Dat geloof ik wel, maar is het bloed of rode wijn op dat foute shirt?quote:
Bloed. En mooi shirtquote:Op zondag 20 maart 2011 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar is het bloed of rode wijn op dat foute shirt?
Aah, kussiekroelquote:Op zondag 20 maart 2011 03:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bloed. En mooi shirtvoor de eerste keer aan
Omdat je niet de full details van de heldhaftige vechtpartij geeftquote:
Zo heldhaftig was het niet hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat je niet de full details van de heldhaftige vechtpartij geeft
Neequote:Op zondag 20 maart 2011 10:58 schreef Greys het volgende:
Heb je nog teruggelezen gister APK, over de houdbaarheid enzo?
Yupsquote:Op zondag 20 maart 2011 10:45 schreef Rewimo het volgende:
Handig EliesBen je helemaal fris en fruitig?
Vanaf hier.quote:
'Tussie'quote:Op zondag 20 maart 2011 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf hier.
En bij teruglezen is het vast een stuk minder leuk, je moet er bij geweest zijn
[SC]#1245 Kapotte bloemetjes, rauwe vis en een stinkende gang
Doet het hier primaquote:Op zondag 20 maart 2011 11:49 schreef Ynske het volgende:
doet google.com t bij jullie ook niet?
krijg een 404
Once upon a midnight dreary, while I websurfed, weak and weary,quote:Op zondag 20 maart 2011 11:49 schreef Ynske het volgende:
doet google.com t bij jullie ook niet?
krijg een 404
Heeft de hele nacht in koud water gestaan, zo in de wasmachine.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Jemig Ll, een gezellig avondje op stap met je vrienden![]()
Ik kan zooo slecht tegen dat lamme volk...een beetje aangeschoten zeuren oke, maar echt agressief lam zijn![]()
Shirt wel weer schoon geworden?![]()
Senes, succes met poezzie
Wies dr hier nou de Molukker, jij of ik?????quote:
Jijquote:Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wies dr hier nou de Molukker, jij of ik?????
Eventfull night doesnt begin to describe it.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo heldhaftig was het niet hoor
We zaten gewoon met wat vrienden rond een tafeltje in de Ierse pub, zitten paar bankjes omheen. Kwam een lam stelletje een beetje hangen en doen op die bankjes toen 2 van ons naar de toiletten waren. Nadat ze eerst niet weg wilden en we het even getolereerd hadden gaf ik aan dat ze nu toch echt wel op moesten zouten aangezien ze half op die bankjes tegen me aan lagen hevig te bekken en elkaar aan te randen. Dus ik gaf die kerel een tikkie met de knieNiks bijzonders, werkelijk waar niet. Hij keek een beetje verbaasd en z'n negerinnen chickie ging helemaal los, wijzen naar me en 'kanker dit, kanker dat'. Dus ik duwde d'r hand weg, en toen ging ze beide graaien naar al het glaswerk wat in de buurt stond. Dus kon een flesje wat hij beet had beetpakken, maar zij gooide alles was los en vast zat mijn kant op. En aangezien de security nou niet heel erg snel was kwam er best een shitload glaswerk richting mij
Maar uiteindelijk viel het meepaar snijwondjes op mn hand, van het afweren, niks ergs. Alleen dat bloed op de machete is van mij, de rest is van haar aangezien ze zo lam was dat ze een wijnglas wilde gooien maar het stuk sloeg tegen de tafel en haar hele hand + pols dus vol glasscherven zat.
Een vriend van me ging buiten nog ff kijken toen ze er uit getieft was of ze niet met al haar broers en neven voor de deur stond, maar toen probeerde ze haar in een taxi te werken, die haar niet wilde aangezien ze bloedde als een rund.
Nou, dat was het
Thuis.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JijWaar was je dan om me te redden
![]()
Ik had wel dood kennen wezen
Ja Jules is geplukt, maar op al die foto's van die wandelingen was ze dat ook al hoor haha.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaw dat filmpje![]()
Ik wil Nacho, wat een heerlijke ouwe baas!
Is Jules geplukt? Op de foto's lijkt ze ruwer haha.
Ik denk idd dat Diaz veeeel beter bij jouw clubje past hoor.
Noche past hier zo leuk, ik heb huppelhondjes.
Als jij nou Sjon dr bij neemt, dan hou ik Noche wel
Mijnes spelen ook wel ruig hoor, Sjon Bil en Kees kunnen er wat van.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja Jules is geplukt, maar op al die foto's van die wandelingen was ze dat ook al hoor haha.
Diaz kan over een paar maanden lekker mee rennen..ze houden hier van ruig spelen![]()
Sjon..tsja..eehm
Het was gezellig.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Was het een geslaagd feest Cat?
Leuke kadootjes gehad?
Ik ben zo blij dat ik dat verjaardagvieren gewoon helemaal afgeschaft heb
Toch die volle maan, hè...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JijWaar was je dan om me te redden
![]()
Ik had wel dood kennen wezen
quote:
Ook leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is echt zo niet mijn smaak![]()
Ik wil graag zo een leuke ouderwetse cakestand op een poot
Ik heb een chinees servies, gekregen van die vrouw bij wie ik aupair was, ik kreeg het toen ik later eens terug was bij hun en zij op sterven lag al, was de laatste keer dat ik haar gezien heb voor ze overleed, dus ik kan daar ook heel moeilijk afstand van doenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, dat vind ik leuk servies Cat![]()
Maar ik heb nog steeds het servies van RIP Oma en ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om iets anders te gaan kopen voordat dit kapot is
Pip vind ik ook echt zum kotsen, dat behang en die dekbedovertrekken en zo ookquote:Op zondag 20 maart 2011 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar hou ik dus echt niet van![]()
Of Pip, dat vind ik echt Tha Horror voor je keukenkastjes
Jupquote:Op zondag 20 maart 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh en NOG erger dan Pip is dan Blond gebeuren
Blond vind ik wel aardig maar ik zou het niet willen hebben want volgens mij ben ik dat over een paar jaar ook zat.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh en NOG erger dan Pip is dat Blond gebeuren
Die zijn mooi ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die Iittala glazen van dat dikke glas zo mooi![]()
[ afbeelding ]
Ieieieieh! Wasda?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Wc pp, who needs it![]()
Oh en deze wil ik ook van Iittala, maar dat is gewoon voor de sier, en dat kost dan wel een paar honderd euri![]()
[ afbeelding ]
Een glazen uilquote:
Heej, als je het husselt staat er gewoon weer tissuequote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind dat servies wel leuk, alleen dat uilending ziet er goor uit
Ik heb even een dipje![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Wc pp, who needs it![]()
Oh en deze wil ik ook van Iittala, maar dat is gewoon voor de sier, en dat kost dan wel een paar honderd euri![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |