Vond seizoen 2 al veel Sam en Ronnie. Kon de laatste ca. 7 minuten gewoon skippen, kan me geen zak schelen hoe gekwetst ze wel niet zijn door elkaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:11 schreef vault_tec het volgende:
Waarom is seizoen 3 zo sammie en ronnie.
Ik vind Sammi absoluut niet knap, eigenlijk geen enkele van de chicks in the shore op sommige vrouwen na die ze naar huis brengenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:42 schreef Sofia90 het volgende:
Ik snap niet wat mannen zo knap vinden aan Sammi, ze trekt continu een gezicht alsof ze moet schijten
quote:
Volgens mij is het dat ze alleen wil neuken omdat hij pauly D is.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:17 schreef Fascination het volgende:
Pauly D.Wat is er in hemelsnaam mis met dat meisje dat hij wegstuurt? Wordt ze ook nog even publiekelijk vernederd.
Care, ik zou haar dan nog steeds pakkenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgens mij is het dat ze alleen wil neuken omdat hij pauly D is.
Sowieso. Maar hij kan elke chick op de shore krijgen, dus als hij een dagje geen zin heeft, dan slaat ie even over he.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Care, ik zou haar dan nog steeds pakken
Ik vind Jwoww wel knapper dan Sammi, jammer dat ze alleen zo ordinair is waardoor ze soms veel ouder lijkt dan ze is. Van de gasten zit er ook niet 1 tussen die ik wel knap vind, allemaal opgepompte verwijfde ego trippersquote:Op zondag 20 maart 2011 10:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik vind Sammi absoluut niet knap, eigenlijk geen enkele van de chicks in the shore op sommige vrouwen na die ze naar huis brengenOf als Jwoww weer een van haar outfitjes aan heeft.
Dat ordinaire is echt om te kotsen. De gene die ik persoonlijk het mooiste lichaam vindt hebben is Angelina. Pfff alleen een k.u.t. karakter (is ook niet onbelangrijk).quote:Op zondag 20 maart 2011 17:07 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ik vind Jwoww wel knapper dan Sammi, jammer dat ze alleen zo ordinair is waardoor ze soms veel ouder lijkt dan ze is. Van de gasten zit er ook niet 1 tussen die ik wel knap vind, allemaal opgepompte verwijfde ego trippersBlijft wel hilarisch
Echt een verschrikkelijke lelijke kop en die stem...quote:Op zondag 20 maart 2011 18:43 schreef kutkabouter het volgende:
Deena zullen we het maar niet over hebben.Met haar grafkop.
Maar Angelina was echt smerig gewoon.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat ordinaire is echt om te kotsen. De gene die ik persoonlijk het mooiste lichaam vindt hebben is Angelina. Pfff alleen een k.u.t. karakter (is ook niet onbelangrijk).
Pauly geen mooie man vindenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:07 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ik vind Jwoww wel knapper dan Sammi, jammer dat ze alleen zo ordinair is waardoor ze soms veel ouder lijkt dan ze is. Van de gasten zit er ook niet 1 tussen die ik wel knap vind, allemaal opgepompte verwijfde ego trippersBlijft wel hilarisch
Ik vind hem ook niets hoor. Die haren, dat kleurtje,...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pauly geen mooie man vinden.
Girl, you trippin'.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niets hoor. Die haren, dat kleurtje,...Dat is geen echte vent maar een afgeborstelde janet.
Janetquote:Op zondag 20 maart 2011 21:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niets hoor. Die haren, dat kleurtje,...Dat is geen echte vent maar een afgeborstelde janet.
Je mag er vijf hebben voordat je gay bent, heb ik ooit gelezen.quote:
Charlie Runkle maal vijf hier.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je mag er vijf hebben voordat je gay bent, heb ik ooit gelezen.
Mijn andere twee zijn David Duchovny en Brad Pitt.
Als ik gay zou zijn zou ik pauly keihard geven.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lololquote:Op zondag 20 maart 2011 21:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Angelina was wel het lekkerste ja van allemaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat ordinaire is echt om te kotsen. De gene die ik persoonlijk het mooiste lichaam vindt hebben is Angelina. Pfff alleen een k.u.t. karakter (is ook niet onbelangrijk).
Voor een hetero man heb je behoorlijk goeie boycrushesquote:Op zondag 20 maart 2011 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha hij zou wel een mooie man kunnen zijn maar ik hoef maar 1 ding te zeggen, dat haarquote:Op zondag 20 maart 2011 21:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pauly geen mooie man vinden.
Girl, you trippin'.
ik vond haar ook het knapst maar zij heeft dan ook het meest verrot karakter in het huisquote:Op maandag 21 maart 2011 03:28 schreef Dale. het volgende:
[..]
Angelina was wel het lekkerste ja van allemaal.
Jersey.Shore.S02E26.At.the.End.of.the.Dayquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef dreamzk het volgende:
Nog niet op piratebay ed? Kan hem nl niet vinden
Echt hè, het was ook ineens pats boem overquote:
Om z'n homeboy Ronnie te helpen voornamelijk denk ik zo. Sammi huilde over dat Ron moest kiezen tussen zij en Mike omdat zij hem niet mocht, maar als het beter tussen ze was zou ze het misschien wel accepteren oid. Ronnie zei toch ook "Thank you Mike".quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef -Willempie- het volgende:
tegenvallend ep inderdaad.
Snapte niet waarom Mike weer zijn excuses aan Sammie aanbood, ik had al lang geen aandacht meer aan die hoer besteed.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:56 schreef rooneyelst het volgende:
sammie moet gewoon weg. Dan is ronnie weer op zijn best met zijn bizarre dance moves
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echt hè, het was ook ineens pats boem over. Ik voel me niet bevredigd.
Ik zou overigens wel goud geld betalen voor een DVD van dit seizoen waarin alle Ronnie/Sammi momenten zijn weggeknipt, volgens mij lijkt het dan nog ergens op.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:31 schreef Tim86 het volgende:
hahaha die vader van jwoww...zo niet wat ik verwacht had
Mike bood wel vaker zijn excuses aan dit seizoen terwijl hij er geen zak van meende.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Om z'n homeboy Ronnie te helpen voornamelijk denk ik zo. Sammi huilde over dat Ron moest kiezen tussen zij en Mike omdat zij hem niet mocht, maar als het beter tussen ze was zou ze het misschien wel accepteren oid. Ronnie zei toch ook "Thank you Mike".
Alles voor de goede orde, toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Mike bood wel vaker zijn excuses aan dit seizoen terwijl hij er geen zak van meende.
Alleen maar om te sussen.
Precies, behoorlijk sneaky vind ik, en dan Sammi sneaky noemen.quote:
1. Vinnyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:26 schreef Chriz2k het volgende:
Wie denken jullie dat de intelligentste persoon is?
http://www.ch131.com/jerseyshore313.htmquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:57 schreef honda1990 het volgende:
Iemand een link om de video direct te kijkenZit al de hele avond die torrent te downloaden
I'm done!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef THEFXR het volgende:
ik ben echt doodziek van ronny en sammy geworden!
herhalingen kijken is ook leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:03 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
http://www.ch131.com/jerseyshore313.htm
Nohh, superjammer dat dit de laatste aflevering isKan echt niet meer zonder mijn wekelijkse portie Jersey Shore, haha
Iemand enig idee wanneer het volgende seizoen begint? Toch niet pas in september hoop ik?
idd een duf einde, seizoen 4 wordt weer fights tussen ronny en sammy,niemand kijkt meer en seizoen 4 wordt voortijdig van de buis gehaald!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:56 schreef Sasman het volgende:
Wat een vreemde finale ség...Komt er ook nog een reunion?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
Check dit:
Iehhh!!!!!!!!!!!!!!
http://www.mtv.com/videos(...)ter.jhtml#id=1659945
Season 4 Sneak Peek? Dit is toch gewoon The fist of Zen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
Check dit:
Iehhh!!!!!!!!!!!!!!
Dacht ik eerst ook, ik was al blij omdat het dan al opgenomen was. Idioot dat ik ben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:13 schreef Toempf het volgende:
Oh wacht even ik dacht dat ze het 4e seizoen van Jersey Shore bedoelden![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
Check dit:
Iehhh!!!!!!!!!!!!!!
Die Pauly en Vinny die helemaal losgaan als ze een flinke lik geeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
Check dit:
Iehhh!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind hem er altijd uitzien alsof hij elk moment uit elkaar kan barsten.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:24 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik vind Roger, ondanks al z'n tattoos, best een lekker dinghij en Jenni zijn leuk samen
Echt zo niet-guido als het maar kan whehe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:31 schreef Tim86 het volgende:
haha probeer dan maar intimiderend te zijn als Jwoww thuis komt met een boy.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Jouw Usernaam komt in deze goed van pas...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die kop dan.
?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die kop dan.
eens, nu de laatste kijken ow yeahquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:26 schreef Chriz2k het volgende:
Wie denken jullie dat de intelligentste persoon is? Mijn lijstje:
1. Vinny
2. J-Woww
3. Pauly
4. Snooki
5. Mike
6. Sammi
7. Ronnie
8. Deena
die kop is idd helemaal niks,maar dat lichaamquote:Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk die kop dan.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die kop is idd helemaal niks,maar dat lichaam![]()
![]()
![]()
Jij bent duidelijk geen Guido.quote:
Zelden een glimlach zo snel zien verdwijnen.quote:
Daar heb ik echt hoge verwachtingen vanquote:
Waarom zou je niet op Ronnie haten?quote:
Hij.......quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom zou je niet op Ronnie haten?
De enige vraag is wie de grootste mongool is; hij of Sammi.
Dat maakt toch niet uit, kijk hoe hij danst.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom zou je niet op Ronnie haten?
De enige vraag is wie de grootste mongool is; hij of Sammi.
Oh dat hebben ze dan meteen na die van 21:40 uitgezondenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:36 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Daar heb ik echt hoge verwachtingen van
@ Sofia: nee hoor, gister zag ik aflevering 2 van seizoen 3 rond een uur of 10 's avonds.
Die gast is 30 ofso maar hij doet me denken aan een vervelend broertje met ADHDquote:
Holy cleavage!quote:
lolquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Groningert het volgende:
woow ik heb ep 1 net kk stoned bekeken. Heb heel seizoen 13 al gezien maar nu ik ep 1 weer zie kan ik me wel beter inleven in sam ofzo kk vaag.
ws vind ik dit morgen onzin
dude blijf van fok af als je er niet tegen kanquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Groningert het volgende:
woow ik heb ep 1 net kk stoned bekeken. Heb heel seizoen 13 al gezien maar nu ik ep 1 weer zie kan ik me wel beter inleven in sam ofzo kk vaag.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Groningert het volgende:
ja, sinds vanochtendquote:
torrentz.comquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:35 schreef kutkabouter het volgende:
Iemand een linkje naar een torrent voor the reunion?
Daar kon ik 'm niet vinden.quote:
Fixed. Was er gelukkig maar eentjequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:35 schreef kutkabouter het volgende:
Mensen die deena lekker vonden moeten de reunion maar eens even kijken.![]()
Ik vond ook dat dat duidelijk naar voren kwam in de reunion.quote:Op zondag 3 april 2011 15:51 schreef THEFXR het volgende:
seizoen 4 wordt dezelfde zeik, sammi en ronnie zijn niet bij elkaar maar ook niet uit elkaar!
Dat is meer humor dan drama. In tegenstelling tot het gebeuren tussen Ronnie en Sammie. Ik hoop in ieder geval dat de producenten goed nadenken voordat ze die 2 in een vliegtuig naar Italïe sturen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef Eva4Evah het volgende:
Reunion was best leuk! Nog wel some unfinished drama tussen sommigen... Snooki zeek Vinny ook echt zo keihard af op het laatstover dat ie bleek was.
Nooooooo, dat kan ik voorlopig echt nog niet aan.......quote:Op zondag 3 april 2011 15:51 schreef THEFXR het volgende:
seizoen 4 wordt dezelfde zeik, sammi en ronnie zijn niet bij elkaar maar ook niet uit elkaar!
95 % van JS is scriptedquote:Op maandag 4 april 2011 09:45 schreef dreamzk het volgende:
Vond The Reunion redelijk gescript over komen
Fixed.quote:
het is dat je "denk ik" erbij zet...quote:Op maandag 4 april 2011 11:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Fixed.
Van JS denk ik maximaal 35%. Wat het bij JS vooral is is dat er selectief geknipt en geplakt wordt, waardoor je een heel vertekend beeld krijgt van de werkelijkheid. Ze zitten daar een hele zomer, en je krijgt daar maar een paar fragmenten van te zien.
Seizoen 1 was sowieso het minst gescript van allemaal, en die was ook het leukste, dus dat is mooi.quote:Op maandag 4 april 2011 11:27 schreef BzP het volgende:
[..]
het is dat je "denk ik" erbij zet...
Persoonlijk denk ik dat het veel nepper is dan het lijkt.. En het lijkt al nep
Desalniettemin goede TV!
Dat was inderdaad een van de scenes wat mij een sprankje hoop gaf op gebied van geloofwaarigheid..quote:Op maandag 4 april 2011 11:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Seizoen 1 was sowieso het minst gescript van allemaal, en die was ook het leukste, dus dat is mooi.
Ronnie die een gast helemaal door het hout van de boulevard heen slaat.
Gisteren Wrestlemania gekeken met wat vrienden, denk niet dat iemand die moves verwacht hadquote:
Tietenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:52 schreef kutkabouter het volgende:
Wat moet die vent een geniaal leven leiden ondertussen.
duhh, it's wrestlingquote:
Haten op Pauly Dquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:20 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Die gast is 30 ofso maar hij doet me denken aan een vervelend broertje met ADHD
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Jij denkt dat alles van dat showworstelen echt is ?
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
nee natuurlijk niet, maar dit was wel heel overdreven fake ..
Laat maar, word echt een nutteloze discussie..quote:Op woensdag 6 april 2011 23:31 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
juist een ontzettend knappe move van Snooki
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Laat maar, word echt een nutteloze discussie..
Ik hoop wel dat er volgend seizoen minder sammi gezeik ispauly en jwoww zijn we'll echt tof
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:12 schreef friekin_ het volgende:
If you're feeling a slight breeze this morning, New Jersey, that's the collective sigh of relief from your brethren across the seas in Italy. Seems the cast of the Jersey Shore won't be heading to the mother land as scheduled and there are some who are pretty please about that.
Sources report that due to the ongoing contract negotiations between key members of the cast, MTV has had to put their Jersey Shore trip to Italy on hold. They were supposed to be departing on April 18th, but now it looks more like they won't be leaving until sometime in May.
As it stands,
only three of the eight have signed on for the next season: Ronnie, Sammi, and Vinny. Snooki, The Situation, JWoww, Deena and Pauly D are still in talks, presumably in an attempt to get more money.
But they can talk all they want if it were up to club owners in Italy. Turns out, Italy isn't offering the cast the warmest of welcomes. The crew is set to be stationed in Florence and producers have been trying to find venues and hot spots that will act as their Karma-esque base, but so far, they are having "a really difficult time" finding any place willing to open their doors to the guidos.
This sounds like such a good idea before. Now, we just imagine a room full of producers and suit pulling out their hair over how much trouble and money this is going to cost them.
Then again, these kids generate a lot of business. It might be worth the hassle in the long run.
het lichaam vind ik heerlijk, alleen ze heeft een kop als een freggel!quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef HAL9000S het volgende:
Echt serieus, hoe kan een man Deena lekker vinden? Echt zo'n vies propje met een lelijke kop.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:06 schreef HAL9000S het volgende:
Echt serieus, hoe kan een man Deena lekker vinden? Echt zo'n vies propje met een lelijke kop.
Die gaan toch niet meedoen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:27 schreef Sasman het volgende:
http://www.mtv.com/videos(...)es-last-supper.jhtml
Zonder The snitch en Jwoww
Ik hoop het wel.... het is niet hetzelfde als de OG family niet bij elkaar is. En serieus, what's toch up met die rode plastic glazen? Waarom drinken ze daar alles uit? Incluis wijn tijdens het etenquote:
Daar wordt altijd uit gedronken in Amerika.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:09 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.... het is niet hetzelfde als de OG family niet bij elkaar is. En serieus, what's toch up met die rode plastic glazen? Waarom drinken ze daar alles uit? Incluis wijn tijdens het etenOok met dat interview....
Mmm, daar ben ik niet blij mee. Ook doordat Sammie en Ronnie blijkbaar wel weer samen meedoen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:27 schreef Sasman het volgende:
Schijnbaar, heb het zelf nog nooit meegemaakt tijdens mijn vele trippen naar de states. Het zal wel een Jersey thing zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar wordt altijd uit gedronken in Amerika.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef -Willempie- het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-farley-stak-ex.html
Ex van Jwoww wil er waarschijnlijk wat centjes uit slaan. Overigens volgende seizoen klinkt niet bijster interessant zo.
quote:De feestbeesten moeten verder toeristen en studenten mijden en zich zo veel mogelijk richten op authentieke Italianen op culturele locaties.
wat een kankerkneusquote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef -Willempie- het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-farley-stak-ex.html
Ex van Jwoww wil er waarschijnlijk wat centjes uit slaan. Overigens volgende seizoen klinkt niet bijster interessant zo.
Roger that....quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Roger goed bij d'r past
Ja zag ik ook op facebook.quote:Op zondag 1 mei 2011 08:41 schreef Radobe het volgende:
Ik las bij beroemd en zwanger dat die Angelina zwanger is
De reden waarom ze niet meedoen is niet bekend?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:27 schreef Sasman het volgende:
Ze doen wel mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:43 schreef Animale het volgende:
[..]
De reden waarom ze niet meedoen is niet bekend?
Ja en dat het alweer uit is met de vader van het kindquote:Op zondag 1 mei 2011 08:41 schreef Radobe het volgende:
Ik las bij beroemd en zwanger dat die Angelina zwanger is
ja, ook dat!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja en dat het alweer uit is met de vader van het kind
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja en dat het alweer uit is met de vader van het kind
Angelina is dus echt zoals Vinny al zo mooi zei: the dump of Jersey.quote:
Vieze hamster.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
angelina![]()
Wanneer komt volgend seizoen uit dan?
Zijn al tientalle rip offs.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef dreamzk het volgende:
Khoorde dat er ook een Jersey Shore UK version komt?
In S1 is Sammi nog normaal .. wait till yaw at S3quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:23 schreef JedimindhaX het volgende:
Ben nu bij aflevering 7 van seizoen 1Wat is die Sammi een verschrikkelijk irritant, dom wijf zeg
En die Angelina, omfg, wat een cockblocking biatch.
En gelijk had ie. Godverdomme wat kan ik me ergeren aan die dramaqueens die discussies voeren op de Sammi manier.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
Mike in S03E12 tegen Sammi : 'You are the worst argument person ever.'
Buiten de serie geloof ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:26 schreef JedimindhaX het volgende:
Misschien heb ik iets gemist maar er wordt steeds gezegd dat The Situation met alle chicks in het huis tenminste heeft gezoend (season 1).. maar wanneer heeft ie dan met Angelina en Jwoww gezoend? Dat is me ff ontgaan
Ik hoorde het...mijn vermoeden is daarmee bevestigdquote:Op maandag 9 mei 2011 05:44 schreef Dandilion het volgende:
Meiden slaapkamer ruikt naar vagina aldus snooki .. Bleh!!!
Dat zei hij als grap.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:05 schreef JedimindhaX het volgende:
Ey, heeft Vinny iets met die Paula van Mike gedaan ooit ergens ofzo? Want toen ze in S03E03 langsliep toen ze die turkey burgers aan t grillen waren ofzo en Vinny daar zat, zei hij zo "yo Paula you don't wanna hang out with me?"
No way haar grootste fail ooit was toch zekerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:56 schreef Quibo het volgende:
Snooki: 'Where's the beach?!'
Toch wel de grootste faal van haar vind ik =P...
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
No way haar grootste fail ooit was toch zeker
"That's why I don't eat lobster or anything like that cause they're alive when you kill it."
down to fuckquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef Dandilion het volgende:
Situation had à situation
Dtf betekend dat date to fuck?
DTF = down to fuckquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef Dandilion het volgende:
Situation had à situation
Dtf betekend dat date to fuck?
BUSTEDD big time YEAAHHquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
HAHAHA, 1:10!
*valt* YEAHHHHHHHHHH BUDDY! AH YEAH! Now that's what I call a goooood time!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
HAHAHA, 1:10!
*valt* YEAHHHHHHHHHH BUDDY! AH YEAH! Now that's what I call a goooood time!
kzal em wel gaan kijken maar volgensmij wordt ie minder leuk dan jersey shore. geordie shore klinkt beetje gay...quote:Op zondag 15 mei 2011 01:20 schreef honderdtien het volgende:
The Geordie Shore, het engelse vervolg op Jersey Shore. 24 mei op MVT UK.
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:20 schreef honderdtien het volgende:
Die tieten van Hollyquote:Op zondag 15 mei 2011 01:20 schreef honderdtien het volgende:
Overigens ben ik bang dat ik hier wel ondertiteling bij nodig zal hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:20 schreef honderdtien het volgende:
Die jongetjesquote:Op zondag 15 mei 2011 01:20 schreef honderdtien het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Italia,
Dit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:06 schreef CoJackso het volgende:
Het lijkt mij een drama voor de regisseur om dit op een "natuurlijke" wijze in beeld te brengen. Een beetje jammer, maar het is niet anders. De meeste scènes zullen waarschijnlijk plaatsvinden in het huis.
Misschien is het leuk als dit seizoen een echte reality show is, in plaats van ingestudeerd. Op dit moment is er toch niemand die er meer in gelooft.
fyi... Een geordie is iemand die uit Newcastle komtquote:Op zondag 15 mei 2011 01:35 schreef Quibo het volgende:
[..]
kzal em wel gaan kijken maar volgensmij wordt ie minder leuk dan jersey shore. geordie shore klinkt beetje gay...De chicks zien er wel nice uit =O... maar een paar jongens zien er niet zo baas uit als bij JS o.o
Het is meer hoe iedereen ze aanstaart.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef Sofia90 het volgende:
Zoooo je kunt wel aan die foto's zien dat die gasten zich heel wat voelen, hoe ze daar lopen door Italië
Alleen Pauly mag voor mij pizza's bakken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ze gaan verrassend genoeg in een pizzeria werken!
Snooki die na het uitgaan uit haar bed rolt, nog eventjes uitgebreid aan haar kut en kont krabt om vervolgens ongedoucht naar het werk te hobbelenquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:49 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Alleen Pauly mag voor mij pizza's bakken.Moet er niet aan denken om Snooki of Deena aan het deeg voor mijn pizza te zien zitten.
Fresh till death toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Snooki die na het uitgaan uit haar bed rolt, nog eventjes uitgebreid aan haar kut en kont krabt om vervolgens ongedoucht naar het werk te hobbelen.
We gaan er waarschijnlijk al 100 voorstukjes van zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:50 schreef Jabberwocky het volgende:
Mooi, kijk nu al uit naar de aflevering.
Echt precies dit. Net ook ff een stukje gekekenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:04 schreef Toempf het volgende:
Ik zit net een stukje Geordie Shore te kijken, en mijn gezicht staat permanent opIk versta geen hol van wat ze zeggen, wat een knakenaccent zeg
Die gasten zijn ook een paar sjakies bij elkaar zeg. Die meiden zijn trouwens wel geefbaar
Oh ja de link voor nieuwsgierigen: http://www.mtv.co.uk/shows/geordie-shore
Ze zeggen zelfs een paar keer (vrijwel) exact dezelfde dingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:21 schreef Sofia90 het volgende:
Die Britse versie lijkt wel heel veel op Jersey shore, situatie in eerste aflevering is bijna hetzelfde als bij JS. Wel boeiende afleveringmaar wat een kutaccent en ze zijn toch ordinairder, er wordt in eerste aflevering al flink geneukt.
Die ene getinte gast is wel een beerquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Echt precies dit. Net ook ff een stukje gekeken
En ook egt al die gasten met die shirtjes waar hun hals net tever openstaat om die kleine kippenborst telaten zien![]()
Ik denk niet dat hij een sulletje is als ik Mike zn gezicht zie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Ronnie heeft het lichaam van een beest, verder is het een sulletje.
Die Jay draagt gewoon make-upquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:04 schreef Toempf het volgende:
Ik zit net een stukje Geordie Shore te kijken, en mijn gezicht staat permanent opIk versta geen hol van wat ze zeggen, wat een knakenaccent zeg
Die gasten zijn ook een paar sjakies bij elkaar zeg. Die meiden zijn trouwens wel geefbaar
Oh ja de link voor nieuwsgierigen: http://www.mtv.co.uk/shows/geordie-shore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn huisgenootje is een Geordie en heeft ook zo'n accent, maar ik vind het wel leukquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:21 schreef Sofia90 het volgende:
Die Britse versie lijkt wel heel veel op Jersey shore, situatie in eerste aflevering is bijna hetzelfde als bij JS. Wel boeiende afleveringmaar wat een kutaccent en ze zijn toch ordinairder, er wordt in eerste aflevering al flink geneukt.
ook zonder plamuur?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
Die Vicky is godvergeten lekker.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:01 schreef Ethanolic het volgende:
Die Vicky is godvergeten lekker.
[ afbeelding ]
Kijk de aflevering als ze in de camera praat. Heeft ze meestal geen make-up op.quote:
Ik hoorde in 2012 pas, maar dat lijkt me erg stug.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:13 schreef Eva4Evah het volgende:
Whehe maar eens een stukje Geordie Shore (:') die naam) kijken, ben zeer benieuwd
Wanneer komt eigenlijk het nieuwe Jersey Shore seizoen? September?
Fall 2011, dus in de herfst ergensquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:13 schreef Eva4Evah het volgende:
Whehe maar eens een stukje Geordie Shore (:') die naam) kijken, ben zeer benieuwd
Wanneer komt eigenlijk het nieuwe Jersey Shore seizoen? September?
Wat een mega drukte rondom hun! En dan krijgen ze het straks zeker ook nog zo gefilmd dat het net lijkt of dat er niemand achter hun aan loopt.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Italia,
Mwah, bij seizoen 3 in Jersey zag je soms ook een hele parade achter ze aanlopen en hele groepen mensen om de attracties staan, of het strand toen Snookie helemaal de weg kwijt was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:06 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wat een mega drukte rondom hun! En dan krijgen ze het straks zeker ook nog zo gefilmd dat het net lijkt of dat er niemand achter hun aan loopt.
Klopt. Als je goed kijkt zie je soms ook een agent / beveiliger staan op de achtergrond in sommige shots.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:43 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Mwah, bij seizoen 3 in Jersey zag je soms ook een hele parade achter ze aanlopen en hele groepen mensen om de attracties staan, of het strand toen Snookie helemaal de weg kwijt was.
Echt verbergen kunnen ze het niet, en Pauly zei er ook iets over in een van die afleveringen.
Don't hate the player, hate the gamequote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:56 schreef essentieel het volgende:
waarom draagt die situation-mongool zn zonnebril altijd voor op zn neusaccentueert alleen maar hoe dik zn neus is.
foto doet het niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:19 schreef ukga het volgende:
Deena (tijdens nieuwe opnames in italie?)
[ afbeelding ]
quote:
Dit is niet Snookiquote:Op zondag 29 mei 2011 00:11 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
![]()
Ik vind van JS .... snooki helemaal te gek.... heerlijk die meid.![]()
Geordie Shore? had ik nog niet van gehoord maar dat ga ik nu even bekijken ........
Je meent hetquote:
Die bril staat aardig scheef op zijn kop.quote:
dat was geen alineaquote:Op zondag 29 mei 2011 00:27 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Je meent het![]()
Ik moest lachen om de fotobewerking (of het jurkje ) van deena ........ dan in 'n volgende alinea geef ik aan dat ik snooki leuk vind.....en in de volgende alinea dat ik geordie shore niet ken maar dat nu ga bekijken .......
Maar ik wil volgende keer best twee berichtjes plaatsen hoor, om het niet te verwarrend voor je te maken![]()
jammer dat ze niet doodging.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:08 schreef laforest het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_gearresteerd__.html
Snooki weer gearresteerd
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:08 schreef laforest het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_gearresteerd__.html
Snooki weer gearresteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |