langer dat zou duren, hoe meer weerstand er zou komen tegen de interventie .
Ze zijn bang dat er uiteindelijk toch grondtroepen moeten worden ingezet, wat hoogswaarschijnlijk weer in grote mate van de VS afkomstig is. Dit zou dan weer anti-amerikaanse sentimenten kunnen aanwakkeren in de regio.

Ik kan de bron dus helaas niet vinden -zal nog wel even verder zoeken-, maar blijkbaar sluit de Australische PM ook de inzet van grondtroepen niet uit.
Nou ja, mocht dat echt onvermijdelijk zijn dan hoop ik dat mss de Arabische 'allies' dit kunnen doen -al betwijfel ik ten zeerste of ze dat kunnen en/of willen-

This time, do we know what we are doing?
http://www.dailymail.co.u(...)g.html#ixzz1H8NrEI1E

http://www.bloomberg.com/(...)-libya-violence.html
[i]Gillard said today that the United Nations Security Council would need to “meet and deliberate” again if ground forces are needed in Libya.[/i]

Btw, beschuldig me aub niet van trollin ;)
pi_94368812
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:44 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ik zie niks, krijg een "OFF AIR" melding.
ik heb ook gewoon beeld ?
hoezo adhd ?
  zondag 20 maart 2011 @ 11:51:48 #188
288016 ruub-ster
Mercedes roeleert wellicht
pi_94368822
Grondtroepen komen er denk ik ook wel.. Hoe jammer dat ook is.
Om te zeggen dat onze overheid ons leegzuigt, is een belediging voor de prostitutie..
ofzowiets
  zondag 20 maart 2011 @ 11:51:57 #189
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94368828
Interessante ontwikkeling dat G die Italianen + schip heeft opgepakt. Komt niet vaak voor dat hij woord bij de daad voegt. Ben benieuwd naar de reacties vanuit de EU.
pi_94368866
Wanneer rukken de rebellrn op naar het Westen? Anders is dit allemaal voor niets geweest.
  zondag 20 maart 2011 @ 11:53:04 #191
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94368869
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Interessante ontwikkeling dat G die Italianen + schip heeft opgepakt. Komt niet vaak voor dat hij woord bij de daad voegt. Ben benieuwd naar de reacties vanuit de EU.
Denk niet dat die vrijkomen, zoals de Nederlanders.
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94368888
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:53 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Denk niet dat die vrijkomen, zoals de Nederlanders.
Ehhh, die zijn toch al vrij? :')
  zondag 20 maart 2011 @ 11:53:55 #193
288016 ruub-ster
Mercedes roeleert wellicht
pi_94368897
Update (11:43): Vanmorgen zijn opvarenden van een Italiaans vrachtschip in de haven van Tripoli door Libische autoriteiten opgepakt. Het zou gaan om acht Italianen, twee Indiërs en een Oekraïner. Het Italiaanse ministerie van Buitenlandse Zaken onderzoekt of de berichtgeving klopt.

en dan dit..

Update (11:46): Na Rusland en China heeft nu ook India de aanvallen op Libië afgekeurd. ,,Het maakt de situatie in dat land er alleen maar moeilijker op, aldus een verklaring van het Indiase Ministerie van Buitenlandse Zaken. De drie landen onthielden zich tijdens de stemming voor de VN-resolutie.
Om te zeggen dat onze overheid ons leegzuigt, is een belediging voor de prostitutie..
ofzowiets
  zondag 20 maart 2011 @ 11:54:34 #194
288016 ruub-ster
Mercedes roeleert wellicht
pi_94368919
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:53 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Ehhh, die zijn toch al vrij? :')
De Nederlanders wel ja, dat zei ie toch? ;)
Om te zeggen dat onze overheid ons leegzuigt, is een belediging voor de prostitutie..
ofzowiets
pi_94368922
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:53 schreef ruub-ster het volgende:
Update (11:46): Na Rusland en China heeft nu ook India de aanvallen op Libië afgekeurd. ,,Het maakt de situatie in dat land er alleen maar moeilijker op, aldus een verklaring van het Indiase Ministerie van Buitenlandse Zaken. De drie landen onthielden zich tijdens de stemming voor de VN-resolutie.
Ze moeten niet zeuren, hadden ze het veto maar moeten gebruiken...
quote:
De Nederlanders wel ja, dat zei ie toch? ;)
Oh, op die manier :@
pi_94368955
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:49 schreef aerdt het volgende:
Goedemiddag allemaal!! Behalve Khadaffi natuurlijk, die heeft me toch de pest in....

Blijkbaar zijn de eerste protesten tegen de interventie in Libya al begonnen. Is wel grappig om te zien dat een behoorlijk aantal van de protestanten niet echt uit idealisme tegen zijn, maar meer omdat het veel geld kost terwijl de VS al een enorm budget tekort heeft. Eigen belangen gaan voor uiteindelijk :)
Anti Libyan involvement protests on the streets of Boston
http://www.examiner.com/l(...)he-streets-of-boston

Overigens las ik vannacht -ben de bron kwijt :( - dat bepaalde mensen in het pentagon zich zorgen maakte over wat de volgende stap is. Een No- Fly zone kan ervoor zorgen dat de anti's niet langer aangevallen kunnen worden, maar het kan niet het vertrek van Khadaffi bewerkstelligen.
Tevens zouden de anti's niet de macht hebben om Tripoli in te nemen -wel de rest van het land overigens-, wat een impasse tot gevolg zou kunnen hebben. Hoe langer dat zou duren, hoe meer weerstand er zou komen tegen de interventie .
Ze zijn bang dat er uiteindelijk toch grondtroepen moeten worden ingezet, wat hoogswaarschijnlijk weer in grote mate van de VS afkomstig is. Dit zou dan weer anti-amerikaanse sentimenten kunnen aanwakkeren in de regio.

Ik kan de bron dus helaas niet vinden -zal nog wel even verder zoeken-, maar blijkbaar sluit de Australische PM ook de inzet van grondtroepen niet uit.
Nou ja, mocht dat echt onvermijdelijk zijn dan hoop ik dat mss de Arabische 'allies' dit kunnen doen -al betwijfel ik ten zeerste of ze dat kunnen en/of willen-

This time, do we know what we are doing?
http://www.dailymail.co.u(...)g.html#ixzz1H8NrEI1E

http://www.bloomberg.com/(...)-libya-violence.html
[i]Gillard said today that the United Nations Security Council would need to “meet and deliberate” again if ground forces are needed in Libya.[/i]

Btw, beschuldig me aub niet van trollin ;)
ik hoorde vannacht dat er indd. mensen zich zorgen maakten over het feit dat er geen echt "doel"in de resolutie staat .. alleen het "beschermen van het libische volk "... maar zijn twijfel zat em in het feit dat ie zich afvroeg hoe lang dit dan door zou gaan etc.

hij vond het niet concreet genoeg .. ( meer weet ik ook niet , sorry had wijn op :P , weet alleen dat ik alleen op dat moment CNN euronews en Belgische zender kon kijken , dus bron ( als je hetzelfde bedoeld als ik ) is 1 van die 3 ;)
hoezo adhd ?
pi_94368969
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Interessante ontwikkeling dat G die Italianen + schip heeft opgepakt. Komt niet vaak voor dat hij woord bij de daad voegt. Ben benieuwd naar de reacties vanuit de EU.
Berlijn? Lockerbie?
  zondag 20 maart 2011 @ 11:56:45 #198
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_94368987
het is rustig daar in libie op het moment?
There is only one religion
pi_94368995
quote:
Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Berlijn? Lockerbie?
Hij praat nogal veel :9
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_94369032
quote:
Update (11:52): Het Franse leger laat weten dat de aanvallen vandaag doorgaan. Zodra duidelijk is in hoeverre het Libische afweergeschut beschadigd is, zullen nieuwe acties volgen. Zonder afweergeschut kunnen Franse, Britse en Amerikaanse vliegtuigen ongehinderd boven Libië vliegen en burgers beter beschermen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')