ah who cares man.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Nee, maar dat is niet realistisch. Kijk de titel is natuurlijk wel nog steeds haalbaar en ook wel redelijk reeel. Maar ik vrees het ergste om eerlijk te zijn .
Ja dat is wel weer zo. Maar we waren er in 05 wel dichterbij en sterker dan nu. Maar het kan inderdaad altijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ah who cares man.
was 95 van ajax realistisch? was feyenoords uefacup realistisch?
zolang je meedoet heb je kans en als je bij de laatste 8 zit heb je redelijke kans. en zit je dan tegen benfica, heb je iig leuke kans om naar de laatste te gaan.
en win je niet, was t iig fun zolang t duurde he
en die titel? heel ms dat de uitschakeling van ons on s nu voordeel oplevert. ik hoop t iig
Ow sorryquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Zit die kleine S nog in de TT![]()
![]()
Ik hoop dat voor jou dat jullie de titel krijgen Bos
tyquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Geen sorry gekkiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ow sorry![]()
ben nog redelijk groen natuurlijk hier
quote:
Wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ik hop dat jullie degradatie ook volgend jaar weer kunnen ontlopen
Dat is jouw visiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe is toch t verschil in doelstelling tussen onze clubs
Ik wilde nog iets over je roepen, ik moet helderziende wordenquote:
hehehe , we hebben bij mijn culb over evt prijzen die er te winnen zijn he. en bij die van jou hebben ze t over hele andere dingenquote:
hehehehequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:19 schreef Bos81 het volgende:
Ach als Feyenoord de lijn na de winterstop ook volgend seizoen kan doortrekken. Maken ze zomaar kans op de play-offs hoor
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Mannenquote:
Dat is een goeie voor julliequote:
Truste piquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is een goeie voor jullie, ik ga zo toch m'n mandje in
Thanks, jullie ook (alvast) allemaalquote:
Ja ik sluit ook af. Pillen zitten al in het lichaam. Lees bijna nooit meer in bed. Doe meestal wat sudoku's en luister wat muziekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks, jullie ook (alvast) allemaal
Ik ga zo nog lekker lezen in bed
HAJEEquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pisces altijd met haar lekkere bakkies
* pgrferrari taart halen gaat.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik lust er wel een puntje toârt bij
Koffietoartmeetquote:
Misschien een keertjequote:
Leuk dat het tof was Vaduschiquote:Op zondag 20 maart 2011 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kak echt in, vanavond ook wat vroeger plat.
Maar het is het waard, super te gek weekend was het met z'n allen!
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe eens een beetje inhoud, Multatuli ofzo.
Ik heb game en set gemist!quote:
Ik sta in de top 5quote:1 3171 -Miauw-
2 2831 Pisces29
3 2565 -Vaduz-
4 1590 Loveless85
5 1576 tombolafan
Is dat vanaf Januari? Had de link van A_A niet aangekliktquote:
Druk geweest.quote:
Waarheen?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Druk geweest.Volgende week ga ik emigreren.
Middagtukje straks? Uurtje?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisc!
Ik wil de hele dag slapen. Maar dat kan niet.
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag in die hommel net een giraffekop.
Je moet in het ritme komen! Vaker de hort opquote:Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat ik die tijd kan vinden. Ik vrees van niet. Misschien knap ik wel op onderwijl.
Ik ging redelijk wat jaren veel uitquote:Op maandag 21 maart 2011 10:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou nee, niet zozeer vaker de hort op. Af en toe is heerlijk. Ik hou de vrijdagavonden wel lekker aan en verder rust in het weekend.
Was je zo wild vroeger?
Ik kijk er ook naar uitquote:Op maandag 21 maart 2011 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik laat de Aldi niet in de steek op de maandag. Vanmiddag weer fijn op staatsbezoek!
Nee. De US van Aquote:
Kan ik me goed voorstellen Vaduzquote:Op maandag 21 maart 2011 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog een paar daagjes op hardloopschoenen. Gaat best, maar het staat niet zo met nette kleding erboven.
Ja, nogal. Dat is wel even doorbijten.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen VaduzIs het dan net zoals met een steunzool zo dat je ook echt even moet wennen als je schoen aangepast is?
Autsj. Ik ga dan veel virtuele kusjes sturen tegen de pijnquote:Op maandag 21 maart 2011 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, nogal. Dat is wel even doorbijten.
Succes Pgrquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En vooral lekker bezig zijn, het geeft een goed gevoel om aan iets bij te dragen.
Ik heb er nog nooit van gehoord, waar kan je dat kopen?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
De buurt raakt geïnfecteerd met Jemako schoonmaakspul en attributen. De overbuurvrouw leurt goed met die shit.Ken je dat gedoe Pisc?
Woohaa HAJEEquote:
Jakkesquote:
Het is een soort tupperware overkoepelend iets ofzo. Check dit: http://www.jemako.com/products.phpquote:Op maandag 21 maart 2011 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord, waar kan je dat kopen?
Ja klopt Mooi weertjequote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker heur, zonnetje schijnt dus dat is altijd goed.
Dat was een misser ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Net Excelsior teruggekeken. Als je wil lachen moet je op 6.55 inschakelen.
Oei, dan was het inderdaad een dure misserquote:
Het stond toen 0-2, bij die misser.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei, dan was het inderdaad een dure misser
Dat had mij ook kunnen overkomen. Maarja, ik ben dan ook geen voetballer en een vrouw.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Hey Bosquote:
Woh, het was echt heerlijk op de fiets netquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, ze wilden gewoon niet winnen.quote:
Bellaquote:Op maandag 21 maart 2011 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ansu?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ze wilden gewoon niet winnen.
En Ansu, jij schoot hem raak. Gewoon uit een reflex!
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:02 schreef Ansu het volgende:
[..]
Dat had mij ook kunnen overkomen. Maarja, ik ben dan ook geen voetballer en een vrouw.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Bennyquote:Op maandag 21 maart 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Zulke missers doen me denken aan Wamberto die 2 meter van de doellijn over schoot
C'est moi!quote:
Hmm... Wie weet. Ik denk het toch eigenlijk nietquote:Op maandag 21 maart 2011 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ze wilden gewoon niet winnen.
En Ansu, jij schoot hem raak. Gewoon uit een reflex!
En nu alweer vergeten?quote:
Zeker aan het kijken in het landal-huis?quote:
Goed, met jou dan?quote:Maar hoe is het?
Niet eens. Volgens mij kwam ik er via een ander FoBoquote:Op maandag 21 maart 2011 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeker aan het kijken in het landal-huis?
Ook wel goed eigenlijkquote:[..]
Goed, met jou dan?
Hey heyquote:
Goed je grenzen weten, belangrijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:47 schreef Bos81 het volgende:
En terug van de bewonersraad. De laatste keer voor mij. Wordt te veel op een maandag.
Examen doen met een koekje en een pakje drinkenfles wodka aan je zijquote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
nog half brak van het weekend om half zeven uit bed en naar school, en dan een 9 voor m'n tentamen halen
Ja!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
![]()
Neem het kijkje in je boodschappentas voor lief, want dat was daar toch?
Aldi?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschka! Ik ben zo geinspireerd, dat ik nu naar jouw winkel ga![]()
#minstenseenjaarniegeweesthaaldeschadenuin
quote:
Ik vermoed dat dat het verschil tussen (Rand)stad en gezellige dorpjes isquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze kunnen daar echt nog wat van de vertrouwde familiaire sfeer van hier leren! Meneer Kalis, de baas hier heeft het zo goed op orde.
Ik heb al weer een poos last, maar voor de niet extreem vroege snuitert is dit een mooie tijd om te beginnen. Bloesems zijn net bezig, dan stap je er lekker inquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik ga kijken of ik nog hooikoortspillen heb!
Snap ik, ik zag mijzelf over een paar jaar ook op Pinkpop staan. Dan was het op dit drumstel begonnen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat het verschil tussen (Rand)stad en gezellige dorpjes is![]()
Ik ga deze week nog een keer kijken
Stiekem had ik nog even een drumsessie willen houden
Het heeft me nog niet te pakken, het is inderdaad wel eens goed om het me het dit jaar niet te laten overkomen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb al weer een poos last, maar voor de niet extreem vroege snuitert is dit een mooie tijd om te beginnen. Bloesems zijn net bezig, dan stap je er lekker in
Als ik een auto voor de deur had staan dan kwam ik nu een Aldi-rondje doen in jouw stadjequote:
Ik heb nog wel wat sprays nodig, op de slechte dagen is het nog steeds fulltime oogkleppen op en kurk in de neus. Maar deze pillen zijn zo lekker goedkoopquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het heeft me nog niet te pakken, het is inderdaad wel eens goed om het me het dit jaar niet te laten overkomen.
Dan krijg je een koninklijke rondleiding en leid ik je langs de lege kartonnen dozen op de vloer!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik een auto voor de deur had staan dan kwam ik nu een Aldi-rondje doen in jouw stadje
Ik dacht dat dit zelfs in verhouding nog het goedkoopste was, wat nog enigzins een beetje werkt. Andere merken zijn duurder.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Die pillen zijn inderdaad goedkoop, er zitten wel weinig in een doosje.
Hou die goede sas vas(t)!quote:
Wel goed, weer lekker gewerkt enzoquote:
Mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dagje rust gepakt en van 23.00 tot 11.00 geslapen. Nu voel ik me weer echt goed, tot nu toe.
En hij liet toch ook stoer die tattoo zien in de wedstrijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook geen toeval dat ik de rug van Lex Immers vorige week plaatste en dan gaat ie gelijk het weekend in de fout met z'n jodenjachtliedjes.
Wat een figuur. en een paar jaar geleden dachten we dat Danny Buijs erg was..quote:
In Derrrrrhag, lekker Daggerrrrrrenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
Een Amerikaan noemt Den Haag op Facebook Derrhag. Is toch veel mooier eigenlijk.
Ik had een tijdje terug eentje van Nescafe uit het koelvak van de Appie, maar deze van de Aldi bevalt beter.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:34 schreef Bellatrix het volgende:
Die macchiato's zijn zo hemels heerlijk.
Ik hadook een keer zo'n koude koffie gekocht en gedronken. Nadien moest ik om de 5 minuten een plasje doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had een tijdje terug eentje van Nescafe uit het koelvak van de Appie, maar deze van de Aldi bevalt beter.
Kan ook omdat het nu lente is en ik verhit thuis kwam met zware tassen. Wat een genot![]()
Of ik heb het bekertje beter geschud, dakanook![]()
Oh dat is minder, hoe lang duurde dat Bos?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hadook een keer zo'n koude koffie gekocht en gedronken. Nadien moest ik om de 5 minuten een plasje doen
Weet ik niet meerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is minder, hoe lang duurde dat Bos?
Ik overdrijf ook nooit met de Aldi, ze zijn gewoon zo goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
ijskoude Latte MacchiatoGenieten na de 2e Aldi-ronde
Ze zijn hier vriendelijk op zich, tot ze gaan miezeren over je kar en tasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik overdrijf ook nooit met de Aldi, ze zijn gewoon zo goed.Alleen het klantvriendelijke deugt nog niet overal even goed.
Ik heb 8 kinderboeken meegenomen. Mijn abo op de bieb is een tijdje terug afgelopen en ik heb niet verlengd, omdat ik thuis nog stapels to-read heb liggen. Maar ik mis het wel voor de informatieve boeken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hou die goede sas vas(t)!
En vertel me later de titel van een meegenomen boek.
Eerst had ik er een aversie tegen, dacht dat het overgewaardeerde shit was. Totdat ik een macchiato met vanille en chocoladesaus en slagroom en caramel in mijn hand gedrukt kreeg, sweet mother mary of jesus, ik dacht dat ik regenbogen zou kotsen, zo lekker was het. Je begrijpt dat ik daarna zovaak mogelijk bij de SB zat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
Bellabips, heb je in de US nog veel Starbucks gedronken, is het echt zo'n hoogtepuntje?
Oh dat klinkt dan ook wel goddelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eerst had ik er een aversie tegen, dacht dat het overgewaardeerde shit was. Totdat ik een macchiato met vanille en chocoladesaus en slagroom en caramel in mijn hand gedrukt kreeg, sweet mother mary of jesus, ik dacht dat ik regenbogen zou kotsen, zo lekker was het. Je begrijpt dat ik daarna zovaak mogelijk bij de SB zat.
Als je in de US bent moet alles big & beautifulquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
Alleen het was wel een kwart van de calorieën die je dagelijks in mag nemen zeg maar.
Ik heb die volgens mij wel eens gehad.Was wel lekker DACHT ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, we zijn nu toch op de kousentour. Wat zijn jouw echte toppers van de Aldi, die je (bijna) elke keer meeneemt tijdens je bezoekje?
Ik heb nu eens een roomkaas met bieslook genomen, stond niet in het koelvak. Geen idee of het lekker is. Zeker zoiets als Philadelphia (ook nooit gegeten nog trouwens).
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je in de US bent moet alles big & beautiful![]()
Grote Tacobella's, grote ijsjes, grote Whoppers, grote Macchiato
De Nederlandse mannen zijn toch gemiddeld groter?quote:
Mannen zijn daar over het algemeen kleiner dan hier. Maar wij zijn dan ook het grootste volk op aarde.quote:
Vast en zeker ja, de vrouwen ook, maar niet dat we Vaduz ineens kwijt zijn tijdens het inlinedansenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Nederlandse mannen zijn toch gemiddeld groter?
Oke Bos, ik ga het proevenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb die volgens mij wel eens gehad.Was wel lekker DACHT ik
We hebben kous-shapers, die trekken je kuiten weer slank. En die booty dansen we weer slank met Sjaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo moet het ook inderdaad. Als je in de US van de A bent moet je even niet denken aan je vervaarlijk uitwijdende kont, het gaat allemaal om de shine daar.
Nee. Maar er zullen genoeg lange Amerikanen zijn. Basketbal is daar niets voor niets een van de populairste sporten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vast en zeker ja, de vrouwen ook, maar niet dat we Vaduz ineens kwijt zijn tijdens het inlinedansenZe willen straks allemaal aan de Dush!
De knakworsten. Uitstekende smaak, lekker voor op bolletjes. Verder is de ijsthee onmisbaar in mijn koelkast, mijn favo fris. Er zijn ook best veel lekkere wijntjes, maar die drink ik zelf niet. Moet ik navraag doen. En de varkenssatestokjes niet te vergeten, voldoet aan al je smaakwensen zo bij de nasi.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, we zijn nu toch op de kousentour. Wat zijn jouw echte toppers van de Aldi, die je (bijna) elke keer meeneemt tijdens je bezoekje?
Ik heb nu eens een roomkaas met bieslook genomen, stond niet in het koelvak. Geen idee of het lekker is. Zeker zoiets als Philadelphia (ook nooit gegeten nog trouwens).
Oh jaaaaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Maar er zullen genoeg lange Amerikanen zijn. Basketbal is daar niets voor niets een van de populairste sporten.
Ons basketbalteam bestond uit redelijk kleine mannen, met een paar uitschieters.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Maar er zullen genoeg lange Amerikanen zijn. Basketbal is daar niets voor niets een van de populairste sporten.
Ik hou helemaal niet van ijsthee, maar nu wil ik het proberen. Als je een keer een smaakje / kleur pak doorgeeft, ga ik hem noterenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De knakworsten. Uitstekende smaak, lekker voor op bolletjes. Verder is de ijsthee onmisbaar in mijn koelkast, mijn favo fris. Er zijn ook best veel lekkere wijntjes, maar die drink ik zelf niet. Moet ik navraag doen. En de varkenssatestokjes niet te vergeten, voldoet aan al je smaakwensen zo bij de nasi.
Oh Okee. Maar in de NBA zullen er toch wel reuzen tussen lopen, al dan niet elders uit de wereld geplukt. ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ons basketbalteam bestond uit redelijk kleine mannen, met een paar uitschieters.
Ze hebben citroen en Perzik. De citroen is groen en de perzik oranje. Ze zijn redelijk groot en staan meestal in de buurt van de frisdranken. En er staat EisThee op dacht ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van ijsthee, maar nu wil ik het proberen. Als je een keer een smaakje / kleur pak doorgeeft, ga ik hem noteren
Pak kost je 39 cent ofzo, dus het kan ook altijd naar buurvrouw Jantieneke. Citroen vind ik het lekkerst. Geel pak met groene accenten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van ijsthee, maar nu wil ik het proberen. Als je een keer een smaakje / kleur pak doorgeeft, ga ik hem noteren
Ik was altijd blij dat we nooit van die shirtjes aan hoefden. Die gleden toen nog te simpel van mijn iele schoudertjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ons basketbalteam bestond uit redelijk kleine mannen, met een paar uitschieters.
O ja die kleuren zijn veranderd. Vroeger waren ze wel groenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pak kost je 39 cent ofzo, dus het kan ook altijd naar buurvrouw Jantieneke. Citroen vind ik het lekkerst. Geel pak met groene accenten.
Ik moest even denken, maar van die smalle hemdjes zeker?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was altijd blij dat we nooit van die shirtjes aan hoefden. Die gleden toen nog te simpel van mijn iele schoudertjes.
Ja, de horror voor de jonge lat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest even denken, maar van die smalle hemdjes zeker?
Vond je basketbal verder wel tof? Voetbal het leukst zeker of allebei leuk?quote:
Alle balsporten vind ik gaaf en in de meeste ben ik ook bovengemiddeld goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vond je basketbal verder wel tof? Voetbal het leukst zeker of allebei leuk?
Tweep tweepquote:
Jij werkt in een Toko?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook weer wat doen hier in de toko
Nee Bosquote:
Okeequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Bos(t)huis is de toko
Even de keuken aan de kant maken
Gehaktballetjes in tomatensaus met champignons en farfalle. Zelfde als wat ik gisteren had. Dat voor 2 dagen koken bevalt me uitstekendquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
Wat staat er op het menu Bos?
Ik heb een zelfgemaakte tomatensoep en vers brood uit de ovenEn nog een salade.
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gehaktballetjes in tomatensaus met champignons en farfalle. Zelfde als wat ik gisteren had. Dat voor 2 dagen koken bevalt me uitstekend
Dat ik het zelf niet eet betekent toch niet dat ik niet kan bedenken hoe iets smaaktquote:
Geprobeerd net op een warm broodje, hij is lekker idd!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb die volgens mij wel eens gehad.Was wel lekker DACHT ik
Nee, okee dat is waarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ik het zelf niet eet betekent toch niet dat ik niet kan bedenken hoe iets smaakt
Ik eet zelf vegetarisch gehaktEn pasta ben ik dol op
Een 2-jarige beslist toch nooit zelfquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee dat is waar![]()
Eet je kind ook vegetarisch, of mag die zelf beslissen wat ze eet?
Ow weet ik veel. Ik heb geen kinderen en zal/wil ze ook niet krijgen. Heb wel genoeg aan mijn neefje en het neefje/nichtje op komstquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een 2-jarige beslist toch nooit zelfVegetarisch of niet, dat beslissen de ouders
Nou als je logisch nadenkt, kan jouw neefje nu al bepalen wat hij wilt eten?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ow weet ik veel. Ik heb geen kinderen en zal/wil ze ook niet krijgen. Heb wel genoeg aan mijn neefje en het neefje/nichtje op komst
Ja maar als ze 2 zijn kunnen ze toch al redelijk praten enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als je logisch nadenkt, kan jouw neefje nu al bepalen wat hij wilt eten?
Het is een klein kind.
En kan een kind van 2 begrijpen wat gezond is om te eten? Die zijn ook tevreden als je de hele dag koek en brood met chocola voertquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja maar als ze 2 zijn kunnen ze toch al redelijk praten enzo
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Nieuw Aldi-kwarkje getest, de hele pul meteen op![]()
Klaar met eten voor vandaag.
Ik heb nog nooit gelijnd of er op moeten lettenquote:
Smatjequote:
Tomponyquote:
Iedereen druppelt binnenquote:
Hajeequote:
Leuk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hajee
Ook ff naar de Action geweest vanmiddag
Mooie glazen bloempot met schotel gekocht voor mijn vleesetende plant
Is wel zo fijn om nog eens te constateren he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gelijnd of er op moeten letten
En ik had een beeld van Visje als stevige vrouw,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gelijnd of er op moeten letten
Slaap lekker Bosquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Vrijwel uit het niets, voel ik weer spanning opkomen. Dus maar naar bed..
Tot morgen
Haha, geniaal Bosquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
misschien door de sjaal om het eendje heen
Dank je maar ga toch nog even onder de douche staan, anders moet ik mijn ochtendritme weer een beetje omgooien..quote:
Rustig douchenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je maar ga toch nog even onder de douche staan, anders moet ik mijn ochtendritme weer een beetje omgooien..
Falafal is toch vleesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb Pisces juist als een ontiegelijk dunne vrouw voor me, zonnebank kleurtje, coupe soleil, staart in meestal, lekker falafal balletjes met wat sjalotjes.
Het is gemaakt van tuinbonen of kikkererwten. Wist niet dat dat vlees was.quote:
Lekker Beau Mondequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb Pisces juist als een ontiegelijk dunne vrouw voor me, zonnebank kleurtje, coupe soleil, staart in meestal, lekker falafal balletjes met wat sjalotjes.
Heb altijd gedacht dat dat vlees was, sorryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is gemaakt van tuinbonen of kikkererwten. Wist niet dat dat vlees was.
Falafel is vega, geen idee of er een vleesversie bestaat, volgens mij alleen zonderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is gemaakt van tuinbonen of kikkererwten. Wist niet dat dat vlees was.
Klinkt ook wel zo hoor. Trusten!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb altijd gedacht dat dat vlees was, sorry
Slaap lekker Bos, doe rustig aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Maar nu echt slapen of eerste even sudoku-en. Morgen avond van 23.00 tot donderdagochtend na een uur of 11 niks eten of drinken (tenzij water). Wegens bloed en hartonderzoekjes..
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker Beau Monde![]()
Maar nooit een staart, dat is voor mij te sportief. En niet ontieglijk dun, gewoon slank gebouwd (en lang).
Wel lekker falalafelfelfel, tijdens de kousjessessie
Gewoon mijn eigen bril. En ik draag hem immer en altijdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Bella, ik zag die bril op JJH's Twittert, draag je die in de avonden of ook overdag? Of was het een leen van JJH?
Blondines met brilquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon mijn eigen bril. En ik draag hem immer en altijd
Graseter in het midden met laptop, Dush links, blondy rechts, verder niks gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Bedoel je die foto met Martin en Bart trouwens?Want ik hoop niet dat er andere foto's in omloop zijn.
Watskebeurt? Te diep in je prosecco glaasje gekeken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Die bril die Bart op heeft heb ik trouwens nog van zijn gezicht geslagen.
alsof je een reden nodig hebt om bart te slaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Watskebeurt? Te diep in je prosecco glaasje gekeken?
Kally vroeg het me. Ik volg bevelen op. Dat doe ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Watskebeurt? Te diep in je prosecco glaasje gekeken?
dan moet het opnieuw!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zat er zo dichtbij en ik miste de actie. Onnavolgbaarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |