Hij roept wel meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet?
[..]
Ik weet het echt niet?
[..]
Hij roept op om alle arabische landen zich toe te voegen aan Libie
[..]
I hoop dat je gelijk hebt!
Als je daar van overtuigd bent open daar dan een apart topic over.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef Knuxie het volgende:
[..]
In de afgelopen paar uur 7x vragen of dit het begin betekent van WW3 is niet serieus mee discussiëren.
Dat is waarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij roept wel meer
Andere landen hebben er niets bij te winnen om zich bij hem te voegen
Het enige wat er kan gebeuren is dat ze juist hun eigen positie schaden en daar zitten ze niet op te wachten natuurlijk
Ja, terug naar Libie iddquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef aerdt het volgende:
[..]
En ik heb er 2 jaar gewerkt en werk er nu weer. Anyway, laten we maar weer on-topic gaan
Hopelijk het Libische volk ...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Besjah het volgende:
Als dit allemaal over is, wie denken jullie dat er het meeste aan overhoud.
waarschijnlijk niet bepaaldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hopelijk het Libische volk ...
geen flauw idee, hopelijk het volk in Libie maar dat is niet te zeggen nog.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef Besjah het volgende:
Als dit allemaal over is, wie denken jullie dat er het meeste aan overhoud.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef deleriouz het volgende:
Kappen nu peoples en focussen op nieuws uit Libiland
mag wat ik doe wel?quote:
Go Berbers!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:55 schreef shomila het volgende:
ShababLibya LibyanYouthMovement
ALL, yes ALL Gaddafi forces in ZINTAN have joined the #Feb17 revolution, Zintan now fully armed and ready #Libya #gaddaficrimes
3 minutes ago
Ik denk dat wij met z'n allen wel weten dat dat niet zo zal zijn. Frankrijk en Italië zijn hun olie aan het veiligstellen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hopelijk het Libische volk ...
Nice. Mensen kiezen de winnende kant.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:55 schreef shomila het volgende:
ShababLibya LibyanYouthMovement
ALL, yes ALL Gaddafi forces in ZINTAN have joined the #Feb17 revolution, Zintan now fully armed and ready #Libya #gaddaficrimes
3 minutes ago
Is de bron eronder nog niet bijgewerkt? Kijk anders even op de AJE liveblog, daar zal het wel op staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Fireblast het volgende:
Iemand die een goed lijstje heeft met welke landen er nu mee doen met kort hun steun erbij?
Die nu in de OP staat klopt niet meer helemaal (bij de VS bijvoorbeeld staat nu in de OP "tevreden met resolutie, nog geen uitspraken over hun mogelijke inzet.").
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |