Dat geloof ik wel, maar is het bloed of rode wijn op dat foute shirt?quote:
Bloed. En mooi shirtquote:Op zondag 20 maart 2011 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar is het bloed of rode wijn op dat foute shirt?
Aah, kussiekroelquote:Op zondag 20 maart 2011 03:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bloed. En mooi shirtvoor de eerste keer aan
Omdat je niet de full details van de heldhaftige vechtpartij geeftquote:
Zo heldhaftig was het niet hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat je niet de full details van de heldhaftige vechtpartij geeft
Neequote:Op zondag 20 maart 2011 10:58 schreef Greys het volgende:
Heb je nog teruggelezen gister APK, over de houdbaarheid enzo?
Yupsquote:Op zondag 20 maart 2011 10:45 schreef Rewimo het volgende:
Handig EliesBen je helemaal fris en fruitig?
Vanaf hier.quote:
'Tussie'quote:Op zondag 20 maart 2011 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf hier.
En bij teruglezen is het vast een stuk minder leuk, je moet er bij geweest zijn
[SC]#1245 Kapotte bloemetjes, rauwe vis en een stinkende gang
Doet het hier primaquote:Op zondag 20 maart 2011 11:49 schreef Ynske het volgende:
doet google.com t bij jullie ook niet?
krijg een 404
Once upon a midnight dreary, while I websurfed, weak and weary,quote:Op zondag 20 maart 2011 11:49 schreef Ynske het volgende:
doet google.com t bij jullie ook niet?
krijg een 404
Heeft de hele nacht in koud water gestaan, zo in de wasmachine.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Jemig Ll, een gezellig avondje op stap met je vrienden![]()
Ik kan zooo slecht tegen dat lamme volk...een beetje aangeschoten zeuren oke, maar echt agressief lam zijn![]()
Shirt wel weer schoon geworden?![]()
Senes, succes met poezzie
Wies dr hier nou de Molukker, jij of ik?????quote:
Jijquote:Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wies dr hier nou de Molukker, jij of ik?????
Eventfull night doesnt begin to describe it.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo heldhaftig was het niet hoor
We zaten gewoon met wat vrienden rond een tafeltje in de Ierse pub, zitten paar bankjes omheen. Kwam een lam stelletje een beetje hangen en doen op die bankjes toen 2 van ons naar de toiletten waren. Nadat ze eerst niet weg wilden en we het even getolereerd hadden gaf ik aan dat ze nu toch echt wel op moesten zouten aangezien ze half op die bankjes tegen me aan lagen hevig te bekken en elkaar aan te randen. Dus ik gaf die kerel een tikkie met de knieNiks bijzonders, werkelijk waar niet. Hij keek een beetje verbaasd en z'n negerinnen chickie ging helemaal los, wijzen naar me en 'kanker dit, kanker dat'. Dus ik duwde d'r hand weg, en toen ging ze beide graaien naar al het glaswerk wat in de buurt stond. Dus kon een flesje wat hij beet had beetpakken, maar zij gooide alles was los en vast zat mijn kant op. En aangezien de security nou niet heel erg snel was kwam er best een shitload glaswerk richting mij
Maar uiteindelijk viel het meepaar snijwondjes op mn hand, van het afweren, niks ergs. Alleen dat bloed op de machete is van mij, de rest is van haar aangezien ze zo lam was dat ze een wijnglas wilde gooien maar het stuk sloeg tegen de tafel en haar hele hand + pols dus vol glasscherven zat.
Een vriend van me ging buiten nog ff kijken toen ze er uit getieft was of ze niet met al haar broers en neven voor de deur stond, maar toen probeerde ze haar in een taxi te werken, die haar niet wilde aangezien ze bloedde als een rund.
Nou, dat was het
Thuis.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JijWaar was je dan om me te redden
![]()
Ik had wel dood kennen wezen
Ja Jules is geplukt, maar op al die foto's van die wandelingen was ze dat ook al hoor haha.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaw dat filmpje![]()
Ik wil Nacho, wat een heerlijke ouwe baas!
Is Jules geplukt? Op de foto's lijkt ze ruwer haha.
Ik denk idd dat Diaz veeeel beter bij jouw clubje past hoor.
Noche past hier zo leuk, ik heb huppelhondjes.
Als jij nou Sjon dr bij neemt, dan hou ik Noche wel
Mijnes spelen ook wel ruig hoor, Sjon Bil en Kees kunnen er wat van.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja Jules is geplukt, maar op al die foto's van die wandelingen was ze dat ook al hoor haha.
Diaz kan over een paar maanden lekker mee rennen..ze houden hier van ruig spelen![]()
Sjon..tsja..eehm
Het was gezellig.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Was het een geslaagd feest Cat?
Leuke kadootjes gehad?
Ik ben zo blij dat ik dat verjaardagvieren gewoon helemaal afgeschaft heb
Toch die volle maan, hè...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JijWaar was je dan om me te redden
![]()
Ik had wel dood kennen wezen
quote:
Ook leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is echt zo niet mijn smaak![]()
Ik wil graag zo een leuke ouderwetse cakestand op een poot
Ik heb een chinees servies, gekregen van die vrouw bij wie ik aupair was, ik kreeg het toen ik later eens terug was bij hun en zij op sterven lag al, was de laatste keer dat ik haar gezien heb voor ze overleed, dus ik kan daar ook heel moeilijk afstand van doenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, dat vind ik leuk servies Cat![]()
Maar ik heb nog steeds het servies van RIP Oma en ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om iets anders te gaan kopen voordat dit kapot is
Pip vind ik ook echt zum kotsen, dat behang en die dekbedovertrekken en zo ookquote:Op zondag 20 maart 2011 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar hou ik dus echt niet van![]()
Of Pip, dat vind ik echt Tha Horror voor je keukenkastjes
Jupquote:Op zondag 20 maart 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh en NOG erger dan Pip is dan Blond gebeuren
Blond vind ik wel aardig maar ik zou het niet willen hebben want volgens mij ben ik dat over een paar jaar ook zat.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh en NOG erger dan Pip is dat Blond gebeuren
Die zijn mooi ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die Iittala glazen van dat dikke glas zo mooi![]()
[ afbeelding ]
Ieieieieh! Wasda?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Wc pp, who needs it![]()
Oh en deze wil ik ook van Iittala, maar dat is gewoon voor de sier, en dat kost dan wel een paar honderd euri![]()
[ afbeelding ]
Een glazen uilquote:
Heej, als je het husselt staat er gewoon weer tissuequote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind dat servies wel leuk, alleen dat uilending ziet er goor uit
Ik heb even een dipje![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Wc pp, who needs it![]()
Oh en deze wil ik ook van Iittala, maar dat is gewoon voor de sier, en dat kost dan wel een paar honderd euri![]()
[ afbeelding ]
dat zijn ook heel fijne glazenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die Iittala glazen van dat dikke glas zo mooi![]()
[ afbeelding ]
Bijnaquote:
Ik was vannacht zo blij met Truus: ik naar bed, vanmorgen alle stofjes weg.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Stofzuigen klaarrrr![]()
En dat was weer genoeg nuttigheid voor een zonnige zondag
Daarom wil ik m'n vaatwassertje nooit meer kwijtquote:Op zondag 20 maart 2011 13:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was vannacht zo blij met Truus: ik naar bed, vanmorgen alle stofjes weg.![]()
Maar ik ben nog steeds moed aan het verzamelen voor de afwas.
doe je dat toch even, tis zondag, een dag om te genietenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben geneigd nog heeeeeel ff onder het dekbed te kruipen
Denk het wel ja....ff m'n bloedsuikerspiegel bij laten komen na m'n paaseitjes-vreetbui van netquote:Op zondag 20 maart 2011 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe je dat toch even, tis zondag, een dag om te genieten
Wanneer en waar, zullen we gaan?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:38 schreef tombolafan het volgende:
Greys, Deep River Quartet komt hier in de buurt
1 april 20.15quote:
En naast mn woonplaats zeg maarquote:
Je maakt geen grapje?quote:
Badderen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk het wel ja....ff m'n bloedsuikerspiegel bij laten komen na m'n paaseitjes-vreetbui van net![]()
En daarna oude kleertjes aan en verder harken, vegen, opruimen.
Ik heb ook nog 1 lushie-ding voor in bad, dus dat ga ik dan vanaaf doen![]()
Met een glas wijn in bad, whoehoehoe
Ja, leukquote:Op zondag 20 maart 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff kijken of er nog kaarten zijn, ga je dan mee Tombo?
Eerlijk zeggen, als je d'r geen reet aan vindt gaan we niet.
coolquote:Op zondag 20 maart 2011 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we nog gratizzz kunnen ook, ik bel morgen even
Joehoeeeeee!quote:
Haha, die reeks is niet verplicht hoorquote:
Lekkerrrrrrquote:Op zondag 20 maart 2011 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Joehoeeeeee!
Ik heb net 1 minuut geleden met de sauna gebeld en we hebben tegelijk een massage![]()
Om twaalf uur!
Ik heb maar een half uurtje genomen, kon ook een uur, maar dan houden we tenminste nog lekker veel tijd over om te bubbelen (en tosti's te etenquote:
Shit , ik was ff cake bakken en een begin maken aan het dweilfestijn, wil je m nog?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb je nog die link naar dat spelletje oh-oh? Ff afleiding
Oh, ik vind een half uur ook wel genoeg hoor!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb maar een half uurtje genomen, kon ook een uur, maar dan houden we tenminste nog lekker veel tijd over om te bubbelen (en tosti's te eten).
Ja ik ook, omdat we dan daarna weer kunnen kleppen tenminstequote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik vind een half uur ook wel genoeg hoor!
Eiiiiindelijk jaquote:Op zondag 20 maart 2011 14:13 schreef Cat22 het volgende:
Gaan jullie ein-de-lijk naar de sauna?![]()
Lekker hoor!
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
cake staat in de oven en nu komen mn ouders toch weer niet
Ach, je hebt er toch geen mooie schaal voor.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
cake staat in de oven en nu komen mn ouders toch weer niet
Ja, dat krijg je met die WW tussendoorquote:Op zondag 20 maart 2011 14:13 schreef Cat22 het volgende:
Gaan jullie ein-de-lijk naar de sauna?![]()
Lekker hoor!
Oh helpquote:Op zondag 20 maart 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ook, omdat we dan daarna weer kunnen kleppen tenminste
En ergens vind ik het altijd wat ongemakkelijk, dat naakt op de massagetafel klimmen en dan proberen dat enigszins elegant te doen
Ik heb hier driekwart vlaai meegegeven aan mijn ouders, een halve in de vriezer en nog een halve om zelf op te eten.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Typisch weer![]()
En Elies heb ik vlaai beloofd morgen, dus ik geef de cake vanavond maar aan de schoonzus mee naar de Griek en familie
Je boft maar met zo'n populair saunamaatje.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met die WW tussendoor
Ja maar ik koop wel verse voor Elies morgen hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 14:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hier driekwart vlaai meegegeven aan mijn ouders, een halve in de vriezer en nog een halve om zelf op te eten.
Ja daarna krijg je een handdoekje over je kontquote:Op zondag 20 maart 2011 14:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh helpZe doen toch wel een handdoekje over je heen daarna hè?
Of juist niet, is maar hoe je het bekijktquote:Op zondag 20 maart 2011 14:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je boft maar met zo'n populair saunamaatje.
Jahquote:Op zondag 20 maart 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shit , ik was ff cake bakken en een begin maken aan het dweilfestijn, wil je m nog?
Fijnquote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daarna krijg je een handdoekje over je kont
Ik hoop dat we er eentje hebben die niet teveel praat tijdens de massage.quote:
Is dat 's avonds? Want dan moeten we 15 april maar gaan vastleggen, hè?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
Tombooooooo, geregeld, we zitten op rij 5 op 1 april![]()
Groot gelijk, verse vlaai isquote:Op zondag 20 maart 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ik koop wel verse voor Elies morgen hoor![]()
Mag ze de rest ook mooi mee naar huis nemen voor de beeb en de miniatuurtjes
PMquote:
We komen wel gewoon allebei stil binnenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat we er eentje hebben die niet teveel praat tijdens de massage.
Dat vind ik altijd zo irritant, ik lig altijd heel stuurs mijn waffel te houden.
Uit beleefdheid brom ik de eerste minuut nog een beetje 'hm hm' als hij/zij iets vraagt, daarna zeg ik gewoon niets meer
Hangt dr een beetje vanaf welke t is, maar de meeste vlaaien kun je prima invriezen hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 14:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Groot gelijk, verse vlaai is![]()
Ik hoop dat ik het diepvriesspul nog kan reviven in de oven.
Speel zequote:
Terras zequote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We komen wel gewoon allebei stil binnenWie weet werkt dat, haha.
Ik ga even een terrasje pakken!
Ligt die lange nog in zijn nest?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Terrasje pakken![]()
We hebben hier geen leuke terrasjes, en om nou alleen achter het huis te gaan zitten
Nee, die is wegquote:
Oh ik heb een heel leuk hondje in de aanbiedingquote:Op zondag 20 maart 2011 14:47 schreef Ingetje79 het volgende:
f_r![]()
Ik ga toch maar es de kleertjes aantrekken en buiten wat doen.
Eiks zonde om binnen te zitten nu![]()
Nu zou een hond heel handig zijn
Dat zei ik, ik strand bij ronde 2, als ik ronde 3 eenmaal door ben dan blijf ik doorgaan.quote:
Noche?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik heb een heel leuk hondje in de aanbieding
Noche kan al heus wel bijna wandelenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Noche?![]()
Die kan nog niet wandelen.....en Sjon mag je houden.
Ja, ik wil geen hondquote:Op zondag 20 maart 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Noche kan al heus wel bijna wandelen![]()
Zou Rewimo geen hond willen eigenlijk?
Damn, daar zou ie t leuk hebben
Entrepotquote:Op zondag 20 maart 2011 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm boodschappen.... Zuidplein of Entrepot?
Stom mens met je hondenparadijsquote:
Tuinkabouter....je weet wat je daar niet mee moet doen he?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:52 schreef Cat22 het volgende:
Afwas half klaar, ik ga legpuzzelen.![]()
De buurkindjes hadden een geweeeeeldig kado voor me: puzzel van 200 stukjes... met 5 kittens. Naartjie, Satsu en Yoko look-a-likes werden meteen aangewezen.Die middag heeft zowat mijn hele familie in ploegen gewerkt aan dat ding en hij is nu bijna klaar.
![]()
En had ik al verteld dat mijn neefjes en nichtjes een tuinkabouter voor me hadden uitgezocht?Met poes erbij!
I am so easy to please... it seems.
![]()
Maar ik vind het wel lief.
Ja dag, en zeker de hele tuin omheinen voor die beestenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tuinkabouter....je weet wat je daar niet mee moet doen he?
Tuurlijk niet, die lopen heus niet weg hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja dag, en zeker de hele tuin omheinen voor die beesten
Whehehe, ik zeg ook geen sorry omdat ik katten haat hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Sorry oh-oh, maar wij zijn nu eenmaal geen hondenmensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er ligt hier een dode kat in de berm. Vanmorgen liep hij nog langs ons huis en waren onze katten in de stress erover.
Zo sneu vind ik dat he
Geen idee nee.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tuinkabouter....je weet wat je daar niet mee moet doen he?
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, Multi, wil je nog weten wat ie weegt of zal ik beter zwijgen?
Wat een monster!quote:
Waarom geen Noche?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe, ik zeg ook geen sorry omdat ik katten haat hoor![]()
Hmm, Jeroen of Otis?
Hij heet nu Noche omdat Multi die van haar Diaz wilde noemen, dus dat leek me wel een leuke combi.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
Tombooooooo, geregeld, we zitten op rij 5 op 1 april![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij heet nu Noche omdat Multi die van haar Diaz wilde noemen, dus dat leek me wel een leuke combi.
Maar Noche past totaaaaal niet bij de namen van mijn honden.
Ja bij Chico, maar das de enige naam die ik niet zelf bedacht heb.
Otis is leuk bij Billy, Jeroen is leuk bij Karel Kees en Sjon
Ehm, wacht even. Jij ging hem niet houden toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Hij heet nu Noche omdat Multi die van haar Diaz wilde noemen, dus dat leek me wel een leuke combi.
Zo heet mijn neef, nou en?quote:
Is raarquote:Op zondag 20 maart 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo heet mijn neef, nou en?
Ik heb ook een neef die Billy heet , en een oom die Otis heet![]()
Maar ik ga m echt heus niet houden
Welkom in je nieuwe huis Otis/Jeroen!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij stalkerquote:
Ja, gelukkig ligt er niet veel om Beverwijkquote:
En dan zat ze nog foutquote:Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
Jij stalker![]()
(Hoewel, even op de site van DRQ kijken staat nog in geen verhouding met wat Tombo bij jou allemaal uitzocht, dus je kunt nog ff...)
Ah joh, ik noem m nu Kleintje of Noche of Zwartje, ze horen amper nog wat, boeie!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:31 schreef Greys het volgende:
Maar als je hem niet gaat houden, kan de nieuwe eigenaar straks dan niet beter gewoon een nieuwe naam bedenken?Anders verandert dat kleine ding drie keer van naam, ook zo lullig.
Ja heel even,quote:
Als het ff kan wel ja, zoek ik een leuke sponsor voor mquote:Op zondag 20 maart 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
Jean-Marie?
Ga je hem dan ook een halsband met reclame erop om doen oh-oh?
Mijn leven is tegenwoordig wel een stuk saaier zonder de stress dat jij elke keer in de AH of in mijn straat kunt staanquote:Op zondag 20 maart 2011 15:35 schreef tombolafan het volgende:
Ja heel even,omdat jij je fiets aan de gracht liet zien
Ik zei tijdens het WWW nog tegen de WW dat ik eigenlijk gewoon wel een keer voor je deur wil gaan staan, foto maken en dan weer wegquote:Op zondag 20 maart 2011 15:41 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn leven is tegenwoordig wel een stuk saaier zonder de stress dat jij elke keer in de AH of in mijn straat kunt staan
Bovenstaande kan ik beamen, dat zei ze iddquote:Op zondag 20 maart 2011 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zei tijdens het WWW nog tegen de WW dat ik eigenlijk gewoon wel een keer voor je deur wil gaan staan, foto maken en dan weer weg![]()
En dan met een spuitbus 'Pim, vuile hoerenloper!' op de voordeur sprayen?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:42 schreef tombolafan het volgende:
Ik zei tijdens het WWW nog tegen de WW dat ik eigenlijk gewoon wel een keer voor je deur wil gaan staan, foto maken en dan weer weg![]()
Loempia vind ik echt by far de meest geniale naam voor een kat die ik ooit gehoord hebquote:
Mezelf voor de deurquote:Op zondag 20 maart 2011 15:44 schreef Greys het volgende:
Waar wilde je eigenlijke een foto van maken dan? Dat miste ik even namelijk toen
Van hem zelf of gewoon van de straat?
Heet jij Pim?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:45 schreef APK het volgende:
[..]
En dan met een spuitbus 'Pim, vuile hoerenloper!' op de voordeur sprayen?
Jemig, dat weet ik zelfs nogquote:
Als een soort toeristische attractie?quote:
Goed hequote:
+1.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Bovenstaande kan ik beamen, dat zei ze idd
Die zit aan de achterkant toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als een soort toeristische attractie?
Dan zou ik als ik jou was toch minstens proberen die bolle duif er ook bij op de kiek te krijgen
Ik zie mensen dat wel eens doen bij het Anne Frank Huis.quote:
Wanneer is dat?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Sterker nog, volgend WWW zetten we een tentje op bij APK voor de deur, dat zei ze
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:53 schreef Cat22 het volgende:
Mijn puzzel is klaar!![]()
[ afbeelding ]
(meteen maar even een foto naar m'n broer en de buren gemaild)
"TOMBO WAS HERE"quote:Op zondag 20 maart 2011 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie mensen dat wel eens doen bij het Anne Frank Huis.
Dikke kans dat als er een paar Japanners door de straat lopen en tombo zien zelf ook even een foto van mijn voordeur maken
NIETquote:Op zondag 20 maart 2011 15:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Sterker nog, volgend WWW zetten we een tentje op bij APK voor de deur, dat zei ze
Oeh! Doen!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:54 schreef APK het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
Dan regel ik wel even een Roemeense accordeonist
WTF?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh! Doen!
Dan gaat Greys helemaal los, die is gek op Roemeense accordeonisten
Mocht ik dat niet vertellen?quote:
Dat mag toch helemaal niet op zondag?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:54 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
Mijn tokkie-overburen zijn hun complete wagenpark aan het wassen; midden op straat![]()
Ik dacht altijd dat Jehova's van die nette mensen waren
Rustig maar, je hoeft geen microfoon vast te houden. Je mag gewoon live meezingen.quote:
Ben jij mijn zusje?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik al es verteld dat tuinieren mijn humeur niet ten goede komt
Wel op tijd die datum roepen dan, dan zal ik mijn Roemeens weer even afstoffen!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rustig maar, je hoeft geen microfoon vast te houden. Je mag gewoon live meezingen.
Dat dacht ik dus ook, maar schijnbaar wel.quote:
Komt in orde. Dit wil ik niet missen.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel op tijd die datum roepen dan, dan zal ik mijn Roemeens weer even afstoffen!
Ik ontken dat van die tent ookquote:Op zondag 20 maart 2011 15:57 schreef Greys het volgende:
![]()
Dat van die tent had Tombo als verrassingsaanval willen bewaren zo te merken.
Ze moet nog even een camping-oven-op-gas regelen voor die ovenschotel.
En wat van die Roemeense accordeonist: ik ontken alles.
Hoe gezellig! Had ik dat vorige week maar geweten, had ik mijn auto er knus naast geparkeerd.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar schijnbaar wel.
Oh, dochter en zoon komen ook net aangereden en paps gaat daar z'n nieuwe karchert ook nog ff op uitleven hoor ik net
Ach, als we allemaal lepelen moet het passenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ontken dat van die tent ookSowieso, beetje weinig ruimte gok ik
Sowwy, ik zeg al niets meerquote:Op zondag 20 maart 2011 15:59 schreef tombolafan het volgende:
Oh en Ing, what happens on the WWW stays on the WWW, hm?
Anders kunnen wij ook nog wel een boekje open doenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Anders kunnen wij ook nog wel een boekje open doen
Arretjescake lijkt me zoooo lekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 16:04 schreef Cat22 het volgende:
Nu is de vraag of ik nog een stukje perzik-meloenvlaai ga nuttigen. Of wellicht een stukje arretjescake. In de wetenschap dat ik al een stuk rijstevlaai heb gehad en flink wat stokbrood met salade en er eigenlijk nog een grote bak Pilav op me wacht.
Dilemma.
Ja, ik geloof het welquote:Op zondag 20 maart 2011 16:07 schreef Greys het volgende:
Arretjescake is toch dat gebeuren waar rauwe eieren in gaan die ook rauw blijven?
Dan sla ik over
Mij ookquote:
Watje.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:07 schreef Greys het volgende:
Arretjescake is toch dat gebeuren waar rauwe eieren in gaan die ook rauw blijven?
Dan sla ik over
Is ook.quote:
Oeh, dan ga ik eerst Zuurvlees bij je eten en als toetje arretjescakequote:
Waarom kom je niet bij mij arretjescake eten?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, dan ga ik eerst Zuurvlees bij je eten en als toetje arretjescake
Omdat ze bij mij Zuurvlees wilde eten toen ze hoorde dat ik het recept hebquote:Op zondag 20 maart 2011 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom kom je niet bij mij arretjescake eten?
Kan ookquote:Op zondag 20 maart 2011 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom kom je niet bij mij arretjescake eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |