Schoonmaakdoekjes, die natte weetjewel!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet altijd kranen in de buurt jwz.
Dat is en zal altijd een raadsel blijven ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef Devion het volgende:
[..]
Uiteraard niet
Maar je weet nooit waar iemands hand is geweest!![]()
Natquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Schoonmaakdoekjes, die natte weetjewel!
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef Devion het volgende:
[..]
Uiteraard niet
Maar je weet nooit waar iemands hand is geweest!![]()
Aww, meisje toch!! Wil je er meer over praten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
OOHohohohohoh sorry, hier word ik helemaal "Hyper" van.
Mijn eerste intieme contact met een jongen was Het Schudden van Handen. Oohh, hij was best potentieel, maar ik was toen nog te angstig. HIJ heeft mij het Handenschudden geleerd. We hebben zoveel malen de handen geschud. Hard en Zacht etc. etc.
Ohh wat stom dat ik ergens anders ben gaan zitten, ik was toen nog zo angstig.
Bij de meeste mensen is de eerste keer handen schudden een drama, alles gaat fout en zo en het doet pijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn eerste intieme contact met een jongen was Het Schudden van Handen. Oohh, hij was best potentieel, maar ik was toen nog te angstig. HIJ heeft mij het Handenschudden geleerd. We hebben zoveel malen de handen geschud. Hard en Zacht etc. etc.
En deze troll is nog steeds actief. Je bent wel erg consistent!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Deze angst had ik ook toen ik voor het eerst iemand had omhelst, ook ik had het geluk dat ik later te horen kreeg dat mannen helemaal niet zwanger kunnen worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:26 schreef NrTH het volgende:
Mijn eerste keer handen schudden was onveilig, wat een angst dat het meisje in kwestie zwanger was had ik toen.
Gelukkig las ik later in de BreakOut dat je helemaal niet zwanger kan worden door het schudden van handen.
Volgens mij ervaren meisjes handen schudden pijnlijker als dat jongens dit doen, heb je ook gebloed of dat nog net niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn eerste keer handen schudden was heel apart. Mijn hand werd helemaal fijn geknepen en ik dacht: WAT GEBEURT ER HIER?! Maar ik durfde mn hand niet terug te trekken want dat is onbeleefd...
Nee, alleen de eerste keer voelde ik zo'n heftige pijn ! Onbeschrijfelijk...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij ervaren meisjes handen schudden pijnlijker als dat jongens dit doen, heb je ook gebloed of dat nog net niet?
Hoe gaat het tegenwoordig met handen drukken, nog steeds pijn of ben je het nu wel gewend?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, alleen de eerste keer voelde ik zo'n heftige pijn ! Onbeschrijfelijk...
Gelukkig heb ik in de loop der jaren veel geoefend ja!
Wattt! Het gaat nog steeds over handen schudden hoor meneertje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Devion het volgende:
[..]
Wat was het onderwerp, je bent me kwijt geraakt.
Oké, dus je hebt nu al heel veel handen gehad?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, alleen de eerste keer voelde ik zo'n heftige pijn ! Onbeschrijfelijk...
Gelukkig heb ik in de loop der jaren veel geoefend ja!
Nou, ik zal je eens wat vertellen: De perfecte hand bestaat niet!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké, dus je hebt nu al heel veel handen gehad?
Wat is nu de perfecte hand?Is dat een grote hand of juist een kleine, eentje met veel haar of juist met zo min mogelijk?
![]()
Ik ben dus best wel onzeker over de grote van mijn hand en of het wel een mannelijke isHij is niet zo groot en heeft ook niet zoveel haargroei, zou je daarop afknappen als je zo iemand de hand moet schudden
?
Mijn hand is 25 cm lang en vrij breed. Weinig haar......haar is vies.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké, dus je hebt nu al heel veel handen gehad?
Wat is nu de perfecte hand?Is dat een grote hand of juist een kleine, eentje met veel haar of juist met zo min mogelijk?
![]()
Ik ben dus best wel onzeker over de grote van mijn hand en of het wel een mannelijke isHij is niet zo groot en heeft ook niet zoveel haargroei, zou je daarop afknappen als je zo iemand de hand moet schudden
?
Die hand zou ik wel willen schudden ja. Nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef Devion het volgende:
[..]
Mijn hand is 25 cm lang en vrij breed. Weinig haar......haar is vies.
Vergelijk het daar maar mee :p
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die hand zou ik wel willen schudden ja. Nog nooit gedaan
Ach wil je mijn hand dan schudden?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niemand zou ooit met mij willen handen schudden
Geef de moed nou niet op!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niemand zou ooit met mij willen handen schudden
Zie je!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Slik jij de pil? Ik wil het alleen veilig doen hoor, voor je het weet heb je aids.
Sorry, ben niet van die kantquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Slik jij de pil? Ik wil het alleen veilig doen hoor, voor je het weet heb je aids.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |