ah who cares man.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Nee, maar dat is niet realistisch. Kijk de titel is natuurlijk wel nog steeds haalbaar en ook wel redelijk reeel. Maar ik vrees het ergste om eerlijk te zijn .
Ja dat is wel weer zo. Maar we waren er in 05 wel dichterbij en sterker dan nu. Maar het kan inderdaad altijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ah who cares man.
was 95 van ajax realistisch? was feyenoords uefacup realistisch?
zolang je meedoet heb je kans en als je bij de laatste 8 zit heb je redelijke kans. en zit je dan tegen benfica, heb je iig leuke kans om naar de laatste te gaan.
en win je niet, was t iig fun zolang t duurde he
en die titel? heel ms dat de uitschakeling van ons on s nu voordeel oplevert. ik hoop t iig
Ow sorryquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Zit die kleine S nog in de TT![]()
![]()
Ik hoop dat voor jou dat jullie de titel krijgen Bos
tyquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Geen sorry gekkiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ow sorry![]()
ben nog redelijk groen natuurlijk hier
quote:
Wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ik hop dat jullie degradatie ook volgend jaar weer kunnen ontlopen
Dat is jouw visiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe is toch t verschil in doelstelling tussen onze clubs
Ik wilde nog iets over je roepen, ik moet helderziende wordenquote:
hehehe , we hebben bij mijn culb over evt prijzen die er te winnen zijn he. en bij die van jou hebben ze t over hele andere dingenquote:
hehehehequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:19 schreef Bos81 het volgende:
Ach als Feyenoord de lijn na de winterstop ook volgend seizoen kan doortrekken. Maken ze zomaar kans op de play-offs hoor
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Mannenquote:
Dat is een goeie voor julliequote:
Truste piquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is een goeie voor jullie, ik ga zo toch m'n mandje in
Thanks, jullie ook (alvast) allemaalquote:
Ja ik sluit ook af. Pillen zitten al in het lichaam. Lees bijna nooit meer in bed. Doe meestal wat sudoku's en luister wat muziekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks, jullie ook (alvast) allemaal
Ik ga zo nog lekker lezen in bed
HAJEEquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pisces altijd met haar lekkere bakkies
* pgrferrari taart halen gaat.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik lust er wel een puntje toârt bij
Koffietoartmeetquote:
Misschien een keertjequote:
Leuk dat het tof was Vaduschiquote:Op zondag 20 maart 2011 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kak echt in, vanavond ook wat vroeger plat.
Maar het is het waard, super te gek weekend was het met z'n allen!
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe eens een beetje inhoud, Multatuli ofzo.
Ik heb game en set gemist!quote:
Ik sta in de top 5quote:1 3171 -Miauw-
2 2831 Pisces29
3 2565 -Vaduz-
4 1590 Loveless85
5 1576 tombolafan
Is dat vanaf Januari? Had de link van A_A niet aangekliktquote:
Druk geweest.quote:
Waarheen?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Druk geweest.Volgende week ga ik emigreren.
Middagtukje straks? Uurtje?quote:Op maandag 21 maart 2011 09:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisc!
Ik wil de hele dag slapen. Maar dat kan niet.
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag in die hommel net een giraffekop.
Je moet in het ritme komen! Vaker de hort opquote:Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat ik die tijd kan vinden. Ik vrees van niet. Misschien knap ik wel op onderwijl.
Ik ging redelijk wat jaren veel uitquote:Op maandag 21 maart 2011 10:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou nee, niet zozeer vaker de hort op. Af en toe is heerlijk. Ik hou de vrijdagavonden wel lekker aan en verder rust in het weekend.
Was je zo wild vroeger?
Ik kijk er ook naar uitquote:Op maandag 21 maart 2011 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik laat de Aldi niet in de steek op de maandag. Vanmiddag weer fijn op staatsbezoek!
Nee. De US van Aquote:
Kan ik me goed voorstellen Vaduzquote:Op maandag 21 maart 2011 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog een paar daagjes op hardloopschoenen. Gaat best, maar het staat niet zo met nette kleding erboven.
Ja, nogal. Dat is wel even doorbijten.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen VaduzIs het dan net zoals met een steunzool zo dat je ook echt even moet wennen als je schoen aangepast is?
Autsj. Ik ga dan veel virtuele kusjes sturen tegen de pijnquote:Op maandag 21 maart 2011 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, nogal. Dat is wel even doorbijten.
Succes Pgrquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En vooral lekker bezig zijn, het geeft een goed gevoel om aan iets bij te dragen.
Ik heb er nog nooit van gehoord, waar kan je dat kopen?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
De buurt raakt geïnfecteerd met Jemako schoonmaakspul en attributen. De overbuurvrouw leurt goed met die shit.Ken je dat gedoe Pisc?
Woohaa HAJEEquote:
Jakkesquote:
Het is een soort tupperware overkoepelend iets ofzo. Check dit: http://www.jemako.com/products.phpquote:Op maandag 21 maart 2011 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord, waar kan je dat kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |